SBK pierwszy wyscig

Data: 2009-03-02 22:42:08
Autor: masti
SBK pierwszy wyscig
Dnia Sun, 01 Mar 2009 17:40:23 +0100, Spider A.J. napisał(a):

No i nowy sezon, prawie prawdziwych motocykli sie zaczal. :-)

a ripley jest gdzieś coby sobie obejrzeć? :)

--
mst <at> gazeta <.> pl BMW R1100GS '94 (DC) "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" Terry Pratchett

Data: 2009-03-03 09:46:24
Autor: Tytus z Fabryki
SBK pierwszy wyscig
Siemka

***Spider A.J. napisał(a):
 No i nowy sezon, prawie prawdziwych motocykli sie zaczal. :-)

Niom zwlaszcza BMW :)

Tytus

Data: 2009-03-03 12:04:47
Autor: (pj)
SBK pierwszy wyscig
Tytus z Fabryki pisze:

 No i nowy sezon, prawie prawdziwych motocykli sie zaczal. :-)

Niom zwlaszcza BMW :)

Masz coś naprzeciwko BMW? ;-)

--

pozdr
pj

Data: 2009-03-03 13:49:51
Autor: Tytus z Fabryki
SBK pierwszy wyscig
Siemka
***Użytkownik "(pj)"
 Masz coś naprzeciwko BMW? ;-)

Jaaaaa??? Alez skad, zwlaszcza ze jak w SBK zajmuja nalezne im miejsce w szeregu.
Z krotkiej kariery ostatnio zawodowej - zwykle ich wlascicieli nie stac na nie :) :) :)
No i slusznie zapracowaly sobie na polskie tlumacznie skrotu BMW.

Tytus

Data: 2009-03-03 15:57:44
Autor: (pj)
SBK pierwszy wyscig
Tytus z Fabryki pisze:
[...]

Echhh... Tytusie-Brutusie...

Prawdą jest (choć podobno umierającą), że wielu naszych wysportowanych -
sądząc po ubiorze i szerokości karku - rodaków używa pojazdów tej marki
w celu ażeby _dodatkowo_ wyeksponować swe machismo. Tanim kosztem, bo ze
szrotu. I dla Twej diagnostycznej uciechy. I tu się zgadzam - Polacy
winni w swej masie (choć kur*%$ko nie mogą, nie wiem dlaczego?) zachwycać się nowymi pomysłami Taty, coby jeździć _NOWYMI_ autami za 2 tys. US dollars, Fiatami 500 itp. Albo Huyosongami (czy jak to się pisze ?), lub innymi dalekowschodnimi motocyklami marki Romet i Junak.

Nie jest natomiast, IMHO, prawdą, iż w pierwszym wyścigu WSBK (co ważne
podkreślenia: w pierwszym sezonie istnienia), BMW zajmując dalsze
miejsca zajęło je "należnie". Bo....

Jaja kobyły użytkownik moto BMW, mam nadzieję, że nie podpadałem Ci
(wtedy) pod uzus powyższy-polski-typowy. I wiesz co? Już to kiedyś
pisałem - kiedyś se znowu kupie BMW-moto! ;-)

Wracając do ad-remu:
Dobrze, że BMW zdecydowało o starcie w klasie światowej. I dobrze, że
właśnie we WBSK, a nie MotoGP. Podrasują w ten sposób cywilny motocykl -
dla mnie, za parę lat: jak znalazł! :-) Z prototypami niech pozostaną w
F1, i z Kubicą. Jemu też kibicuję trochę za wybór teamu. :-P

--

pozdr
pj

--

pozdr
pj

Data: 2009-03-03 18:06:35
Autor: Tytus z Fabryki
SBK pierwszy wyscig
Siemka

*** Nie jest natomiast, IMHO, prawdą, iż w pierwszym wyścigu WSBK (co ważne podkreślenia: w pierwszym sezonie istnienia), BMW zajmując dalsze
miejsca zajęło je "należnie". Bo....

Znaczy sie co??? Sedziowie zawiedli???

*** Jaja kobyły użytkownik moto BMW, mam nadzieję, że nie podpadałem Ci (wtedy) pod uzus powyższy-polski-typowy. I wiesz co? Już to kiedyś
pisałem - kiedyś se znowu kupie BMW-moto! ;-)

Ja Ty masz uzus to wiesz pomimo nie zajmowanego juz stanowiska :):):) (dobrze paczaj na mordki)

***Dobrze, że BMW zdecydowało o starcie w klasie światowej. I dobrze, że właśnie we WBSK, a nie MotoGP. Podrasują w ten sposób cywilny motocykl -
dla mnie, za parę lat: jak znalazł! :-)

Mysle ze to jest ich celem - wlasnie dla takiego jak Ty targetu tworza ten team i dobrze.
Ale widze miejsca na podium dla tej marki jednak tylko w wyscigach BMW :) :) :)
Mam nadzieje ze nie bede musial odszczekiwac :D
BTW SBK sa znacznie ciekawsze nie MotoGP zapewne dlatego ze nie ma tu Rossiego

Tytus

Data: 2009-03-03 22:27:09
Autor: (pj)
SBK pierwszy wyscig
Tytus z Fabryki pisze:
Siemka
[..]
Znaczy sie co??? Sedziowie zawiedli???

Nie. Ty zawiodłeś, jako kibic.

[...]

Paczam, paczam. I nie wiem po co Ci te gupie wstawki. Serio.

Ale widze miejsca na podium dla tej marki jednak tylko w wyscigach BMW :) :) :)
Mam nadzieje ze nie bede musial odszczekiwac :D

Oj! już bym chciał te Twoje "hau-hau" nagrywać!

BTW SBK sa znacznie ciekawsze nie MotoGP zapewne dlatego ze nie ma tu Rossiego

Ty jesteś po prostu niereformowalny. Vale, Vale, ueber alles! Sieg heil! :-) Vale = Duce!

--

pozdr
pj

SBK pierwszy wyscig