SBe-kot ty tylko przestepca

Data: 2011-10-07 22:20:55
Autor: matusm
SBe-kot ty tylko przestepca
Jak sie okazuje oredownik esbekow  z mordercami Popieluszki włacznie,pedalow ,brudnych zydkow tranwestytow,wszelkich  smieci ,jest rowniez przestepca.Wpłyneły wlasnie materiały dowodowe p-ko ESBekotowi swiadczące o wywiezieniu z Polski w celu ukrycia przed fiskusem znacznych kwot pieniedzy

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/byla-zona-janusza-palikota-maria-nowinska-palikot_133155.html

-Po trochu wyjdzie wszystko na jaw chociaz ciagle,,,,,,
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Data: 2011-10-07 20:26:42
Autor: obserwator
SBe-kot ty tylko przestepca
matusm <matusm@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

przeciez to przestepca, wiec chce sie dostac do sejmu, aby zagwarantowac sobie nietykalnosc ktora da mu immunitet poselski.

Facio kryje powazne przekrety tych, ktorzy go wystawili i teraz pompuja.

Szczegoly na portalu Gazety Polskiej. Spoleczenstwo jednak znowu zostanie
oszukane, bo ta informacja jest blokowana przez postkomunistyczne masmedia.

Data: 2011-10-07 22:22:03
Autor: wolim
SBe-kot ty tylko przestepca
Oj boją się tego Palikota, boją.
Od dwĂłch tygodni cicho o SLD, cicho o PSL, cicho o wszystkich innych partiach... mowa tylko o Palikocie...

Data: 2011-10-07 20:29:25
Autor: obserwator
SBe-kot ty tylko przestepca
wolim <nospam@tu.pl> napisał(a): Oj boją się tego Palikota, boją.
Od dwóch tygodni cicho o SLD, cicho o PSL, cicho o wszystkich innych partiach... mowa tylko o Palikocie..

******************

kto sie go boi? To oszust i przestepca wykreowany przez Urbana i esbekow, aby ratowac PO.

Spoleczenstwo powinno dokladnie wiedziec na kogo glosuje. A to jest UKRYWANE

Data: 2011-10-07 22:29:34
Autor: matusm
SBe-kot ty tylko przestepca

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:j6nn1a$836$3usenet.news.interia.pl...
Oj boją się tego Palikota, boją.
Od dwóch tygodni cicho o SLD, cicho o PSL, cicho o wszystkich innych partiach... mowa tylko o Palikocie...

bandyta w Sejmie to juz przesada wiec sie o tym mowi aby pozniej nie musiano pozbawiac Esbekota immunitetu

ale wszystko jest mozliwe bo nadal,,,,,,,,,,,

Data: 2011-10-07 22:31:07
Autor: Lorn
SBe-kot ty tylko przestepca
W dniu 2011-10-07 22:22, wolim pisze:
Oj boją się tego Palikota, boją.
Od dwĂłch tygodni cicho o SLD, cicho o PSL, cicho o wszystkich innych
partiach... mowa tylko o Palikocie...

Pewnie, że się boją... Szkoda tylko, że zbiera wszystko jak leci :>

Data: 2011-10-07 22:28:38
Autor: Lorn
SBe-kot ty tylko przestepca
W dniu 2011-10-07 22:20, matusm pisze:
[...]

Ależ mu napędzacie wyborców :) Jak dziadek z wermachtu zrobił swoje tak teraz te domysły... :> Brawo...

Data: 2011-10-07 20:33:39
Autor: obserwator
SBe-kot ty tylko przestepca
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
> [...]

Ależ mu napędzacie wyborców :) Jak dziadek z wermachtu zrobił swoje tak teraz te domysły... :> Brawo...

w jaki sposob napedza sie takiemu przestepcy wyborcow? Tylko glupiec moze na
takiego przestepce wykreowanego przez esbecje zaglosowac.

Taka informacja powinna dotrzec do najszerszych kregow spoleczenstwa. Masmedia powinny o niej TRABIC,bo to afera i skandal.

Niestety w Polsce media sa w rekach tych, ktorym zalezy na psuciu polskiej
demokracji. --

Data: 2011-10-07 22:37:08
Autor: Lorn
SBe-kot ty tylko przestepca
W dniu 2011-10-07 22:33,  obserwator pisze:
w jaki sposob napedza sie takiemu przestepcy wyborcow?

Chociażby twierdząc, że jest przestępcą :>

Data: 2011-10-07 22:57:49
Autor: matusm
SBe-kot ty tylko przestepca

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j6nntl$1a3$1news.onet.pl...
W dniu 2011-10-07 22:33,  obserwator pisze:
w jaki sposob napedza sie takiemu przestepcy wyborcow?

Chociażby twierdząc, że jest przestępcą :>

Twierdzisz ,ze  spoleczenstwo chce glosowac głownie na swoich czyli przestepców?

Nie jestem taki pewien czy chca głosować na przestepców,najwyzej beda głosowac na populizm głoszony przez EsBekota .poparte przekretami komisji wyborczych bo ciagle,,,,,,,,

Data: 2011-10-07 23:07:31
Autor: Lorn
SBe-kot ty tylko przestepca
W dniu 2011-10-07 22:57, matusm pisze:
[...]

Społeczeństwo to nie tylko ty i obserwator twierdzący, że jest przestępcą :> Co powiesz o tych, którzy chcą na niego oddać głos? :>

Nie jestem taki pewien czy chca głosować na przestepców

Zaczynasz zaprzeczać samemu sobie :>

,najwyzej beda głosowac na populizm głoszony przez EsBekota .poparte przekretami komisji
wyborczych

Esbekota? :> Przekrętami? :> O czym piszesz? Nie będę na niego głosował, ale zabawne jest jak ten lolek wam przeszkadza :> Cóż... Napierdalski traci ;>

Data: 2011-10-07 23:31:49
Autor: matusm
SBe-kot ty tylko przestepca

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j6npmk$7s1$1news.onet.pl...
[...]

Nie twierdze  ze bedziesz glosował na Esbekota
Sam pisałeś ,ze  "przestepcy"  nagania sie  wyborców twierdzac ,ze jest przestepca.

Tylko musze dorzucic,ze ja osobiscie nie mam zamiaru iśc na wybory ale jak czytam o tym przygłupie to zaczynam miec watpliwosci czy może jednak nie isc aby przestepcy z pedalami nie rzadzili w Polsce.

chociaz wiem ,ze to wszystko to tylko kontynuacja rzadów ,,,,,,,,,,,,,,,,,

Data: 2011-10-07 23:33:05
Autor: Lorn
SBe-kot ty tylko przestepca
W dniu 2011-10-07 23:31, matusm pisze:

Tylko musze dorzucic,ze ja osobiscie nie mam zamiaru iśc na wybory ale jak
czytam o tym przygłupie to zaczynam miec watpliwosci czy może jednak nie isc
aby przestepcy z pedalami nie rzadzili w Polsce.

Rób co chcesz... Masz swój jeden głosik...

SBe-kot ty tylko przestepca