SCHWALBE Fat Albert - ktoś ma?

Data: 2009-07-09 14:54:00
Autor: Strielok
SCHWALBE Fat Albert - ktoś ma?

Użytkownik "Wojtek" <osobisty@pota.onet.pl> napisał w wiadomości news:h345s3$ci7$5news.onet.pl...
Czy ktoś jeździł na nowych Fat Albetach (przód i tył to inne opony) może? Jakie odczucia?

Mam od miesiaca moze troche dlużej. Model z tego roku evolution, rozmiar 2.25. Tak, przód i tył to inne opny, na takiej ostrzejszej jezdzie to byłem na nich 2 razy w beskidach. jestem bardzo zadowolony daje im 8.5/100, na asfalcie dość dobrze, choc porównując do smart sam'a (nawet wersji z drutem) to niebo a ziemia. Ale to opona w teren i spisuje się znakomicie- warta swojej ceny.

Pozdrawiam
Strielok

SCHWALBE Fat Albert - ktoś ma?