Data: 2013-07-03 15:16:06 | |
Autor: Ignac | |
SCHWB Smart Sam 2,25 & dętki pod "wysokim ciśnieniem" | |
W dniu środa, 3 lipca 2013 22:48:08 UTC+2 użytkownik Milosz K. napisał:
Witam! Dokładnie tak jest,bo zakładasz za wąskie dętki,powinieneś do opony 2,25 wsadzić adekwatną dętkę.Na dętce/opakowaniu jest zazwyczaj wyrzeźbione do jakiego rozmiaru opon dana dętka jest rekomendowana,czyli Twój rozmiar opony 2,25 powinien mieścić się w zakresie/przedziale wymiarowym dętki. BTW: o ile od dwóch lat nie złapałem gumy na szosie, o tyle okazało się, że w nocy, w piwnicy strzeliła mi już trzecia dętka Czyli,do trzech razy sztuka:) |
|
Data: 2013-07-04 01:24:43 | |
Autor: rmikke | |
SCHWB Smart Sam 2,25 & dętki pod "wysokim ciśnieniem" | |
W dniu czwartek, 4 lipca 2013 00:16:06 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:
W dniu środa, 3 lipca 2013 22:48:08 UTC+2 użytkownik Milosz K. napisał: Dodam jeszcze, że ja mam swyczaj jeździć na wysokim (jak na górala) ciśnieniu i wyszło mi, że opłaca mi się kupić dętki od Schwalbe, bo takie normalne, nawet jak rozmiarowo pasuja, to zaczynają po dwóch-trzech miesiącach szybko puszczać powietrze (i.e. musiałem dopompowywać dwa-trzy razy w tygodniu). A dętki od Schwalbe trzymają. Jako bonus dostajesz zawór z gwintem do samej dętki i dodatkową nakręteczką, zapobiegającą chowaniu się zaworu w obręczy przy próbie nałożenia nań pompki, kiedy po wymianie masz prawie pustą dętkę.. |
|
Data: 2013-07-04 11:25:52 | |
Autor: JDX | |
SCHWB Smart Sam 2,25 & dętki pod "wysokim ciśnieniem" | |
On 2013-07-04 10:24, rmikke wrote:
[...] Jako bonus dostajesz zawór z gwintem do samej dętki i dodatkowąA to nie jest standard? Pamiętam, że nawet PRL-owskie czy też radzieckie dętki miały takie nakrętki. I przyznam, że zdziwiłem się gdy dwa dni temu miałem napompować koła w góralu córki sąsiadki. Nie było tam właśnie tych nakrętek i taka zwykłą pompką rowerową nie dało się tego napompować. Musiałem wyciągać samochodową. |
|
Data: 2013-07-04 04:36:20 | |
Autor: rmikke | |
SCHWB Smart Sam 2,25 & dętki pod "wysokim ciśnieniem" | |
W dniu czwartek, 4 lipca 2013 11:25:52 UTC+2 użytkownik JDX napisał:
On 2013-07-04 10:24, rmikke wrote: A to nie jest standard? W dętkach z zaworem Schradera niestety nie. Presta i Dunlop tak. Pamiętam, że nawet PRL-owskie czy też radzieckie Zawór Dunlopa do dziś zwykle tak ma. |
|
Data: 2013-07-04 04:45:24 | |
Autor: Milosz K. | |
SCHWB Smart Sam 2,25 & dętki pod "wysokim ciśnieniem" | |
W dętkach z zaworem Schradera niestety nie. Presta i Dunlop tak. > Pamiętam, że nawet PRL-owskie czy też radzieckie Cholera, ale jedno muszę przyznać. Na SWb złego słowa nie można powiedzieć! Pozdrawiam, M. |
|
Data: 2013-07-04 04:20:03 | |
Autor: Milosz K. | |
SCHWB Smart Sam 2,25 & dętki pod "wysokim ciśnieniem" | |
> BTW: o ile od dwóch lat nie złapałem gumy na szosie, o tyle okazało się, że w nocy, w piwnicy strzeliła mi już trzecia dętka Nie, przepraszam. Przy bliszych ogledzinach mojego przedniego koła okazało się , że jednak nie było to tym razem pęknięcie dętki. Dlatego też zwracam honor owej bardzo znanej, niemieckiej firmie, słynącej z produkcji ogumienia dla ciężarówek i poprzednie dwie "eksplozje" składam na karb zbyt wysokiego ciśnienia przy mrozach i tym samym ogłaszam pierwszą w tym roku, wakacyjną gumę :) Pozdrawiam, M. BTW: założyłem Continental Conti Tube 26''. Według producenta przeznaczona jest dla 26x1,75-26x2,5 więc chyba powinno być ok. W razie czego sprawdziłem również całą powierzchnię od wewnątrz (żeby nie okazało się że strzeli na skutek jakiegoś znajdującego się wewnątrz "farfocla"), założyłem dodatkowy pasek izolacyjny na szprychy i sprawdziłem, czy któraś z nich przypadkiem nie odstaje. Teraz jadę załadować na 3,2 i zobaczymy. Miejmy nadzieję, że będzie ok :) |