ŚCIGANCI

Data: 2009-09-19 21:40:46
Autor: pawel(suw)
ŚCIGANCI
Jermat pisze:
Nie wiem, czy temat ten był już na tym forum  poruszany. Często jeżdżę w okolicach Poznania, gdzie spotykam różnych, różnie przygotowanych ludzi. Często dorośli z dziećmi, Młodsze i starsze Panie o różnym stopniu opanowania roweru i są także rasowi szybko (najczęściej za szybko) jeżdżący ŚCIGANCI. Nazywam tak tych, którzy w każdym kolejnym przejeździe muszą uzyskać czas lepszy niż poprzednio i niczym pocisk przemykają przed i pomiędzy tymi ich zdaniem zawalidrogami. I ja ich nawet rozumiem. Chcą poprawiać swoją kondycję, osiągi, zaimponować kolegom itp. Ale, widziałem już wiele gwałtownych hamowań, różnych najczęściej jeszcze niewielkich stłuczek Ale do większych tragedii często niwiele brakuje. Niestety większość popularnych ścieżek rowerowych dla ścigantów się nie nadaje. I czas żeby to zrozumieli. Te rekreacyjne ścieżki rowerowe nie są dla nich. Są dla spokojnie przemieszczających sie rowerzystów. Byłem niedawnow parku koło pałacu Charlottenburg  w Berlinie. Park duży i rowerzystów oraz biegających po parku wielu. Nie widziałem roweru, który przekroczyby szybkość 15 km/godz. Można miło, spokojnie, kulturalnie, rekreacyjnie. U nas nie?
Gdzieś w 3mieście widziałem na DDR znak ograniczenia prędkości.
To dla tych, którzy lubią spacerki, przebieżki.
Na treningi/podbudowę kondycji rzeczywiście się nie nadają.
niemniej Drogi dla Rowerów są dla wszystkich.
Ostatnio znalazzł się taki mundry co wymyślił aby drogi dla rowerów/pieszych bo takie miał na myśli zamienić zimą
na trasy biegowe narciarzom.

  http://www.youtube.com/watch?v=PD_omDceCVE

Data: 2009-09-19 23:53:19
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
ŚCIGANCI
pawel(suw) bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Gdzieś w 3mieście widziałem na DDR znak ograniczenia prędkości.

Co nie ma sensu kompletnie.

Data: 2009-09-21 07:46:07
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
ŚCIGANCI
Dnia Sat, 19 Sep 2009 21:40:46 +0200, pawel(suw) napisał(a):

Ostatnio znalazzł się taki mundry co wymyślił aby drogi dla rowerów/pieszych bo takie miał na myśli zamienić zimą
na trasy biegowe narciarzom.

Dla mnie żaden problem ;)
http://picasaweb.google.com/qrczakoff/Nartki#5271036675311558466

--