ŚCIGANCI

Data: 2009-09-19 15:13:56
Autor: mocniak
ŚCIGANCI
On Sep 18, 10:40 pm, "Jermat" <matje...@gazeta.pl> wrote:
Nie wiem, czy temat ten był już na tym forum  poruszany.

Temat był poruszany. Ogólny wniosek jest taki, że idioci na drogach
dla rowerów uniemożliwiają innym wyprzedzanie i jeszcze mają
pretensje, że ktoś jadący po drodze dla rowerów jedzie szybciej od
nich albo się spieszy.

--
Mocniak

Data: 2009-09-20 00:30:13
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
ŚCIGANCI

[...]

Jeszcze inni idioci szukają okazji do czołówki z samochodem lub otb pod górkę. W końcu wymiękają.
:)))

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-20 07:15:41
Autor:
ŚCIGANCI
mocniak <motzniak@gmail.com> napisał(a):
On Sep 18, 10:40=A0pm, "Jermat" <matje...@gazeta.pl> wrote:
> Nie wiem, czy temat ten by=B3 ju=BF na tym forum =A0poruszany.

Temat by=B3 poruszany. Og=F3lny wniosek jest taki, =BFe idioci na drogach
dla rower=F3w uniemo=BFliwiaj=B1 innym wyprzedzanie i jeszcze maj=B1
pretensje, =BFe kto=B6 jad=B1cy po drodze dla rower=F3w jedzie szybciej od
nich albo si=EA spieszy.

Droga to nie oes ale niektóre buraki w beemach o tym nie wiedzą. Podobnie ddr
to nie trasa maratonu ale do pewnych twardzieli w pedalskich ubrankach to nie
dociera. I nie pytaj, który przepis to stanowi tylko użyj mózgu a nie mięśni nóg.

Pozdrawiam.

Data: 2009-09-20 12:46:37
Autor: Tomasz Konik
ŚCIGANCI
> [...]

dociera. I nie pytaj, który przepis to stanowi tylko użyj mózgu a nie mięśni

Kolego, mózgu należy używać zawsze, to nie ulega wątpliwości. Nie wolno
stwarzać zagrożenia szybką jazdą, ale też nie wolno stwarzać zagrożenia nie
stosując się do zasad ruchu. Na DDR i CPR obowiązują rowerzystów choćby:
poruszanie się prawą stroną drogi, sygnalizacja zmiany kierunku, zakaz jazdy
obok siebie, zasady pierwszeństwa i inne. I te zasady są na DDR i CPR
nagminnie łamane.
Pzdr;-)
Konik

Data: 2009-09-21 09:56:16
Autor: Wojtek Paszkowski
ŚCIGANCI
"Tomasz Konik" <tomekq1.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h9587d$fpt$1inews.gazeta.pl...

 Nie wolno stwarzać zagrożenia szybką jazdą, ale też nie wolno stwarzać zagrożenia nie
stosując się do zasad ruchu.

czyli np. nie stosując się do zasady dostosowywania prędkości do warunków panujących na przeciętnym polskim tworze zwanym ścieżką rowerową (chodnik w 2/3 zabrany pieszym, muszącym tłoczyć się na wąskim spłachetku i narażonym na wyprzedzanie/wymijanie przez pojazdy "na gazetę" ;)

Na DDR i CPR obowiązują rowerzystów choćby:
(...)  zakaz jazdy obok siebie

a to akurat dyskusyjne - trzeba by się zastanowić, czy ddr i cpr aby na pewno są jezdnią (z jednej strony służą do ruchu pojazdów, ale jednocześnie pord zestawia obok siebie ddr/cpr oraz jezdnię jako różne części składowe drogi)

pozdr

Data: 2009-09-23 16:56:22
Autor: Tomasz Konik
ŚCIGANCI
> [...]

czyli np. nie stosując się do zasady dostosowywania prędkości do warunków panujących na przeciętnym polskim tworze zwanym ścieżką rowerową (chodnik w 2/3 zabrany pieszym, muszącym tłoczyć się na wąskim spłachetku i narażonym na wyprzedzanie/wymijanie przez pojazdy "na gazetę" ;)

Stawiam diamenty przeciw orzechom, ze wiesz o co mię chodzi;-)

> [...]

a to akurat dyskusyjne - trzeba by się zastanowić, czy ddr i cpr aby na pewno są jezdnią (z jednej strony służą do ruchu pojazdów, ale jednocześnie pord zestawia obok siebie ddr/cpr oraz jezdnię jako różne części składowe drogi)

Idąc tym tropem, można zanegować wszystkie zasady ruchu na DDR i CPR.

Pozdrawiam;-)
konik

--

ŚCIGANCI