ŚCIGANCI

Data: 2009-09-20 08:13:58
Autor: kenubi
ŚCIGANCI
Jermat wrote:

[ciach]
biegających po parku wielu. Nie widziałem roweru, który przekroczyby
szybkość 15 km/godz. Można miło, spokojnie, kulturalnie, rekreacyjnie. U
nas nie?

Faktycznie, mój cztero,5 letni syn jedzie często na 16" singlespeed 16 km/h - toż to SCIGANT!

Chciałem zauważyć, że obecność "ścieżki" wyklucza (standardowy nakaz) moją jazdę po ulicy - gdzie mogę wyciągnąć znacznie więcej niż na "śmieszce" a jak chcę jeździć rekreacyjnie (już pisali) to raczej nie jadę po ścieżce gdzie pełno bydła.

Data: 2009-09-20 09:03:03
Autor: nuroslaw
ŚCIGANCI
Jermat wrote:

> [...]

Chciałem zauważyć, że obecność "ścieżki" wyklucza (standardowy nakaz) moją jazdę po ulicy - gdzie mogę wyciągnąć znacznie więcej niż na "śmieszce" a jak chcę jeździć rekreacyjnie (już pisali) to raczej nie jadę po ścieżce gdzie pełno bydła.

masz racje, dlatego na ścieżkach rowerowych pewna kultura jazdy jest mile widziana, bo jak wiesz spłoszone bydło jest bardzo niebezpieczne.

Co innego jechać szybko i dojeżdżając do kogoś w miarę możliwości wyprzedzic zachowując bezpieczną odległość. Jak sam się przekonałem (bywa że to ja jestem takim ścigantem) - problemem nie jest prędkość, a coś na drodze dla samochodów nazywa się wyprzedzaniem na trzeciego, i chowanie się w ostatniej chwili bezpośrednio przed maską innego i oczywiście lekkie przyhamowanie, bo przed nim jeszcze jeden zawalidroga...

Krótko mówiąc - nie chodzi o to że JA mam prawo szybko jechac - te osoby zapominają że INNY użytkownik też ma prawo jechać jak sie mu podoba. Więc obowiązuje jedna zasada: NIE CZYN DRUGIEMU CO TOBIE NIE MIŁE --

ŚCIGANCI