SCX4500W a PDF

Data: 2009-03-26 22:35:47
Autor: Rafał Łukawski
SCX4500W a PDF
Witam,

Zastanawiam się na zakupem w/w drukarki. Czy posiada ona możliwość (a de facto software załączone do nie) skanowania bezpośrednio do PDF'ów jedno lub wielo stronicowych ?

Nie jpg, nie bmp, a PDF :)

pozdr.
r.

Data: 2009-03-27 08:06:00
Autor: sandman
SCX4500W a PDF
Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości news:gqgsfo$pru$1news3.onet...
[...]

Polecam darmowy PDFCreator

--
sandman

Data: 2009-03-27 19:56:17
Autor: Rafał Łukawski
SCX4500W a PDF
Wiem wiem, jest też CutePDF

Interesuje mnie komfort użytkowania (wielkość drukarki także, stąd Samsung), dość dobry jest dla mnie np. jest toolbox dostarczany do skanerów Canona, tyle że Canon nie ma w ofercie porównywalnych produktów. (drukarka laserowa + skaner + Net + niewielki rozmiar)

Nie wiem, czy narzędzia Samsunga będą w stanie bezproblemowo drukować do innej drukarki (CutePDF/PDFCreator) jedno lub wielostronicowe skany. Pytanie banalne, aczkolwiek nie mam mozliwości sprawdzenia.

pozdr.