SDD SATA zamiast DVD?

Data: 2009-07-15 17:31:29
Autor: Alojzy Zakalec
SDD SATA zamiast DVD?
Jak takie coś
http://tinyurl.com/nr3by8
będzie działać i z jaką prędkością maksymalną? (gdy tam włożymy super-
szybki SSD SATA)
Nie wiem jak w laptopach i do czego są przyłączone CD/DVD...

Czy przez DMA chociaż?

Data: 2009-07-16 02:44:56
Autor: BartekK
SDD SATA zamiast DVD?
Alojzy Zakalec pisze:
[...]
Tam jest normalne sata, (oryginalny napęd dvd laptopowy jest ata, ale w ultrabay jest wyprowadzone jedno i drugie, tzn sata i ata), więc będzie chodzić "normalnie".

Data: 2009-07-16 07:07:42
Autor: KILu
SDD SATA zamiast DVD?
BartekK wrote:
Tam jest normalne sata, (oryginalny napęd dvd laptopowy jest ata, ale w
ultrabay jest wyprowadzone jedno i drugie, tzn sata i ata), więc będzie
chodzić "normalnie".

SATA w IBM T4x?
Tam chyba jednak siedzi jakas elektronika.

k,

Data: 2009-07-16 06:49:39
Autor: Alojzy Zakalec
SDD SATA zamiast DVD?
On Jul 16, 7:07 am, "KILu" <by...@wp.pl> wrote:
BartekK wrote:
> [...]
> chodzić "normalnie".

SATA w IBM T4x?
Tam chyba jednak siedzi jakas elektronika.

to niech siedzi, byłoby miło żeby od razu siedziała tam przejściówka
SATA->IDE?  Tylko jak to sprawdzić przed zakupem?

Data: 2009-07-16 17:25:18
Autor: Kot Prezydenta
SDD SATA zamiast DVD?

BartekK wrote:
> [...]

to niech siedzi, byłoby miło żeby od razu siedziała tam przejściówka
SATA->IDE?  Tylko jak to sprawdzić przed zakupem?

zapytać tych, którzy sprzedają takie rzeczy na allegro, oprocz tych oryginalnych IBM/lenowo mozna kupić tańsze od innych producentów, może ci ktoś odpowie czy tam jest elektronika czy nie, są zarówno ata jak i sata

Data: 2009-07-16 14:35:07
Autor: Alojzy Zakalec
SDD SATA zamiast DVD?
On Jul 16, 5:25 pm, "Kot Prezydenta" <cic...@gazeta.pl> wrote:
zapytać tych, którzy sprzedają takie rzeczy na allegro, oprocz tych
oryginalnych IBM/lenowo mozna kupić tańsze od innych producentów, może ci
ktoś odpowie czy tam jest elektronika czy nie, są zarówno ata jak i sata

 mam pytanie jeszcze, czy to musi tak stricte pasować do danego modelu
i producenta laptopa?  czy jest jakaś kompatybilność pozioma...?

SDD SATA zamiast DVD?