SDRAM - modul 1GB

Data: 2009-10-30 18:24:25
Autor: Tomaszek
SDRAM - modul 1GB
adresss@poczta.pl pisze:
oraz czy sa jakies moduly RAM mozliwe do wlozenia do slotu PCI i ktore
wygladalyby jako dysk (RAM Dysk)?

Nie spotkałem się nigdy z modułami większymi niż 256 MiB, a to i tak były moduły dwustronne, więc nie z każdą płytą chodzące.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-10-30 17:59:37
Autor: Mirek
SDRAM - modul 1GB
On pią, 30 paź 2009 18:24:25 in article news:<hcf7g6$kat$1@newsread2.aster.pl>
Tomaszek wrote:
adresss@poczta.pl pisze:
[...]

Mam zainstalowane 3*512MB dwustronnych  (Gigabyte 7ZXE, Athlon XP)

Data: 2009-10-30 18:35:57
Autor: Jacek Maciejewski
SDRAM - modul 1GB
Dnia Fri, 30 Oct 2009 18:24:25 +0100, Tomaszek napisał(a):

Nie spotkałem się nigdy z modułami większymi niż 256 MiB

Bywają 512, mam taki w szufladzie jeno niesprawny :)
--
Jacek

SDRAM - modul 1GB