SE 800 simlock po aktualizacji softu

Data: 2009-06-16 16:13:11
Autor: tomaa33
SE 800 simlock po aktualizacji softu
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:h181l7$civ$1news.onet.pl...
Witam,

w moim SE K800 usunąłem simlocka i włożyłe SIM-a mBanku.
Po aktualizacji softu w telefonie simlock znowu się aktywował, jaka przyczyna tego?

No przecież już sobie sam odpowiedziałeś - "Po aktualizacji"
Locka miałeś ścigągniętego patchem i ktoś zapomniał cię uprzedzić, że po kolejnym flashowaniu simlock wróci.

Data: 2009-06-16 20:02:09
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "tomaa33" <tomaa33@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Sądziłem, że simlock jest programowy i po całkowitej przecież wymianie
pamięci nie powinno go już być.
Jest tam jakiś fragment pamięci, którego się nie flaszuje?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2009-06-16 21:35:51
Autor: Jan Strybyszewski

[...]

Simlock nie został zdjety tylko nalozona zostala funkcja  oszukujaca go.
Patch znajduje sie w obszarze ktory sie flashuje to i patch zostal skasowany

SE 800 simlock po aktualizacji softu