SE C901 - dostepnosc

Data: 2009-10-16 17:12:56
Autor: jijomo
SE C901 - dostepnosc
Witam.
Czy ktos wie co sie dzieje z SE C901? Dlaczego na polskiej stronie SE w ogole nie ma o nim informacji, a na zagranicznych jest tylko wersja "ekologiczna" z biala obudowa (podczas gdy istnieje normalna, czarna). Na stronie Ery jest informacja, ze wkrotce bedzie w jej ofercie, a na Allegro ludzie juz sprzedaja egzemplarze, ktore ponoc w Erze kupili, ale dosyc drogo i malo ich wciaz.
Czy ktos zna przyczyny tego stanu rzeczy? Czy te ceny wkrotce spadna?
Bylem juz zdecydowany na C510, ale C901 chyba lepiej spelnia moje wymagania...

pzdr. jijomo

Data: 2009-10-19 16:54:24
Autor: Łukasz F. Tomczyk
SE C901 - dostepnosc
jijomo pisze:
[...]

Powinien byc juz dostępny w punktach ery, jest w cennikach, kolor czarny, cenowo kształtuje się w okolicach c902.

pozdr
Ł.

SE C901 - dostepnosc