SE C901 - opinie

Data: 2009-11-23 10:38:02
Autor: jijomo
SE C901 - opinie
Witam.
W tej chwili mam SE k750i, bardzo go lubie, ale jest juz nieco zniszczony i postanowilem go zmienic. Moj wybor padl na SE C901. Czy uzytkownicy tego telefonu mogliby sie podzielic opiniami na jego temat?

Mialem go w reku w sklepie i to co nie przypadlo mi do gustu to nieco plastikowe wykonanie.

pzdr. jijomo

Data: 2009-11-24 13:50:49
Autor: jijomo
SE C901 - opinie

[...]