SE D750 i blokowanie połączeń

Data: 2009-05-06 15:01:23
Autor: bodie kotas
SE D750 i blokowanie połączeń
witam

jak zablokować wychodzące zagraniczne - jak wchodzę w odp. menu to prosi mnie o hasło 4znakowe
ale ani pin ani erakod (4 ost. cyfry puuk) nie działają

koleś z boa ppowiedział że by się połączyć z  *331*0000*11# - też d*** blada

co to za hasło?

dzięki za pomoc
--
Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

Data: 2009-05-06 13:05:07
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 06 May 2009 15:01:23 +0200, bodie kotas napisał(a):

jak zablokować wychodzące zagraniczne - jak wchodzę w odp. menu to prosi
mnie o hasło 4znakowe

To jest zwykle usługa płatna, operator poda Ci ten kod za pieniądze.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-05-06 15:12:57
Autor: bodie kotas
On 2009-05-06 15:05:07 +0200, Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> said:

[...]

aktywowałem przez iboa (w erze to chyba jest za free, albo przynajmniej w mojej taryfie) i widnieje jako aktywna (blokowanie połączeń)
--
Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

Data: 2009-05-06 15:41:44
Autor: Bart
Użytkownik bodie kotas napisał:
On 2009-05-06 15:05:07 +0200, Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> said:

[...]

Standardowe hasło to 0000

Jest  "krótki kod" na jego zmianę : * *03*330*STARE HASŁO*NOWE HAS*NOWE HAS# i "zielona słuchawka" czyli np **03*330*0000*1234*1234#

W SE opcja do zmiany hasła jest też w menu w którym wybieramy jakie połączenia chcemy blokować

Data: 2009-05-06 13:55:41
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 06 May 2009 15:41:44 +0200, Bart napisał(a):

aktywowałem przez iboa (w erze to chyba jest za free, albo przynajmniej
w mojej taryfie) i widnieje jako aktywna (blokowanie połączeń)

Standardowe hasło to 0000

Zaś w Orąż kosztuje to 10 zł miesięcznie:

http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/2817/2885189.pdf (str. 3).

Data: 2009-05-06 16:51:16
Autor: osiek
Olgierd pisze:
[...]

ale co innego blokowanie z poziomu operatora a co innego blokowanie z poziomu telefonu choć w przypadku niewymieniania słuchawki daje ten sam efekt

Data: 2009-05-06 22:54:20
Autor: SDD

Użytkownik "osiek" <osiek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gts890$a3g$1atlantis.news.neostrada.pl...

ale co innego blokowanie z poziomu operatora a co innego blokowanie z poziomu telefonu choć w przypadku niewymieniania słuchawki daje ten sam efekt

W tym watku mowa jest wylacznie o blokadzie z poziomu operatora.
Wiec nei rozumiem skad ta dygresja o blokadzie z poziomu telefonu.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-07 01:08:34
Autor: Maciek
SE D750 i blokowanie połączeń
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał
W tym watku mowa jest wylacznie o blokadzie z poziomu operatora.

Niestety, zgubiłeś się. Zacytuję:

"[...] jak wchodzę w odp. menu to
prosi mnie o hasło 4znakowe [...]"

Wiec nei rozumiem skad ta dygresja o blokadzie z poziomu telefonu.

Bo takie rzeczy najprościej załatwić w aparacie, przy czym niestety potrzebny jest do tego zwykle kod nadawany przez operatora - o tym właśnie jest tu mowa.
Ale sprawę można rozwiązać przez blokowanie dostępu do aparatu (klawiatury, kontaktów, menu) i weryfikacja każdego wybranego numeru przed naciśnięciem zielonego przycisku. Jest to uciążliwe ale też nikt nie mówi, że życie w systemie opartym na chęci zysku za wszelką cenę (op liczy na pomyłki i dzieci klienta bawiące się jego telefonem) jest proste i przyjemne ;)

Maciek.

Data: 2009-05-07 01:30:07
Autor: SDD

Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:gtt59l$547$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jeszcze jest trzecia opcja - blokowanie z poziomu karty SIM (za pomoca kodu PIN2)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-06 15:03:30
Autor: Bebe
Użytkownik "bodie kotas" <newslite@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gts1n3$4g5$1inews.gazeta.pl...
[...]

pewnie pyta o hasło telefonu - domyślnie to albo 1234 albo 1111

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-05-06 22:52:40
Autor: SDD

Użytkownik "Bebe" <ebielsko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gts1r0$52s$1inews.gazeta.pl...

koleś z boa ppowiedział że by się połączyć z  *331*0000*11# - też d***

Ten kod powinien zadzialac. Byc moze jednak wiecejniz 3 razy wprowadziles zle haslo i nastapiloa blokada blokady. Zadzown do BOA niech sprawdza.

PS. Ostatnio jak chce z konsultantem pogaworzyc w Erze dzwonie z Fresha na 224136996. Efekt ten sam - a zaoszczedzam - bo dopiero przy 20 minutowym polaczeniu kosztuje mnie to zlotowke :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-06 23:55:52
Autor: Grzexs
[...]

Gdzie można znaleźć więcej takich uniwersalnych kodów i ew. jakiś komentarz - np. w jakiej sieci działają itp.?

Grzexs

Data: 2009-05-07 00:01:42
Autor: SDD

Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtt111$j0c$1inews.gazeta.pl...

Gdzie można znaleźć więcej takich uniwersalnych kodów i ew. jakiś komentarz - np. w jakiej sieci działają itp.?

np. w googlach :)
Przewaznie te kody sieciowe, ktore dzialaja, dzialaja w kazdej sieci - czasem tylko moga nie dzialas w konretnej taryfie/oferci e- jak np. polaczenie oczekujace (oczekiwanie na polaczenie) *43# nie dziala w prepaidach TT, Sim+, Heyach czy Orangach na karte a dziala w Play czy Movie.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-07 00:14:47
Autor: Grzexs
SE D750 i blokowanie połączeń
Gdzie można znaleźć więcej takich uniwersalnych kodów i ew. jakiś komentarz - np. w jakiej sieci działają itp.?

np. w googlach :)

Taki mądry to i ja jestem. Ciekawe, kiedy pojawi się jakaś wyszukiwarka, które będzie wyszukiwać _sensowne_ linki w tych, które google wyszuka?...

[...]

Może właśnie ktoś się pokusił o zrobienie takiego zestawienia, ale link do jego strony jest na 43251 znalezionej pozycji?

--
Grzexs

Data: 2009-05-07 00:21:10
Autor: SDD

Użytkownik "Grzexs" <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtt24h$nd7$1inews.gazeta.pl...

Taki mądry to i ja jestem. Ciekawe, kiedy pojawi się jakaś wyszukiwarka, które będzie wyszukiwać _sensowne_ linki w tych, które google wyszuka?...

Ciekawe, jakie zapytanie wpisales w Googlach, bo ja wpisalem:
kody sieciowe GSM play mova simplus
i jako pierwszy wynik (ni eliczac sponsorowanych linkow) uzyskalem:
http://www.votel.pl/czytaj,25,Kody,sieciowe.html
- nieglupie, ale niekompletne, dodatkowo sa tez kody USSD

i drugie - jako piaty wynik:
http://sklep.gsmphone.pl/gsm.php/pl,unlock,subpage_id,kody+sieciowe.html
- tez niekompletne (dodatkowo ni ektore kody nie dzialaja w polskich sieciach GSM jako COLR i COLP), ale jest

Pozdrawiam
SDD

SE D750 i blokowanie połączeń