SE Elm - jakies opinie?

Data: 2010-09-30 13:52:56
Autor: JerzyR
SE Elm - jakies opinie?
wymagania - głośny i dobrej jakości dźwięk w słuchawce,
znośna bateria, aparat chętnie z AF, budzik, terminarz, notatki,
dzięki za opinie,

mam elma od ok miesiąca. Świetny telefon. Nie ma się do czego przyczepić. Bateria wprawdzie słabsza niż w noki e52, ale daje radę (trudno powiedzieć ile trzyma bo podczas poznawania sprzętu, intensywnie dziala, GPS, Wifi, bluetooth itd. GPS - świetnie działa, WIFI też, zdjęcia (AF) robi dobre. inteligentne podświetlanie ekranu w zależności od oświetlenia zewn. Dźwięk w słuchawce czysty, głośny. Zasięg/czułość wydaje się gorszy od mojego poprzedniego K770, ale może to tylko wrażenie. Niezła klawiatura- jak ktoś ma duże palce to przeszkadzałby mu małe klawisze ze słuchawkami. Polecam. __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5491 (20100930) __________

http://www.eset.com

Data: 2010-10-02 22:05:57
Autor: adresss
SE Elm - jakies opinie?

[...]