Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   SE Gwarancja

SE Gwarancja

Data: 2011-02-03 14:03:48
Autor: Mac
SE Gwarancja
Witam..
Telefon kupiony w salonie Orange. Oddany na gwarancji do serwisu z powodu samoistnego wyłączania. Serwis wgrywa nowy soft, jednak problem wystepuje
dalej.
Jest jakakolwiek szansa na wymiane telefonu na inny egzemplarz? Gwarancja
jednoznacznie tego nie określa.

--
Mac

Data: 2011-02-03 14:54:26
Autor: J.F.
SE Gwarancja
On Thu, 3 Feb 2011 14:03:48 +0100,  Mac wrote:
Telefon kupiony w salonie Orange. Oddany na gwarancji do serwisu z powodu samoistnego wyłączania. Serwis wgrywa nowy soft, jednak problem wystepuje
dalej.
Jest jakakolwiek szansa na wymiane telefonu na inny egzemplarz? Gwarancja
jednoznacznie tego nie określa.

Praktycznie - nie ma :-)

Jesli nie minelo jeszcze pol roku od zakupu - czym predzej zglos
reklamacje u sprzedawcy, pisemnie, poczekaj na naprawe, zglos druga,
a potem idz do rzecznika konsumenta z papierami.

Niestety - jesli sie z rzadka sam wylacza to zaden serwis tego nie
potwierdzi, bo i jak, chyba ze wystarczy go zostawic wlaczonego na 48h
- to od biedy ktos moze zrobic. Teraz wazne zebys mial na pismie ze usterke sprzedawcy zgloszono w
ciagu 6 miesiecy od zakupu, w ciagu 2 miesiecy od zauwazenia, ze
sprzedawca przystapil do naprawy a nie ze "nie zauwazono zadnych
usterek" no i oczywiscie zeby telefon po pierwszej reklamacji nie
okazal sie zalany :-)

Wiec mozesz liczyc wylacznie na niefrasobliwosc sprzedawcy :-)

J.

Data: 2011-02-03 21:57:30
Autor: Przyjazny
SE Gwarancja
On 2011-02-03 13:54, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
On Thu, 3 Feb 2011 14:03:48 +0100,  Mac wrote:
Telefon kupiony w salonie Orange. Oddany na gwarancji do serwisu z powodu samoistnego wyłączania. Serwis wgrywa nowy soft, jednak problem wystepuje
dalej.
Jest jakakolwiek szansa na wymiane telefonu na inny egzemplarz? Gwarancja
jednoznacznie tego nie określa.

Praktycznie - nie ma :-)

Bez przesady, jak telefon po 3 naprawach jest znowu zepsuty, to SE
zazwyczaj bezproblemowo wymienia na nowy. Przynajmniej tak zazwyczaj
bywało, bo teraz się czasami takie rzeczy zmieniają jak w
kalejdoskopie...

Data: 2011-02-04 13:23:33
Autor: J.F.
SE Gwarancja
On Thu, 3 Feb 2011 21:57:30 +0000 (UTC),  Przyjazny wrote:
On 2011-02-03 13:54, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
On Thu, 3 Feb 2011 14:03:48 +0100,  Mac wrote:
Telefon kupiony w salonie Orange. Oddany na gwarancji do serwisu z powodu samoistnego wyłączania. Serwis wgrywa nowy soft, jednak problem wystepuje
dalej.
Jest jakakolwiek szansa na wymiane telefonu na inny egzemplarz?

Praktycznie - nie ma :-)

Bez przesady, jak telefon po 3 naprawach jest znowu zepsuty, to SE
zazwyczaj bezproblemowo wymienia na nowy. Przynajmniej tak zazwyczaj
bywało, bo teraz się czasami takie rzeczy zmieniają jak w
kalejdoskopie...

Doswiadczenia mam odmienne. Usterki nie stwierdza sie.
Wiec na jakiej podstawie wymieniac ? A jak ma serwis stwierdzic usterke, skoro wystepuje bardzo
sporadycznie ? J.

Data: 2011-02-03 23:10:33
Autor: G Nowak
SE Gwarancja
Telefon kupiony w salonie Orange. Oddany na gwarancji do serwisu z
powodu  samoistnego wyłączania. Serwis wgrywa nowy soft, jednak
problem wystepuje dalej.
Jest jakakolwiek szansa na wymiane telefonu na inny egzemplarz? Gwarancja
jednoznacznie tego nie określa.


Mialem kiedys podobna historie. Napisalem list do serwisu o "periodycznym wystepowaniu usterki" czy jakos podobnie, wyslalem go razem z telefonem. W koncu doszukali sie usterki. Normalny test serwisowy trwa sekundy, aparat ktory sie wiesza raz dziennie ma calkiem spore szanse go przejsc.

--
Pozdr
G

SE Gwarancja

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona