SE Hazel

Data: 2011-03-30 10:45:31
Autor: mz
SE Hazel
Witam
Zastananwiam sie nad wzięciem SE Hazel na przedłużenie umowy w Erze. Co sądzicie o tym telefonie ?
Nie zalezy mi na super dotykowcu z systemem operacyjnym. Telefon ma dzwonić, zrobić czasem w miarę dobre zdjęcie, da połuchac radia i muzyki (bez jakieś super jakości - ma bys słychac, melomanem nie jestem). I przedewszystkim ma mieć bardzo głośny dzwnej i dobra jakość rozmów.

Data: 2011-03-31 09:07:11
Autor: Janeo
SE Hazel
To co wymieniłes, wszystko ma.

Data: 2011-04-01 07:14:56
Autor: mz
SE Hazel

Użytkownik "Janeo" <janeo100@gmail.com> napisał w wiadomości news:eeb70250-2ac1-44ee-915a-4b1d07e4ca86e8g2000vbz.googlegroups.com...
To co wymieniłes, wszystko ma.

Wiem co ten telefon ma, google u mnie działa. chciałem poznac opinie użytkowików tego telefonu.

Data: 2011-04-01 11:38:41
Autor: !sp
SE Hazel

http://www.google.pl/search?q=Hazel+opinie&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a

Data: 2011-04-01 12:36:44
Autor: mz
SE Hazel

Użytkownik "!sp" <sp@am.er> napisał w wiadomości news:in46fq$4at$1news.onet.pl...

[...]

Pisałem już, że google u mnie działa. Chyba że pod którymś z linków podanych przez ciebie jest Twoja opinia. Podaj pod którym a ja chętnię ją przeczytam

Data: 2011-04-02 11:45:57
Autor: Janeo
SE Hazel
On 1 Kwi, 12:36, "mz" <22051976wyt...@wp.pl> wrote:
U ytkownik "!sp" <s...@am.er> napisa w wiadomo cinews:in46fq$4at$1news.onet.pl...

> U ytkownik "mz" <22051976wyt...@wp.pl> napisa w wiadomo ci
>http://www.google.pl/search?q=Hazel+opinie&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls...

Pisa em ju , e google u mnie dzia a. Chyba e pod kt rym z link w podanych
przez ciebie jest Twoja opinia. Podaj pod kt rym a ja ch tni j przeczytam

A co, myslisz ze tu znajdziesz inne opinie niz dziesiatki (setki?)
ktore juz powstaly?

Data: 2011-04-02 21:21:55
Autor: JoteR
SE Hazel
"Janeo" napisal:

A co, myslisz ze tu znajdziesz inne opinie niz dziesiatki (setki?)
ktore juz powstaly?

Czyli mówisz, ze nikogo z tej grupy nie stac na to, by napisac cos sensowniejszego od belkotu gówniazerii z przytoczonych linków? W stylu, cytuje: "Telefon super, czysty dzwiek, aparat gitez i w ogóle."
Dziekujemy za uznanie.

JoteR

Data: 2011-04-01 19:55:01
Autor: Mumin
SE Hazel
W dniu 2011-03-30 10:45, mz pisze:
[...]

Mam ten telefon od paru miesięcy i jestem zadowolony. Bardzo dobra jakość rozmów. Z wad to głównie aparat bo, co prawda filmy kręci bardzo ładne, ale zdjęcia wychodzą lekko rozmyte, a lampy lepiej nie używać bo daje brudne, nierównomierne światło. Z zasięgiem też nie ma rewelacji, ale te nowsze SE chyba tak mają ogólnie bo Yari, którego miałem wcześniej miał jeszcze gorzej. Co do reszty nie mam zarzutów, bardzo fajny telefon.

--
Pozdrawiam,
Mumin

SE Hazel