SE Satio czy Nokia N8?

Data: 2011-10-20 15:35:33
Autor: z
SE Satio czy Nokia N8?
Mszę podjąć decyzję wyboru między Satio a N8.
Wiem że to różne ceny i zupełnie inne roczniki produkcji.
Specyfikacje specyfikacjami a życie życiem.
Mam kilka pytań do użytkowników w kwestiach multimedialnych.

Satio nie ma standardowo eqalizera mp3 ale można go dograć.
Minus za tylko predefiniowane ustawienia a plus za obsługę całego wyjścia fonii (mp3, radio, filmy) Potrzebuję equalizera bo lubię basy a słuchawek dokanałowych nie mogę używać.
Nokia za to ma ale też tylko predefiniowane i podobno jakimś mykiem można dodać swoje ustawienia.
Czy mam dobre informacje? :-)
Przyzwyczajony jestem że tel. potrafi grać mp3 nawet 12 godzin. Czy bardzo się rozczaruję wybierając któryś z tych dwóch tel.?
Nokia ma darmową nawigację (plus) ale do Satio tez podobno można dograć taką która nie łączy się z netem.
Nokia bezproblemowo odtwarza divxy. Satio teoretycznie tylko mp4
Satio byłoby używane z końcówką gwarancji po wymianie wyświetlacza.
Może ktoś sprostuje zebrane przeze mnie informacje albo podzieli się nowymi w interesujących mnie kwestiach.

PS. Będę chciał też oglądać (po wifi oczywiście) tv np. z weeb.tv czy pl.justin.tv Będą problemy?

SE Satio czy Nokia N8?