SE Satio - przyciski

Data: 2012-03-27 12:55:30
Autor: z
SE Satio - przyciski
Odkopuję temat :-)
Poświęciłem trochę nerwów i czasu i mam dużą poprawę :-)

Brakuje jednak mi bardzo ujednolicenia w zachowaniu się telefonu przy odłączaniu słuchawek. Radio grzecznie się wyłącza a po ponownym podpięciu powraca do grania.
Czy da się tak z odtwarzaniem mp3?

PS. Ciągle się dopytuję jak w takim kontekście zachowują androidy inne wypasione systemy. Da się dowolnie konfigurować?

Data: 2012-03-27 14:05:04
Autor: J.F
SE Satio - przyciski
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup
Brakuje jednak mi bardzo ujednolicenia w zachowaniu się telefonu przy odłączaniu słuchawek. Radio grzecznie się wyłącza a po ponownym podpięciu powraca do grania.
Czy da się tak z odtwarzaniem mp3?

Watpie. Radio sie zatrzymuje, bo kabel robi jako antena. a odtwarzacz nie musi.

"Bezsystemowy" SE K550 sie pyta czy odtwarzac na glosniki, nokia C6 z symbianem sie nie pyta tylko odtwarza - i podejrzewam ze tu SE nie zmienialo.

PS. Ciągle się dopytuję jak w takim kontekście zachowują androidy inne wypasione systemy. Da się dowolnie konfigurować?

Taa - zapewne jak sobie zainstalujesz inny player.
Wszystko nie moze byc konfigurowalne, bo system bylby "zbyt trudny w uzyciu", a apetyt rosnie w miare jedzenia :-)

I to pod warunkiem ze system udziela aplikacji odpowiednich informacji.
Ale Android udziela, bo
http://developer.android.com/training/managing-audio/audio-output.html

I nawet masz przyklad, ze po odlaczeniu sluchawek cos jest pauzowane
http://developer.android.com/resources/samples/RandomMusicPlayer/src/com/example/android/musicplayer/MusicIntentReceiver.html

Ale czy to tylko przyklad, propozycja, czy czesc rzeczywistego systemu to nie wiem. No i nie widze automatycznego startu po podlaczeniu sluchawek z powrotem.

I to jest teoretyczna zaleta otwartego systemu - jesli jestes programista to mozesz sprobowac wprowadzic drobne zmiany do paru aplikacji.
Ale czy naprawde mozna wprowadzic, czy na teorii sie konczy ?

J.

SE Satio - przyciski