SE Xperia X8 - ostatnia aktualizacja - pomocy, jak powrócić?

Data: 2011-03-05 14:05:39
Autor: Irokez
SE Xperia X8 - ostatnia aktualizacja - pomocy, jak powrócić?
Panowie i Panie

Pomocy.
Zrobiłem podobny wielki błąd - Kupiłem z abonamentem Xperię X8 w Erze, była z Androidem 2.1update1.
Ogólnie dobrze działało, gierki śmigały Angry Birds działało jak wściekłe bezproblemowo. I tak kilka dni.
Po podłaczeniu do kompa PC Companion stwierdziło że są aktualizacje, warto je pobrać, bądź na bieżąco itp itd.... no więc je pobrałem.

Z plusów: widget przełączania stanów jest lepszy, coś zmieniło się z dostępem do karty SD po podłaczeniu do komputera i nie trzeba wybierać z 3 tylko 2 opcji. Pojawiło się jakieś OfficeSuite oraz NaviExpert.
ALE - Angry Birds sie nie da grać.. to znaczy da ale pomiędzy jednym a kolejnym zwisem co kilka plansz a czasami raz za razem na tej samej, po czym jest restart całego telefonu. Odpaliłem "Labyrinth Lite" - przestał działać całkiem - jest tylko menu główne a po nim "przepraszamy, aplikacja została niespodziewanie zatrzymana".

Próbowałem reset telefonu do ustawień fabrycznych i pobranie ręczne aplikacji (wcześniej z backupu) i nic to nie daje.

Da się wrócić prosto do tego co było? Tak jak Era daje obecnie X8'semki?
Nie pamiętam jak było wcześniej z cyferkami ale było i jest Wersja oprogramowania 2.1-update1, natomiast chyba coś innego się zmieniło. Wersja jądra 2.6.29, numer kompilacji 2.1.1.A.0.16 i chyba to się zmieniło.

PS. Nie ściągajcie tego UPDATE !! ścierwo straszne.
Jak wrócić do tego co było?

Pomocy...

Irokez

Data: 2011-03-05 15:20:41
Autor: Irokez
SE Xperia X8 - ostatnia aktualizacja - pomocy, jak powrócić?
Użytkownik "Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał w wiadomości news:iktcfc$n92$1news.onet.pl...

PS.
Może ktoś napisać, jaka jest wersja softu, core, biulda itp w xperi X8 którą aktualnie odebrał teraz z salonu?
Taką z softem bez Office, Naviexperta, ale androidem v2.1update1

Pozdrawiam.

SE Xperia X8 - ostatnia aktualizacja - pomocy, jak powrócić?