SE k550I

Data: 2009-05-11 20:38:21
Autor: marek.grupy
SE k550I
Il jest wart SE K550 ? Koleżanka ma do sprzedania nowy z simlockiem ORANGE (kupiła rok temu, po kilku naprawach wymienili na nowy i ten nowy chce sprzedać). Zastanaiam sie, czy nie kupić komu¶ z rodziny. Warto ? I za ile ?

Data: 2009-05-11 20:41:18
Autor: Czarek
SE k550I
W dniu 2009-05-11 20:38, marek.grupy@poczta.onet.pl napisał:
[...]

Nie łatwiej zerkn±ć na allegro po ile tam "chodz±""

--
Cz.

Data: 2009-05-11 22:42:33
Autor: marek.grupy
SE k550I
Nie łatwiej zerkn±ć na allegro po ile tam "chodz±""
:)
Pewnie tak, ale ja przy okazji chciałbym się dowiedzieć, ile ten fon jest wart, czy trzykrotna naprawa fonu kolezanki byla przypadkiem, czy jest reguł± dla k550.... Bede muial zdjac simlocka, wiec gwarancje strace....

Data: 2009-05-11 21:07:31
Autor: Olgierd
SE k550I
Dnia Mon, 11 May 2009 22:42:33 +0200, marek.grupy napisał(a):

Nie łatwiej zerkn±ć na allegro po ile tam "chodz±""

Pewnie tak, ale ja przy okazji chciałbym się dowiedzieć, ile ten fon
jest wart,

Bosh Ty to widzish i nie jebnieshhhh... --
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

Data: 2009-05-11 23:15:05
Autor: Czarek
SE k550I
W dniu 2009-05-11 23:07, Olgierd napisał:
[...]

Dzięki, że to napisałe¶, mi "ręce opadły" jak przeczytałem co napisał...

--
Cz.

Data: 2009-05-12 17:05:42
Autor: zuimarek
SE k550I

> Bosh Ty to widzish i nie jebnieshhhh...

Dzięki, że to napisałe¶, mi "ręce opadły" jak przeczytałem co napisał...

Mi też ręce opadły, gdy u¶wiadomiłem sobie, że czytanie ze zrozumieniem czasem jest kłopotliwe...
Całe zdanie brzmiało:
"ile ten fon jest wart, czy trzykrotna naprawa fonu kolezanki byla przypadkiem, czy jest reguł± dla k550..." i z kontekstu jasno wynika, ze nie o złotówki, tylko o jako¶ć samego telefonu tu chodziło.

Data: 2009-05-11 22:48:11
Autor: J.F.
SE k550I
On Mon, 11 May 2009 20:38:21 +0200,  marek.grupy@poczta.onet.pl wrote:
Il jest wart SE K550 ?

towar z definicji jest wart tyle za ile uda sie go sprzedac :-)

Zastanaiam sie, czy nie kupić komu¶ z rodziny. Warto ? I za ile ?

Bardzo fajny telefon, z tym ze raczej dla kogos kto lubi wycisnac cos
wiecej.

J.

SE k550I