SEAT CORDOBA 2 - jak dobrać się do regulacji rączki hamulca?

Data: 2010-02-01 21:34:40
Autor: k199
SEAT CORDOBA 2 - jak dobrać się do regulacji rączki hamulca?

1. z tyłu za "wajchą" odciągam klapkę z plastiku , są tam "okienka" przez które widać ,że trzeba "podciągnąć" linki śrubkami. Niestety okienka sa za małe i nie jestem w stanie pokręcić kluczem.
2. Obok "okienek" znajdują się dwie śrubki trzymające plastik.
Odkręcam je .... i żadnych innych nie widzę. Pewnie trzeba jakoś wyszarpnąć z zatrzasków ale boję się bo te plastiki w Seacie takie ,że już nie jedną rzcze (między innymi wspomniana klapkę;) ) urwałem :(

Jak zdejmuje sie tą całą listwę plastikową aby spokojnie sobie hamulec "podregulować"

?

SEAT CORDOBA 2 - jak dobrać się do regulacji rączki hamulca?