SEAWOLF o Matce Kurce - i JKM

Data: 2012-05-24 13:29:58
Autor: brat_olin
SEAWOLF o Matce Kurce - i JKM
Z jednego z moich ulubionych blogow:
http://seawolf.salon24.pl/420261,o-korwinie-i-matce-kurce

O Korwinie i Matce Kurce

Dzisiaj będzie wyznanie i rachunek sumienia. Za koszmarnych czasów
szalejącego kaczyzmu- ziobryzmu- macierewizmu słyszałem co nieco o
oszalałym, plującym jadem, antypisowskim ch.. , że przyjmę tu
konwencję , jaką Matka Kurka przyjął u siebie, więc nie jest to
obraźliwe, w każdym razie jestem pewien, że MK to zrozumie. Nie
obrażam, jeno opisuje swoje ówczesne uczucie, gorące, choć przelotne,
bo zwyczajnie nie czytałem, o co było łatwo, bo na Onet nie właziłem,
traktując go, jako ściek dla kompletnych debili, co się aż tak bardzo
nie zmieniło. Od czasu, do czasu wpadł mi w oko jakiś jadowicie
antypisowski cytat, że tylko w mordę walić, jakby człowiek w realu
spotkał. Pamiętam, że kiedyś mój zacny internetowy znajomy Ironiczny
Anglosas strasznie sie z nim brał za łby.

 Mineło parę lat i okazało się, że MK się nawrócił i teraz ładuje w
Tuska, w Palikota i Gajowego, jak w bęben. Kiedyś tam, jak jeszcze
pisałem na Nowym Ekranie, ktoś skomentował, że moje pisanie to kopia
MK. Spytałem, a co to jest to, czy ten MK, bo, skoro coś kopiuję, to
warto byłoby choć raz przeczytać, choćby przez grzeczność. Okazało
się, że to Matka Kurka, a Carcajou podrzucił kilka linków. Po
pierwszej reakcji obronnej organizmu ( "Łomatko, Antychryst!") , bo
pamiętałem, ze słyszenia i kilku cytatów, jako właśnie zakamieniałego
antypisowskego ch... postanowiłem zajrzeć i stwierdziłem, że , kurna,
dobry jest! I nawrócony, bo Gajowego potraktował tam lepiej i
soczyściej, niż ja, co mnie nieco zirytowało, bo , w końcu, noblesse
oblige. Zresztą, sam pisał, żeby go zaakceptować w nowej roli, zamiast
częstować kubłem g... na twarz, jak to trafnie ujął. No, to akceptuję
i pozdrawiam. I zachęcam wszystkich do czytania, bo blog jest
odlotowy.

Facet ma niesamowity dar i nie obcyndala się specjalnie, co ja nieraz
musze robić, skoro zgodziłem się dobrowolcem pisać w S24 i drukować w
gazecie.

No, to tyle tytułem wstępu. Przydługiego, ale potrzebnego. Oto
przyznaję, że zostałem zaispirowany jego komentarzem o Korwinie-
Mikke. Pozostaje mi sie z nim zgodzić własnymi słowami. MK pisze o
Korwinie, osobniku zagadkowym, kiedyś cenionym, a teraz zdziwaczałym i
zajmującym coraz bardziej należne mu miejsce wioskowego błazna. To
znaczy, należne, jak sie wydaje, od zawsze, ale teraz coraz bardziej
wyraźnie to wychodzi. Generalnie, odkrył sie gościu w kilku odsłonach.
Pomijam koncertowo spieprzoną ustawę lustracyjną, bo, powiedzmy sobie
szczerze, nie wiadomo było wtedy, kto, co i jak. Więc dobrze. Ale parę
lat mineło. Jesteśmy mądrzejsi. Raz, odkrył się przy idiotycznym
aliansie z Giertychem, obaj razem zdobyli mniej głosów, niż każdy
zdobyłby z osobna. Dwa, przy okazji zamachu smoleńskiego, Korwin zajął
stanowisko, że się tak wyrażę 120% rosyjsko- FSBowskie, nawet głupsze
i bardziej prostackie, niż te wszystkie Osieckie i Artymowicze, co
łatwe nie było. Trzy, idiotyczny alians z Palikotem, cztery, numer dla
kretynów z wodogłowiem z rejestracją swojej listy, to znaczy
nierejestracją, co było manipulacją dla przedszkolaków. Czy chodziło o
pretekst do unieważnienia wyborów w razie zwycięstwa PiSu, czy tylko o
oddanie Palikotowi głosów, nie wiem i nie obchodzi mnie to zbytnio,
nie ma , co gdybać, kiedyś się tam historycy dokopią do materiałów
źródłowych i kwitów. Piszę to z przykrością, bo popierałem i ceniłem
Korwina za oryginalność poglądów, inteligencję i zdolność celnej
argumentacji.

Dzisiaj ogłasza, że"Zamiast dyskutować, proszę spojrzeć w oczy
Antoniego Macierewicza. To są oczy paranoika." Genialne.  Argumentacja
godna Łonetu, Wyborczej i Kuczyńskiego. Nawet nie Stokrotki, ale
Kuczyńskiego właśnie  i Mazowieckiego- syna, chyba najgłupszego z tych
cyngli. A, jak spojrzymy w oczy Korwina? Co zobaczymy? Nie wiem, czy
akurat Korwin- Mikke jest najlepszym osobnikiem do oceniania tego,
samemu będąc etatowym błaznem i ekscentrykiem polskiej sceny
politycznej, nieważne, czy zasłużenie, czy nie, czy może raczej
zamierzenie, czy nie. Znam wielu, wielu ludzi, którzy , zamiast
argumentować i polemizować z Korwinem po prostu mówią, że wystarczy
spojrzeć na niego, w jego oczy, na to, jak się ubiera i zachowuje,
żeby mieć pewność, że to kretyn i psychol. Z czym sie zresztą nie
zgadzam, bo akurat głupi nie jest, tym większa zagadka. Korwin
zapomniał, że, jak sie mieszka w szklanym domu, to się nie rzuca
kamieniami, bo nic dobrego z tego nie wyniknie.

W imieniu swoim , jak i tych wszystkich młodych w wiekszości ludzi,
których Korwin skupił wokół siebie, zaintrygował, skanalizował i
zmarnował ich głosy w ciągu ostatnich 20 lat , wyrażam żal z powodu
już nie tylko swej głupoty, ale tego, że daliśmy się wodzić za nos
takiemu kiepskiemu aktorzynie. Głupio. To znaczy, mojego głosu , to
nie miał nigdy, ale życzliwą sympatię i zainteresowanie, owszem. No,
ale starczy mojej cierpliwości i tłumaczenia wątpliwości na korzyść
delikwenta. Facio jest skreślony dożywotnio, żegnaj, agenciaku, czy
też tylko megalomański błaźnie. Case closed, czyli sprawa zamknięta.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-05-24 22:53:46
Autor: u2
SEAWOLF o Matce Kurce - i JKM
W dniu 2012-05-24 22:29, brat_olin pisze:
[...]

A jakie konkretnie stanowisko ?

Data: 2012-05-24 20:59:16
Autor: Observatore
SEAWOLF o Matce Kurce - i JKM
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> i bardziej prostackie, niż te wszystkie Osieckie i Artymowicze, co
> łatwe nie było. A jakie konkretnie stanowisko ?

Przeciez bystry jestes i inteligentny czlowiek, wrzuc haslo w siec: JKM o
Smolensku - wyskocza nie tylko teksty, ale i nagrania video.

Data: 2012-05-24 22:49:37
Autor: MH
SEAWOLF o Matce Kurce - i JKM
 Observatore <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

Przeciez bystry jestes i inteligentny czlowiek

=====================

ROTFL !!!

MH

Data: 2012-05-25 06:43:03
Autor: u2
SEAWOLF o Matce Kurce - i JKM
W dniu 2012-05-24 22:59,  Observatore pisze:
A jakie konkretnie stanowisko ?
Przeciez bystry jestes i inteligentny czlowiek, wrzuc haslo w siec: JKM o
Smolensku - wyskocza nie tylko teksty, ale i nagrania video.

No tak, ale i leniwy jestem ;-)

Data: 2012-05-25 11:49:56
Autor: Hrabia Bobrowski
SEAWOLF o Matce Kurce - i JKM

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jpm7f4$g1g$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

Przeciez bystry jestes i inteligentny czlowiek, wrzuc haslo w siec: JKM o
Smolensku - wyskocza nie tylko teksty, ale i nagrania video.

Dajcie sobie buzi i zróbcie barabara. Wrzuć hasło i proszę: http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

BBR

Data: 2012-05-25 11:49:14
Autor: Hrabia Bobrowski
SEAWOLF o Matce Kurce - i JKM

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fbe9fdf$0$26684$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Środkowego obrońcy! Coś jeszcze gamoniu?

BBR

SEAWOLF o Matce Kurce - i JKM