SENSACJA; PIERWSZA DAMA ODCHUDZILA SIĘ !!!!!!!!!

Data: 2011-06-09 12:00:04
Autor: Neko
SENSACJA; PIERWSZA DAMA ODCHUDZILA SIĘ !!!!!!!!!
spadla na wadze o cale: 0,000001 grama !

Potwierdzone niezalezna analiza w Polskim Centrum Walki z Otyloscią
Wielorybią (PCWzOW)

Data: 2011-06-08 07:55:01
Autor: pluton
SENSACJA; PIERWSZA DAMA ODCHUDZILA SIĘ !!!!!!!!!
spadla na wadze o cale: 0,000001 grama !

Ech, jakby tak wariat powiekszyl swoje IQ o tyle.

Ale wtedy by podwoil, a to niemozliwe.

Nullification

Data: 2011-06-09 11:27:15
Autor: MH
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
spadla na wadze o cale: 0,000001 grama !

Potwierdzone niezalezna analiza w Polskim Centrum Walki z Otyloscią
Wielorybią (PCWzOW)

===================

Prymityw jesteś !!

MH

Data: 2011-06-09 13:56:25
Autor: Leprechaun

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:isqamj$i8u$1inews.gazeta.pl...
[...]

Prymitywny gnój! Handlarz dopalaczami. Mam nadzieję, że dostanie za swoje!

BomBel

Data: 2011-06-09 12:40:37
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:4df099e8$0$2503$65785112news.neostrada.pl...
spadla na wadze o cale: 0,000001 grama !

Potwierdzone niezalezna analiza w Polskim Centrum Walki z Otyloscią
Wielorybią (PCWzOW)

Ty handlarzu dopalaczmi kiedyś się doigrasz! Jak możesz być takim chamem! Czy wy z Dolnego Śląska wszyscy jesteście takimi prostakami?

BomBel

Data: 2011-06-09 13:25:42
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-09 12:00, Neko pisze:
spadla na wadze o cale: 0,000001 grama !

Potwierdzone niezalezna analiza w Polskim Centrum Walki z Otyloscią
Wielorybią (PCWzOW)

I czego się czepiasz tej kobiety? Zrobiła ci jakąś krzywdę czy co? Mało masz wszelakiego plugastwa w polityce żebyś musiał się czepiać tej babki niemającej nic wspólnego z polityką?

Data: 2011-06-09 13:55:30
Autor: Leprechaun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:isqaj5$994$1news.onet.pl...
[...]

Jaksa, Raff i Neko przekraczają granice! Zachowują się jak najgorsze chamy! Sądzą, że mogą bezkarnie obrażać żonę prezydenta! Interentowe BANDZIORY! Ciekaw jestem jak by reagowali gdyby ich żony/partnerki obrażano w podobny sposób! Mam nadzieję, że sparwiedliwość ich dosięgnie!

BomBel

Data: 2011-06-09 15:03:34
Autor: cirrus
[...]

Bo nie dorównuje pierwszej damie od Jarosława Kaczyńskiego.

--
stevep

Data: 2011-06-09 20:18:22
Autor:
On Thu, 09 Jun 2011 13:25:42 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

I czego się czepiasz tej kobiety? Zrobiła ci jakąś krzywdę czy co? Mało masz wszelakiego plugastwa w polityce żebyś musiał się czepiać tej babki niemającej nic wspólnego z polityką?

 Neko, Raff, Jaksa i Hans to najwieksze gnidy! zakompleksieni, samotni
 faceci, odrzuceni nie tylko przez kobiety ale i spoleczenstwo.
 w swojej bezsilnosci pluja na osoby stojace  wyzej niz moga marzyc.

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-10 01:01:55
Autor: Jaksa
[...]

I czego się czepiasz tej kobiety? Zrobiła ci jakąś krzywdę czy co? Mało  masz wszelakiego plugastwa w polityce Ĺźebyś musiał się czepiać tej babki  niemającej nic wspĂłlnego z polityką?

Nie wszyscy gustuja w ubekownach.
Nomen omen, fonetycznie brzmi to jak w UB-gownach.

Daje do myslenia!

Jaksa

Data: 2011-06-09 13:37:15
Autor: Przemysław W
[...]

Debil jesteś.

Przemek

--

"Musiał minąć rok, by Jarosław Kaczyński uznał wynik wyborów z 4 lipca 2010. I musiał do Polski przylecieć prezydent Stanów Zjednoczonych, by "pan z wąsami" stał się prezydentem Komorowskim. Dobrze się stało. Choć pamiętamy, że już raz, na chwilę, na czas wyborów właśnie, Jarosław Kaczyński odnalazł przyjaciół Rosjan, a w Józefie Oleksym - polityka lewicowego średnio-starszego pokolenia."

Data: 2011-06-09 16:55:16
Autor: .
Dnia Thu, 9 Jun 2011 12:00:04 +0200, Neko napisał(a):

spadla na wadze o cale: 0,000001 grama !

Potwierdzone niezalezna analiza w Polskim Centrum Walki z Otyloscią
Wielorybią (PCWzOW)

No to teraz cię mamy! Czekaliśmy na cos takiego! Zgnijesz draniu w
więzieniu!

Dominik

Data: 2011-06-09 16:59:53
Autor: raff

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:4df099e8$0$2503$65785112news.neostrada.pl...
spadla na wadze o cale: 0,000001 grama !

Potwierdzone niezalezna analiza w Polskim Centrum Walki z Otyloscią
Wielorybią (PCWzOW)

Nie odchudzila sie, tylko wazyla sie przed obiadem.

R.

SENSACJA; PIERWSZA DAMA ODCHUDZILA SIĘ !!!!!!!!!