SERVICE TAG

Data: 2009-05-26 18:06:39
Autor: Irokez
SERVICE TAG
Użytkownik "Adax" <Adax_TnijTo@op.pl> napisał w wiadomości news:gvh3rh$t3n$1news.onet.pl...
Witam! Kupuję laptopa używanego i otrzymałem od sprzedającego SERVICE TAG 5RxxxJ. B. proszę o pomoc jak w DELU użyć ten kod? Co on mi daje? Jakie są możliwości tego TAGa dla kupującego laptop? pozdrawiam :)
Chociazby poczynając od poszukiwania sterowników do Twojej maszynki, wpisujesz na stronie ServiceTag i już masz swój model i wszystkie informacje do niego.

Co oznacza "otrzymałem" to nie za bardzo kumam, bo to jest na naklejce oraz w BIOS czy podczas bootowania wyświetlane.
Jak sie będą różnić, to znaczy że ktos płytę podmieniał (np u mnie się różni, bo mi płyta padła).

Ot taki numerek seryjny identyfikujący sprzet.

--
Irokez

SERVICE TAG