SERWER BEZ MONITORA?

Data: 2013-04-25 11:06:20
Autor: 2late
SERWER BEZ MONITORA?
On 24/04/2013 22:08, Stjopa Itenetowy wrote:
Potrzeba małego serwerka w małej firemce co tylko ma udostępniać dyski
i drukarkÄ™ przez WiFi paru laptopom.
Szef nie chce dodatkowych gratów więc chce aby tylko samo "pudełko"
sobie pracowało niepozornie gdzieś pod stołem pod drukarką (kombajnem
wielofunkcyjnym podpietym do serwera przez Eth).

Pytanie: czy konieczny jest monitor i klawiatura do obsługi takiego
serwera i czy mozna całkowicie polegać na laptopie podłączanym przez
WiFi lub Eth do tego serwera żeby dokonować różnych czynności
administracyjnych na nim?

Przypuszczam, że powiecie, że przynajmniej na okres instalacji
oprogramowania bez monitora i klawiatury nie da się obejść... Ale czy
to prawda, czy nie nie ma jakichć rozwiązań sprzętowych żeby na KAŻDYM
etapie można podłączyć laptopa ad hoc coby robił za monitor
+klawiaturÄ™?

Niedawno kupilem to:
http://www.chip.pl/testy/pamieci-masowe/dyski-nas/zyxel-nsa310/specification?switch_t=t
ale ze nie ma wi-fi to dodatkowo to:
http://www.skapiec.pl/site/cat/3113/comp/2754202
bo nie moglem, przeniesc routera adsl

Taniej sie nie da. :-)

Data: 2013-04-25 12:21:09
Autor: Chris
SERWER BEZ MONITORA?
2late nabazgrał(a):

Niedawno kupilem to:
http://www.chip.pl/testy/pamieci-masowe/dyski-nas/zyxel-nsa310/specificati
on?switch_t=t ale ze nie ma wi-fi to dodatkowo to:

QNAP TS-112 [1-bay NAS TOWER 1.2GHz 256MB]

Taki lepszy i taniej.

Data: 2013-04-25 11:54:49
Autor: 2late
SERWER BEZ MONITORA?
On 25/04/2013 11:21, Chris wrote:
[...]

Faktycznie lepszy, tylko nie taniej.

Data: 2013-04-25 13:16:11
Autor: Chris
SERWER BEZ MONITORA?
2late nabazgrał(a):

[...]

Ja mam taniej :) za swojego dałem 485 zł

Data: 2013-04-25 19:09:26
Autor: 2late
SERWER BEZ MONITORA?
On 25/04/2013 12:16, Chris wrote:

[...]

http://www.ceneo.pl/14533857
Swojego kupowalem za granica, wyszlo jeszcze taniej.
Ale teraz brakuje mi serwera www. ;)

Data: 2013-04-26 08:48:43
Autor: Chris
SERWER BEZ MONITORA?
2late nabazgrał(a):

[...]

Ale Qnap to inna klasa .. :) są tylko siwe firmy TOP czyli Qnap i Synology ... reszta choć bywa dobra jest klasę niżej.

Data: 2013-04-26 18:43:05
Autor: 2late
SERWER BEZ MONITORA?
On 26/04/2013 07:48, Chris wrote:

[...]

Ale Qnap to inna klasa .. :) sÄ… tylko siwe firmy TOP czyli Qnap i Synology
.. reszta choć bywa dobra jest klasę niżej.

Pewnie masz racje.

SERWER BEZ MONITORA?