SEWIK 2012

Data: 2013-04-17 15:43:00
Autor: mocniak
SEWIK 2012
Szczęść borze.

Jakiś czas temu pisałem na grupie, że udało mi (nam, mdr-om :P) się wyciągnąć dane z wypadkami od policji i doklepać do nich wyszukiwarkę. Niedawno dodałem wypadki za rok 2012, więc (tak jak ostatnio) będę wdzięczny za informację o tym, czy Wasze dzwony są wpisane odpowiednio.

http://sewik.pl/

Przepraszam za konieczność logowania, ale formularze puszczone w sieć bez zabezpieczeń mają tendencję do zapychania się.

Jeżeli ktoś nie chce się rejestrować może skorzystać z tego konta:
login: precl
hasło: dupa.8

Pozdrawiam i będę wdzięczny za przekazanie tego linka dalej ;-)

--
Mocniak

Data: 2013-04-18 14:35:42
Autor: ikov
SEWIK 2012
W dniu 2013-04-18 00:43, mocniak pisze:
[...]

Świetna robota. Doskonale widać, że większość wypadków ma miejsce w miastach, za dnia, na jezdni, gdy rowerzysta jest trzeźwy, głównie wskutek nieustąpienia pierwszeństwa przejazdu przez samochód osobowy.
Ale na pewno i tak jeżdżący po ciemku bez kamizelek i chodnikami są największym zagrożeniem!

Data: 2013-04-19 12:13:01
Autor: Ignac
SEWIK 2012
W dniu czwartek, 18 kwietnia 2013 00:43:00 UTC+2 użytkownik mocniak napisał:
  czy Wasze dzwony są wpisane odpowiednio.

Mojego nie ma 27.10.2012 Kraków Al.Pokoju-pierwszy i mam nadzieję ostatni.

Data: 2013-04-21 03:53:03
Autor: mocniak
SEWIK 2012
W dniu piątek, 19 kwietnia 2013 21:13:01 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

Mojego nie ma 27.10.2012 Kraków Al.Pokoju-pierwszy i mam nadzieję ostatni.

Czy masz jakiś dowód tego zdarzenia? Notatka policji z miejsca, jakiś dokument od ubezpieczyciela?

--
Mocniak

Data: 2013-04-21 12:13:35
Autor: Ignac
SEWIK 2012
W dniu niedziela, 21 kwietnia 2013 12:53:03 UTC+2 użytkownik mocniak napisał:
> [...]

Czy masz jakiś dowód tego zdarzenia? Notatka policji z miejsca, jakiś dokument od ubezpieczyciela?

Potwierdzam brak mojej zdarzenia,po tym wypadku trochę data mi się
przestawiła,bo było to 27.11.2012.ale też go nie ma.Tu podaje
link do miejsca zdarzenia-http://goo.gl/maps/36lDt
W ogóle to dziwnie w mojej ocenie policja się zachowywała i nie dość,
że nie mam żadnego protokołu z wypadku,to nawet nie wiem jak się sprawca nazywał.Policja nawet usiłowała mi wmówić ,że wyjazd /włączanie się  do ruchu ze stacji paliw należy traktować jak skrzyżowanie
równorzędne i ja miałem mu podobno ustąpić mu pierwszeństwa.
Na mój stanowczy protest i tekst-czy pan policjant przepisy ruchu drogowego
zna,to proszę się zapoznać co to jest włączanie się do ruchu,ustąpił.
Natomiast,jak chcę protokół ze zdarzenia to muszę wystąpić do nich
z wnioskiem i jakąś opłatę wnieść i jeszcze miesiąc za tym chodzić.
Mam więc przypuszczenie,że debil-sprawca musiał być niezwykłym zjadaczem
chleba,Dołożę starań i poszukam w papierach ID tego zdarzenia,bo gdzieś
je miałem.

Data: 2013-04-22 04:53:04
Autor: mocniak
SEWIK 2012
W dniu niedziela, 21 kwietnia 2013 21:13:35 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:
Mam więc przypuszczenie,że debil-sprawca musiał być niezwykłym zjadaczem
chleba,Dołożę starań i poszukam w papierach ID tego zdarzenia,bo gdzieś
je miałem.

Masz bardzo dobre przypuszczenie. Znam sytuację, kiedy Policja zachowywała się IDENTYCZNIE po zderzeniu mojego znajomego z jakąś szychą ze Straży Granicznej, która wyjechała mu z drogi podporządkowanej. Swoją drogą nieźle Ci nakłamali z tymi opłatami za protokół. Powinieneś go otrzymać na miejscu i jego kopię przekazać ubezpieczycielowi winnego.

Czekam więc na więcej danych :)

--
Mocniak

Data: 2013-04-19 17:57:19
Autor: Gotfryd Smolik news
SEWIK 2012
On Wed, 17 Apr 2013, mocniak wrote:

http://sewik.pl/

  Thx, gratulacje.
  Mam pytanie - czy "mocniak_rowery" to jest preselekcja zdarzeń
z udziałem rowerów?
  Inaczej - jeśli popatrzę na:
przyczyny_sprawcow->samochód_osobowy->nieudzielenie pierwszeństwa
....to są to *wyłącznie* wypadki samochód-rower czy samochód-wszystkie pojazdy?

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-04-21 03:54:30
Autor: mocniak
SEWIK 2012
W dniu piątek, 19 kwietnia 2013 17:57:19 UTC+2 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
[...]

_rowery to zdarzenia tylko z udziałem rowerzystów, czyli w tym przypadku zdarzenia samochód-rower :)

--
Mocniak

Data: 2013-04-22 22:02:22
Autor: Gotfryd Smolik news
SEWIK 2012
On Sun, 21 Apr 2013, mocniak wrote:

[...]

  Thx, tego było trzeba :)
  Skąd pytanie.
  Ano ciekawostka - "u mnie" występuje nadreprezentacja wymuszania przez
kierowców samochodów osobowych, w skali kraju jest to tylko niewielka
przewaga nad nieustąpieniem przez rowerzystów (i AFAIR takie dane
były od lat), dla województwa śląskiego podobnie, dla Zabrza 25 wymuszeń
rower, 41 wymuszeń kierowca osobowego.

  Doliczając 5 ciężarówek i jeden motocykl wychodzi, że "silnikowi"
jeżdżą gorzej nawet od niedzielnych rowerzystów :P

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-04-19 20:44:05
Autor: J.F
SEWIK 2012
Użytkownik "mocniak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:83ed0d5f-2da2-4d8c-9d06-f69bc9825e77@googlegroups.com...
http://sewik.pl/

baza wroclawska.  Selekcja tylko po datach 2009-2012. Informacji o alkoholu brak.
Przy 2010-2012 pojawia sie. Czyzby jakis int16 ?

No i szukam na ulicy, a w zasadzie aleji Sobieskiego ... dziwnie malo zdarzen.

A widze, bo sie pisze "JANA III SOBIESKIEGO". Albo "ALEJA SOBIESKIEGO".
Nie daloby sie like dorobic ?

Ciekawe jak z Pilsudskiego. Bo mamy plac i ulice :-)

J.

Data: 2013-04-21 03:50:54
Autor: mocniak
SEWIK 2012
W dniu piątek, 19 kwietnia 2013 20:44:05 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
baza wroclawska.  Selekcja tylko po datach 2009-2012. Informacji o alkoholu brak.

Hm. U mnie wygląda ok. Dziwne.

Nie daloby sie like dorobic ?

Ciekawe jak z Pilsudskiego. Bo mamy plac i ulice :-)

Jest spory problem z nazwami. Policjanci wpisują je jak chcą. Ulice to jeszcze nie problem, ale taki Plac Zawiszy w Warszawie (skrzyżowanie z 5 ulcami na wlotach) ma ok. 15 różnych reprezentacji.

Potestuję LIKE i dam znać :-).

--
Mocniak

SEWIK 2012