SEWIK 2012

Data: 2013-04-19 12:13:01
Autor: Ignac
SEWIK 2012
W dniu czwartek, 18 kwietnia 2013 00:43:00 UTC+2 użytkownik mocniak napisał:
  czy Wasze dzwony są wpisane odpowiednio.

Mojego nie ma 27.10.2012 Kraków Al.Pokoju-pierwszy i mam nadzieję ostatni.

Data: 2013-04-21 03:53:03
Autor: mocniak
SEWIK 2012
W dniu piątek, 19 kwietnia 2013 21:13:01 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:

Mojego nie ma 27.10.2012 Kraków Al.Pokoju-pierwszy i mam nadzieję ostatni.

Czy masz jakiś dowód tego zdarzenia? Notatka policji z miejsca, jakiś dokument od ubezpieczyciela?

--
Mocniak

Data: 2013-04-21 12:13:35
Autor: Ignac
SEWIK 2012
W dniu niedziela, 21 kwietnia 2013 12:53:03 UTC+2 użytkownik mocniak napisał:
> [...]

Czy masz jakiś dowód tego zdarzenia? Notatka policji z miejsca, jakiś dokument od ubezpieczyciela?

Potwierdzam brak mojej zdarzenia,po tym wypadku trochę data mi się
przestawiła,bo było to 27.11.2012.ale też go nie ma.Tu podaje
link do miejsca zdarzenia-http://goo.gl/maps/36lDt
W ogóle to dziwnie w mojej ocenie policja się zachowywała i nie dość,
że nie mam żadnego protokołu z wypadku,to nawet nie wiem jak się sprawca nazywał.Policja nawet usiłowała mi wmówić ,że wyjazd /włączanie się  do ruchu ze stacji paliw należy traktować jak skrzyżowanie
równorzędne i ja miałem mu podobno ustąpić mu pierwszeństwa.
Na mój stanowczy protest i tekst-czy pan policjant przepisy ruchu drogowego
zna,to proszę się zapoznać co to jest włączanie się do ruchu,ustąpił.
Natomiast,jak chcę protokół ze zdarzenia to muszę wystąpić do nich
z wnioskiem i jakąś opłatę wnieść i jeszcze miesiąc za tym chodzić.
Mam więc przypuszczenie,że debil-sprawca musiał być niezwykłym zjadaczem
chleba,Dołożę starań i poszukam w papierach ID tego zdarzenia,bo gdzieś
je miałem.

Data: 2013-04-22 04:53:04
Autor: mocniak
SEWIK 2012
W dniu niedziela, 21 kwietnia 2013 21:13:35 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:
Mam więc przypuszczenie,że debil-sprawca musiał być niezwykłym zjadaczem
chleba,Dołożę starań i poszukam w papierach ID tego zdarzenia,bo gdzieś
je miałem.

Masz bardzo dobre przypuszczenie. Znam sytuację, kiedy Policja zachowywała się IDENTYCZNIE po zderzeniu mojego znajomego z jakąś szychą ze Straży Granicznej, która wyjechała mu z drogi podporządkowanej. Swoją drogą nieźle Ci nakłamali z tymi opłatami za protokół. Powinieneś go otrzymać na miejscu i jego kopię przekazać ubezpieczycielowi winnego.

Czekam więc na więcej danych :)

--
Mocniak

SEWIK 2012