SGS 5 - ustawienia.

Data: 2014-08-03 13:53:06
Autor: neelix
SGS 5 - ustawienia.
Samsung Galaxy S5. Chciałem ustawić tryb głośnomówiący a w zasadzie cichomówiący by telefon informował kto dzwoni. Niestety jak ustawię "Odczyt powiadomień" albo "Funkcje głosowe" to drze ryja jak do głuchego. Jak to wyciszyć do akceptowalnego poziomu? Mam też Nokię N95 i tam mogę ustawić jak chcę. Druga sprawa to słuchawka BT. Mam Plantronics Voyager Legend. W N95 mogłem przestawić dźwięk z nawigacji na słuchawkę ( Voyager 510-niestety spróchniała guma) by innym nie przeszkadzały komunikaty i mogłem posłuchać muzyki. PVL też współpracuje z N95 bo przed chwilą sprawdziłem muzykę. W zestawie SGS5+PVL w słuchawce nie ma nawigacji i nie ma muzyki. Komunikaty "kto dzwoni" w słuchawce w zestawie SGS5+PVL przy komunikatach w N95 to niezrozumiały peudopolski bełkot. Pytania do kogoś kto korzysta(ł) z takiego lub podobnego zestawu. Odpowiedź w stylu "wszystko da się ustawić" jest zbędna. Potrzebne konkrety.

neelix

Data: 2014-08-16 11:34:51
Autor: neelix
SGS 5 - ustawienia.

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:53de22a2$0$2226$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Współpracę ze słuchawką BT rozgryzłem. Pozostaje pierwsza kwestia.

SGS 5 - ustawienia.