SGS vs DHD

Data: 2011-02-22 01:17:56
Autor: atm
SGS vs DHD
Witam,
Waham sie miedzy dwoma wymienionymi w tytule telefonami.
Jestem swiadom roznic i niedostaykow sprzetowych, wynikajacych ze specyfikacji. Czy jest jeszcze cos co moze wplynac na wybor a nie wynika
bezposrednio z danych fabrycznych?
Pozdrawiam

Data: 2011-02-22 11:49:00
Autor: Maciek
SGS vs DHD
Uzytkownik "atm" <_@vp.pl> napisal
[...]

Doswiadczenie uzytkowników.
I choc ciezko tutaj o obiektywizm, to jednak sa wady (ale i zalety) typowe dla danego sprzetu, które beda przeszkadzac wiecej niz jednej osobie.
W SGS niektórych wkurza "trzeszczaca ramka" (mi to juz minelo), slabiutka pokrywa baterii (nie mam zadnych z nia problemów) czy wreszcie "wylaczajacy sie mikrofon" - z powodu kiepskiej jakosci sieci 3G.

Ogólnie warto podejsc do tematu jak do zakupu aparatu fotograficznego. Pójsc do sklepu, wziac do reki, czy dobrze lezy, czy nie za ciezki/lekki, napisac sms-a, upuscic testowo na podloge... ;)
Co prawda bez upuszczania na podloge ale swojego SGS-a kupilem w salonie. Pani sama z siebie kazala najpierw sprawdzic, czy mi pasuje, czy dziala. Rozdziawilem paszcze na widok wyswietlacza oraz podczas wklepywania tekstu i... Dalem sie zlapac na abonament. Ale z aparatu jestem zadowolony, choc pewnie teraz sa lepsze.

--
Maciek.

SGS vs DHD