SGS2 - sam się wyłącza

Data: 2014-01-23 11:19:51
Autor: Zabist
SGS2 - sam się wyłącza
Od roku mam sgs2. Do tej pory wszystko było ok.
2 dni temu podłączyłem sgs2 po usb do dekodera telewizji cyfrowej (aviva). Chciałem na tv obejrzeć filmy i zdjęcia z telefonu.
Po połączeniu urządzeń zawiesił się dekoder i sgs2.
Po wł/wył. obu urządzeń (dekoder musiałem wył. z gniazdka bo inaczej nie reagował, też dziwnie wł. się sgs2) znowu połączyłem urzędzania i znowu "zawisły".
Od tamtej pory mój sgs2 sam się wyłącza. Jak chcę włączyć to też nie wiem czemu muszę trzymać przycisk 5 sek. a innym razem 20 sek i nie zawsze odpala.
Co to może być, ze sgs2 się samoczynnie wyłacza? Da się to jakoś naprawić? Czy do serwisu?

SGS2 - sam się wyłącza