SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery

Data: 2012-04-21 13:30:01
Autor: atm
SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
Niedlugo premiera nowego Galaxy bedzie wanejsza od keynote
z prezentacja nowego iP ;]
Co moze sie tam znalezc zeby bylo killer ficzerem?
Wiekszy ekran, wieksza rozdz, troche lepszy aparat, wiecej rdzeni
nie wiadomo po co....
Jesli faktycznie dadza ekran 4.7" to juz bedzie sprzet do torby i za taki panom ze wschodu podziekuje:
http://www.engadget.com/2012/04/20/amazon-germany-leaks-galaxy-s-iii-specs/
System i wersja ta sama co chocby w SGS2.
Spojrzalem tez ostatnio na specyfikacje nowego HTC One S.
Parametry techniczne w wielu punktach ma gorsze od SGS2, nie wspominajac juz o niewymiennej baterii czy braku slotu mSD.
Nowy SGS2 na Allegro od 1400zl zas nowy HTC One S 2100zl...
Odnosze wrazenie, ze ostatnio na rynku jest stagnacja: wiecej pamieci, rdzeni, wieksze ekrany itd, nie pojawia sie jednak nic rewolucyjnego.
Zreszta Apple ma ten sam problem, niby "wymyslili" Siri ale jak pokazuja statystyki, uzytkownicy nie korzystaja z tego rozwiazania.
Reszta jak byla tak jest, nawet obudowa ta sama.

Data: 2012-04-21 14:30:11
Autor: ToMasz
W dniu 21.04.2012 13:30, atm pisze:
[...]
ciekawe spostrzeżenia. Niestety, zweryfikuje to życie, ale za kilka lat. Z drugiej strony, klient chętniej kupi samsunga czy iPhona, niż huaweia czy zte. Sam jak się zastanawiam nad tym co jest w telefonach, to sobie myślę że projektanci jakby są lekko oderwani od rzeczywistości. Panowie z zespołu gsmarena wezmą taki telefon na 24 godziny i napiszą:
tego niema, tego brakuje, tamto słabo działa. Sami projektanci tego nie wiedzą? gsmarena nie czytają? opinni internautów też? Nie wiem jak to funkcjonuje. no chyba że ta grupa i jej czytelnicy to jakiś bardzo wąski margines jest.

ToMasz

Data: 2012-04-21 15:02:41
Autor: atm
[...]

To, ze nie ma takiego lub innego ficzera to jedno. W niektorych wypadkach to celowe dzialanie marketingowe. Najlepiej to widac na przykladzie iP. Na dzien dobry brakowalo mu od groma podstawowych funkcji, ktore krok po kroku sa dodawane i jest to jakis bodziec do przesiadki na nowsza wersje. Jednak nie wszystkim ta sztuka sie udaje, malo firm ma dostep do amazingu ;]
Druga rzecz to testowanie urzadzen przed sprzedaza, no to juz jest obecnie zenujace. Jak taki Asus mogl sobie pozwolic na wapadke z GPSem?
Czy oni prowadzili tylko badania laboratoryjne? Moze odkupili od Appla ten sprzet za 100M $ ;] Teraz dodaja doczepiane do obudowy paskudztwo a rozne zrodla podaja informacje, ze ten kawal plastiku bedzie tylko dla nabywcow z US i jakiegos jeszcze kraju. Reszta musi sie zadowolic komunikatem, ze nie jest to sprzet do typowej nawigacji.
Tu masz kolejny przyklad - klopoty SGS2 z WiFi po aktualizacji do ICS...
https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=28036
Co najsmieszniejsze, mialem tego typu klopoty kiedys na SGS. Zatem wrocili do punktu wyjscia. Jeszcze powinni popsuc GPS i za chwile obwiescic, ze w SGS3 wszystko dziala. To tez moze byc pomysl na napedzenie sprzedazy ;]
Dochodzi jeszcze kwestia wzornictwa: seria Galaxy jest po prostu nudna.
Ok, urzadzenie jest w jakis sposob stylowe, stonowane itp. Ja jednak oczekiwalbym czegos co wyrozniloby je sposrod wielu innych o podobnych parametrach jak chocby wspomniany wczesniej HTC One S. Ten design o wiele bardziej do mnie przemawia: http://www.gsmarena.com/htc_one_s-pictures-4574.php Jesli SGS3 bedzie mial ten sam wyglad co wczesniejsze modele oraz jedynie nieco ulepszone podzespoly to nie sadze, zeby stal sie jakims przebojem rynkowym.

Data: 2012-04-22 17:54:54
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

No nie może być.. brak stacji dyskietek, elegancka obudowa dostępna również w slicznej białej wersji, wysoka cena.... Hańba! Androidziarze powinni psy wieszać teraz na firmie HTC za taką zdradę.
Albo sobie taki kupić i przestać zazdraszczać posiadaczom ładniejszych telefonów. Interfejs ma akurat w sam raz taki kiczowaty jak lubią.

Odnosze wrazenie, ze ostatnio na rynku jest stagnacja: wiecej pamieci,
rdzeni, wieksze ekrany itd,

To w Samsungach, które jeszcze nie wyrosły z gadżeciarstwa widocznie. Tymczasem już nawet takie HTC zaczyna dojrzewać, jak sam zauwazyłeś.

Data: 2012-04-22 18:56:39
Autor: atm
On 2012-04-22 17:54, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Alez Ty wkladasz w te dysputy emocji...
Podstawowa roznica miedzy nami polega na tym, ze podchodze do wszelkiej masci sprzetow krytycznie. Juz wiele niepochlebnych slow napisalem na temat roznych przypadlosci Androida czy chocby SGS lub SGS2. Ty zas ani jednego slowa krytyki nie napisales w zwiazku z WP czy Lumia. Jesli jest to dla Ciebie tandem idealny - swietnie. Jednak osoby oceniajace ten zestaw znajduja tam wiele niedorobek czy bugow. ALe czego sie spodziewac, przeciez to taki sam wyrob jak kazdy inny. Apple dorabia do tego filozofie, ktora w konfrontacji z rzeczywistoscia tez czesto traci kolory.

Albo sobie taki kupić i przestać zazdraszczać posiadaczom ładniejszych
telefonów. Interfejs ma akurat w sam raz taki kiczowaty jak lubią.

Pamietasz co ten swistak robil? ;]
Dzisiaj mialem mozliwosc pobawic sie troche Lumia 800... nie chce mi sie komentowac.

[...]

Oj Skrypek, jakiego gadzeciarstwa? To ze jest ladniejsza obudowa? No i fajnie, reszta bebechow to jest nadal wyscig szczurow.
To, ze L800/900 odstaje od czolowki to nie wynik jakiej chytrej ideologii tylko zacofania. Jak myslisz dlaczego Titan 2 pomimo przekatnej 4,7" ma smieszna rozdzielczosc 800x600? Ograniczenie WP: taka wlasnie rozdzielczosc obecnie obsluguje.
Wiecej rdzeni w systemie? Elop jakis czas temu zapowiedzial zastosowanie procesorow wielordzeniowych. Zatem to co Nokia/MS proponuja dzisiaj to tylko i wylacznie efekt zapoznienia technologicznego. Jednak w innych dziedzinach wydaje sie, ze chca objac prowadzenie. Mam na mysli aktualizacje systemu - iOS wciaz wydaje aktualizacje na stare urzadzenia, Samsung tez niezle pod tym katem wypada; a Nokia/MS?
http://gizmodo.pl/update-windows-phone-7-do-wp8-coraz-mniej-prawdopodobny/
W przypadku update SGS2 do ICS tak naprawde niewiele sie zmienilo w systemie, z mojego punktu widzenia kilka niezbyt uzytecznych bajerow.
Sytuacja wyglada zupelnie inaczej w przypadku urzadzen z WP7.5 na pokladzie. Kazde rozszerzenie funkcjonalnosci jest bardzo cenne a tu taka siurpryza. Moze to jednak wynika z faktu, ze WP8 bedzie mial znacznie wieksze wymagania sprzetowe...

Data: 2012-04-22 19:11:33
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-22 17:54, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Ale co mnie to obchodzi? Uważasz się za opisywanego przeze mnie androidziarza, że poczułeś się wywołany do tablicy?

Albo sobie taki kupić i przestać zazdraszczać posiadaczom
ładniejszych telefonów. Interfejs ma akurat w sam raz taki kiczowaty
jak lubią.

Pamietasz co ten swistak robil? ;]

Pamiętam jak androidziarze dostawali zawsze piany gdy pisało się o ładnych telefonach. To ten typ co nie może zdzierzyć, jak sąsiad ładniejszy samochód kupi. A przecież oni się lepiej znajo i tylko oni w ogóle zasługujo na auto!

[...]

No tych dualcorów i innych rzeczy które obchodzą tylko nerdów, gdy zwykłych ludzi obchodzi efekt końcowy.

Jak myslisz dlaczego Titan 2 pomimo
przekatnej 4,7" ma smieszna rozdzielczosc 800x600?

Kiedyś miałem taką rozdzielczość na monitorze 15'' i zupełnie mnie nie śmieszyła. Dlaczego miałaby mnie śmieszyć na ekranie < 5''? Śmieszne to jest pragnienie noszenia ze sobą ekranu HD w kieszeni.

W przypadku update SGS2 do ICS tak naprawde niewiele sie zmienilo w
systemie, z mojego punktu widzenia kilka niezbyt uzytecznych bajerow.

A nie dorobił się w końcu wsparcia GPU*, dzięki czemu interfejs chodzi w końcu płynnie i para nie idzie w gwizdek na tych dualcorach? (* - co lepsze systemy już miały półtora roku temu na słabszym sprzęcie).

Data: 2012-04-22 19:23:32
Autor: atm
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-22 17:54, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Desire byl ladny, Nowe HTC sa ladne, Defy w kolorystyce b&w jest ladny i wiele innych sie znajdzie. Samsung powienien zas zatrudnic designera bo to co proponuja obecnie nie jest brzydkie ale nijakie.
Choc z drugiej strony o gustach sie nie dyskutuje.

[...]

Jak myslisz dlaczego juz kilka razy wspominalem o dziwnym dla mnie wyscigu wydajnosciowym? SGS2 spelnia wszystkie wymagania, zarowno jesli chodzi o zlozone strony www jak i ciezkie gry. Na chwile obecna nie widze zastosowania dla pelnej wydajnosci 4-ro rdzeniowcow. Faktem jednak jest, ze dzieki swojej 5-cio rdzeniowej konstrukcji sa calkiem oszczedne i w pewien sposob sa sprzetem na zapas.

[...]

Idac tym torem, mozna stwiedzic, ze 480x320 w Palmie na ekranie 3,8" jest ok. No i jest ok ale jesli moze byc lepiej to czemu nie.
Czy zrezygnowalbys z SAMOLED na rzecz LCD?

[...]

Hmmm, nie wiem, nie mam lagow w interface czy w przegladarce wiec Ci nie powiem. Zainstalowalem nawet na chwila nowa Opere, ktora obsluguje gpu. Nie zauwazylem roznicy w predkosci przewijania czy powiekszania.

Data: 2012-04-22 20:27:19
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-22 17:54, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Desire ładne? Właśnie że takie nijakie, na to samo kopyto co wszystkie inne HTC, czy to z androidem czy WP. A z tych ostatnich jedynie Radar się odrobinę wyróżnił. W porównaniu z poprzednimi klonami ten One X to naprawdę przełom w HTC.

[...]

A mnie on nie dziwi, bo rozumiem, że wynika on z kiepskiego zasobożernego oprogramowania. Pecety i Windowsy też przechodziły przez taki dramat kilka lat temu.

[...]

Takim tropem to się możesz wyprowadzić w maliny i tyle. Są pewne granice, kiedy już po prostu przestaje być lepiej, bo pikseli już i tak dawno nie widać a fonty już są ledwo czytelne.
Na ten przykład na monitorze 15'' taka "śmieszna" rozdzielczość jak 1024x768 może już być męcząca i daremna.

To włącz test z rybkami. :P

Data: 2012-04-22 21:09:04
Autor: atm
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-22 17:54, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Desire jest kwintesencja poprzedniego designu, ktory do naszych czasow sie przejadl. Nadal jednak wg mnie wyglada bardzo zacnie.

[...]

Caly czas piszesz o tym dramacie...do ktorego sprzetu pijesz?
Na SGS2 nie mam zadnej czkawki. Nie spotkalem sie z zadna aplikacja, ktora by go zapchala. SGS tez ladnie chodzil (kupilem go po tym jak usunieto wczesniejszy problem z lagami). Defy jak na swoje 800MHz tez niezle sobie radzi choc oczywiscie ciezko go porownac do SGS2.

[...]

No tak, tyle, ze odleglosc od kineskopu byla tez inna. Poza tym ostatnio przypadkiem zrobilem prosty test. Wysiadla laptop z ekranem 17"
w rozdz. 1920x1200 i zastapilem go innym laptopem 15" ok. 1200x900.
Pierwsze co uslyszalem od osoby, ktora siadla przy tym sprzecie to: "co to za dziwne kwadraciki na krawedziach... i wogole czemu ten obraz taki bylejaki"? W przypadku 4.7" i rozdz 800x600 mozna sobie liczyc piksele przed snem ;]

[...]

Ehhh, no i Skrypek sobie pojezdzi ;P Ten test strasznie kulawo chodzi zarowno pod Opera jak i standardowa przegladarka. W tej drugiej bylo cos ok 23 fps a w Operze ok 6 fps. No ale nie dziwota, test pisany przez konkurencje ;] Jakbys juz chcial sie posmiac to moze zaproponuje
jakis benchmark z Flashem? Daj cos od niezaleznego producenta.
Znalazlem jakis googlowy za to: jesli masz ochote, wrzuc w googlu "v8 benchmark suite" i daj znac jaki wyszedl wynik.

Data: 2012-04-22 21:54:35
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-22 17:54, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Meh.

[...]

Nie pamiętasz jak wyszła Vista i tylko na high-endowym sprzęcie działa znośnie? Android jest właśnie na tym etapie rozwoju. I też wygląda wstrętnie i bez ładu ni składu. Jeszcze zdecydowanie musi dojrzeć.

[...]

Ale wiesz, że to niezdrowo siedzieć 10 cm od wyświetlacza?
1920x1200 to przecież w sam raz na 24''.

i zastapilem go innym laptopem 15" ok. 1200x900.
Pierwsze co uslyszalem od osoby, ktora siadla przy tym sprzecie to:
"co to za dziwne kwadraciki na krawedziach... i wogole czemu ten
obraz taki bylejaki"?

Bo ci jakiś psychopata wyłączył ClearType.

[...]

Jak również w Chrome beta tylko 8 fps, a miał być taki amejzing:
http://www.youtube.com/watch?v=lVjw7n_U37A
Ale najbardziej w tej reklamie podoba mnie się kryptoreklama MS Arc Keyboard.

No ale nie dziwota, test pisany przez konkurencje ;]

Dziwota, bo w teście Speed Reading już ma 60 fps. Ale to dobrze, może za pare miesięcy dogonią IE9 :>

Daj cos od niezaleznego producenta.
Znalazlem jakis googlowy za to: jesli masz ochote, wrzuc w googlu "v8
benchmark suite" i daj znac jaki wyszedl wynik.

A czy to jest test wydajności renderowania grafiki?

Data: 2012-04-22 22:23:16
Autor: atm
[...]

No ale to bardzo ogolne stwierdzenie "Jeszcze zdecydowanie musi dojrzeć.". Co ma dojrzec konkretnie (pomijam szpiegowskie zapedy Googla)?
Na ktorym markowym sprzecie ze sredniej polki Android dziala kulawo?
Z tym "wstretnie i bez ladu ni skladu" daj prosze spokoj. To prosta droga do powrotu do dyskusji na temat osm kafli. Androidowy ui swietnie spelnia potrzeby ogromnej rzeszy ludzi w tym moje i ten bezlad jest wlasnie osm argumentem. Wyglad? Jesli nie odpowiada standardowy to zawsze masz mozliwosc zaladowac kazdy inny. Ja zas bylem dzisiaj rozczarowany kaflami i jakos bede musial z tym zyc ;]

[...]

Mam ta rozdzielczosc na ekranach 24" i jest ok. Z tym ze przesiadajac sie na chwile do laptopa z ta rozdzielczoscia od razu powoduje wrazenie: "czemu obraz tu jest taki ladny". Nie mam super wzroku ani nie rysuje nosem ekranu ale takie rzeczy widze na pierwszy rzut oka,
podobnie jak draznil mnie samoledowy pentile w SGS.

[...]

NIe wiem, to jest nowa instalka XP HE, jesli ktokolwiek wylaczyl to
zapewne byl to jakis gosc ze Stanow.

[...]

Z tym gonieniem to tak nie do konca, nieco ponizej podalem link skad sie
bierze taka wydajnosc w IE. Rownie dobrze mozna wykazac znacznie wyzsza wydjanosc urzadzenia nieobslugujacego flasha.

Daj cos od niezaleznego producenta.
Znalazlem jakis googlowy za to: jesli masz ochote, wrzuc w googlu "v8
benchmark suite" i daj znac jaki wyszedl wynik.

A czy to jest test wydajności renderowania grafiki?

To byl jeeden z pierwszych linkow, jesli masz cos innego od niezaleznego producenta to zachecam do wrzucenia.
Choc z drugiej strony nie wiem czemu ma to sluzyc. Z jednej strony uciekasz od cyferek i bryndzlowania sie rdzeniami a z drugiej chcesz zebym rybki liczyl w akwarium. Jak pisalem wczesniej - nie mam zadnych zastrzezen do www expirience.

Data: 2012-04-23 01:16:43
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Na każdym w porównaniu z lepiej zoptymalizowanymi systemami. Ludzie widzą różnicę, że po aktualizacji do ICS zaczęło im GUI działać żwawiej, czyli na 2.3.4 zdecydowanie nie było idealnie - logiczne, prawda?

[...]

Bo jest błyszcząca matryca i lepsze kolory :P

[...]

No XP ma domyślnie wyłączone wygładzanie fontów, więc nawet w fullhd będzie wyglądał marnie. There's your problem. A nie rozdzielczość.

[...]

Stąd, że jest porządną przeglądarką używającą GPU do renderowania grafiki. A przytoczona tam riposta, że "trza było użyć 3D API do renderowania tych płaskich rybek" to kompletny bullshit". Firefox się nie ślaja z winy MS, tylko własnych błędów i niedoróbek: http://robert.ocallahan.org/2011/03/investigating-performance-differences_11.html
Skończyły się czasy, kiedy to MS nie nadążał za standardami webowi. Teraz konkurencja musi nadganiać.

[...]

Skoro nie widzisz gołym okiem różnic w płynności działania to cię kieruję do testów w których może zauważysz, jak ważna jest optymalizacja oprogramowania a nie dorzucanie kolejnych procesorów pożerających prąd. I tyle.

Data: 2012-04-23 09:43:18
Autor: atm
On 2012-04-23 01:16, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Ten argument mozna uzyc w stosunku do kazdego systemu, ba kazdego przedmiotu - zawsze jest cos co mozna ulepszyc.
Chyba, ze potrafisz wskazac system, ktory jest skonczonym absolutem? ;]

[...]

Ok to moze tez, ale siatka pikseli juz robi sie dosc czytelna. Wlaczylem Clertype. W pewnym sensie jest lepiej, czuc juz jednak antialiasing na krawedziach czcionek.

[...]

Temat WebGL jest dyskusyjny. Gdyby MS byl potega w kwestii bezpieczenstwa moze tez podszedlbym do tego standardu tak krytycznie. Tyle, ze ciezko traktowac w tym zakresie powaznie firme, ktora nie potrafi odpowiednio zabezpieczyc xboxowych kont uzytkownikow, IE stracil na popularnosci glownie ze wzgledu na brak skutecznych zabezpieczen, format doc dziala jak lep na much itd. Nawet Apple tak zamkniety na wiele standardow chce skorzytyac w ograniczonym zakresie z tej technologii.
http://www.frazpc.pl/aktualnosci/917819,Wedlug_Microsoftu_WebGL_jest_zbyt_niebezpieczny.html
Link nienajnowszy, jesli masz czas i ochote moze znajdziesz update.

Poza tym jak mozna traktowac miarodajnie tego typu test. To tak jakby producent rowerow stworzyl zestaw testow dla swoich wyrobow a ktos postawilby w szranki samochod. Tu sie nie zmiesci, w korku przegrywa, utrzymanie nieporownywalnie drozsze, do garazu zmiesci sie tylko jeden itd. Podsumowujac: samochod jest do bani.
Powtarzam, jesli chcesz wiarygodnych testow zaproponuj cos niezaleznego producenta.

[...]

To podaj prosze te testy, tylko nie pochodzace od MS.
Cos co jest uznane przez miarodajnych recenzentow.
Rozumiem, ze gdybym testowal karte NVidii tez zalecalbys benchmarki ATI?

Data: 2012-04-23 20:02:52
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-23 01:16, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

;]

[...]

ClearType jeszcze można trochę regulować. Mnie najbardziej podoba się ustawienie najciemniejsze/najgrubsze.

(gdzie ty widzisz tę mityczną siatkę pikseli? Na monitorze 24'' ze zdrowej odległości nie widać żadnej siatki).

[...]

A nieodpowiednio są zabezpieczone? Się znowu pewnie naczytałeś głupot pisanych przez polaczków-biedaczków których na xboxa nie stać.

[...]

To jest najciekawsze z tego linka:
https://cvs.khronos.org/svn/repos/registry/trunk/public/webgl/sdk/tests/extra/lots-of-polys-example.html

[...]

Sraty pierdaty. Strony internetowe robi się w HTML a nie jakimś WebGL.

[...]

A dlaczego wyższa wydajność IE w renderowaniu HTML miałaby nie być uznana? Bo konkurencja nie potrafi używać GPU do malowania Canvas? To niech się w końcu nauczy.

Data: 2012-04-24 17:54:17
Autor: atm
[...]

Pisalem tutaj o laptopie 15" 1200x900

[...]

News byl chyba na Engadget. Nie chce mi sie szukac. Jesli temat Cie interesuje z pewnoscia znajdziesz. Chodzilo o przekret z jakimis kontami rodzinnymi.

[...]

Taaa, zachecajacy tekst ;]

[...]

Nie znam sie na tego typu standardach, jak dla mnie ma to dzialac i byc sensownie bezpieczne. Poza tym czy html w jakis sposob wyklucza webGL?
Wydaje mi sie, ze to po prostu standard obslugujacy grafike 3D.

[...]

Wiesz w jaki sposob mobilny IE obsluguje grafike 3D, mam na mysli to do czego wlasnie jest stworzony webGL? To nie jest podchwytliwe pytanie ;P
Jesli MS poradzil sobie z rybkami, a do tego stosuje konkurencyjne rozwiazanie do webGL ktore jest porownywalnie wydajne a zarazem bezpieczniejsze to mzoe to dobra droga. Chyba, ze to kastrowanie a'la Apple: nie lubimy Flasha to go wywalimy i niech swiat sie do nas dopasuje. Applowi to wychodzi, MS niekoniecznie czego przykladem moze byc chocby zarzucenie prac nad Silverlight.

Data: 2012-04-26 00:46:43
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

To daje DPI zupełnie wystarczające. Czcionki bez antyaliasingu zawsze będą kanciaste. Łaski nie robią. Tym bardziej na matrycach LCD, gdzie każdy piksel jest wyraźny i nie zlewa się z sąsiednimi jak na CRT. A czcionki z wygładzaniem zawsze będą wyglądały na czcionki z wygładzaniem, bo takie po prostu są.

[...]

I co? Tata się może włamać na konto dziecka?
Łatwo tak pierdolnąć bzdurę a potem jeszcze komuś kazać odkręcać. Fotki albo nie wydarzyło się.

[...]

Nie o tekst chodzi, tylko ta strona ponoć w powoduje bluescreen systemu, gdy się ją otworzy w przeglądarce wpierającej WebGL - taka to zajebista technologia jest.

[...]

No właśnie widać, że się nie znasz, ale próbujesz uchodzić za mądrego przepisując gimnazjalne pierdy z internetu. Wyłania się z tego obraz typowego pogrobowca palma na androidzie: zdziadziały tatuś co gówno się zna na czymkolwiek, ledwo udało mu się jako tako "ogarnąć" telefon z androidem (po miesiącach czytania forów) i peceta na poziomie ECDL i myśli że wszystkie rozumy zjadł i wielkim profesjonalistą jest.
Przecież ty pojęcia nie masz o czym trollujesz, ale z zapałem przepisujesz co gimnazjaliści nawypisywali w internetach, gdy pasuje do twojego wydajemisię.

[...]

IE to jest dobra przeglądarka internetowa a nie przeglądarka grafiki 3D.

Dlaczego miałbym do przeglądania internetu używać jakiejś hipsterskiej przeglądarki 3D, która przy okazji potrafi kiepsko wyświetlać strony internetowe?

To nie jest podchwytliwe
pytanie ;P Jesli MS poradzil sobie z rybkami, a do tego stosuje
konkurencyjne rozwiazanie do webGL ktore jest porownywalnie wydajne a
zarazem bezpieczniejsze to mzoe to dobra droga.

Jakie znowu kastrowanie? Jakie konkurencyjne rozwiązanie? Strony internetowe tworzy się w HTML a nie jakiejś webowej wersji OpenGL. Jakbyś się nie prężył i nie wytężał, to przeglądarka lepiej i szybciej renderująca HTML* będzie lepszą przeglądarką internetową.

(* - zgodny ze standardami, co jeszcze niedawno było strasznym fetyszem fanów Teatru i Frajerfoksa, a teraz jakoś odeszło na plan dalszy, gdy IE w obsłusze standardów HTML zaczął konkurencję wyprzedzać)

Data: 2012-04-26 01:05:08
Autor: atm
[...]

Sam sobie poszukaj a jelenia szukaj gdzie indziej.

[...]

Co to znaczy "ponoc". Nie sprawdziles a opowiadzasz co to moze spowodowac. Niezwykle rzetelne badanie.

[...]

Widac, za canvas i webGL masz w jednym palcu. Swietnie.

[...]

Tak, wiem jesli Skrypkowi sie nie przyda to dlaczego ktokolwiek inny mialby z tego korzystac? Gdyby Skrypek nie uzywal jpgow na stronach w html to rowniez bylaby to zbyteczna obciazajaca bzdura. Bylo to juz przerabiane wczesniej odnosnie tego co robisz a czego nie robisz w telefonie z WP. Nie chce mi sie do tego wracac.
Czy masz jakakolwiek z zycia wzieta strone, ktora realnie uzywa canvas
powodujac zamulenie w innych przegladarkach stosujacych w tym momencie webGL? Jesli nie to te rybki mozna sobie w buty wsadzic.

[...]

A co ma html do webGL. Czy wg Ciebie webGL to alternatywa html?

[...]

Powtarzam, daj stosowane w praktyce przyklady gdzie jest stosowany canvas, a ktory to powoduje problemy w innych przegladarkach.
"Fotki albo nie wydarzyło się."
W przeciwnym wypadku bedzie to tylko syntetyczny benchmark majacy sie nijak do rzeczywistosci.

Data: 2012-04-26 01:36:52
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Dlaczego ja mam se szukać? Ja mam szukać potwierdzeń twoich durnych tez? Bądź choć raz przydatny i opowiedz w jakiżto sposób ktoś może się włamać na moje konto. I dlaczego ten sposób jest specyficzny dla tej usługi.

[...]

"Ponoć" to znaczy że nie mam ochoty instalować jakiejś kiepskiej przeglądarki internetowej tylko po to, by sprawdzić czy zawiesi mi ona komputer, gdy nawet fanatyczni użytkownicy tych kiepskich przeglądarek potwierdzają, że wiesza.

[...]

Nie. W odrębnych palcach. To są inne zastosowania.

[...]

Ale co ty w ogóle bredzisz? Żadne zastosowanie WebGL w jakiejkolwiek przeglądarce nie usprawiedliwa kiepskiej obsługi HTML, w tym canvas. Jakkolwiek byś tego nie próbował spinować.

[...]

Wg mnie to zupełnie inny temat. Ja się ciebie pytam, dlaczego temat zmieniasz.

[...]

Canvas to zwykły HTML. Dlaczego miałby nie być stosowany w stronach internetowych i przeglądarkach?

Data: 2012-04-26 01:48:20
Autor: atm
On 2012-04-26 01:36, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Gdzie szukac informacji podalem powyzej.

[...]

Jako przyklad marnego dzialania webGL podajesz jedynie testy MS,
ktore moga sie miec niajk do rzeczywistosci.
Podaj linki do uzytkowych stron w sieci, ktore obnaza cala tandete webGL i bedzie po temacie.
Poza tym w zaden sposob nie chce stawac sie obronca webGL, guzik mnie obchodzi ten standard. Ma to dzialac i tyle. Jesli jest to taki niebezpieczny standard a o zagrozeniu ktore moze spowodowac mowi sie od dluzszego czasu to zapewne pojawilo sie w miedzyczasie kilka spektakularnych wlaman czy masowe wysypywanie sie komputerow?

Data: 2012-04-26 02:11:30
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-26 01:36, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

"w google"? no zajebiste wskazanie. Liczysz na to, że trafię na jakieś twoje ulubione fora dla debili i uwierzę w pierdy tam wypisywane?
Nie wstydź się i napisz w jakie to głupstwa uwierzyłeś.

[...]

Nie interesowało mnie nigdy żadne WebGl. Tylko ty podawałeś linki do zeznań na temat WebGL.

Podaj linki do uzytkowych stron w sieci, ktore obnaza cala tandete
webGL i bedzie po temacie.

Wśród przytaczanych przez ciebie informacji na temat WebGL znalazłem takie, że WebGL jest niebezpieczne i powoduje BSODy. Mnie ten temat zupełnie nie interesował i nadal nie interesuje.

Poza tym w zaden sposob nie chce stawac sie obronca webGL, guzik mnie
obchodzi ten standard. Ma to dzialac i tyle.

No i działa. Skutecznie wiesza komputery. Ale nie wiem po co ten temat drążysz, gdy przedmiotem dyskusji był HTML.

[...]

Całe szczęście ten format nie stał się standardem, więc nie można mówić o żadnej epidemii.
Tylko że nadal nie wiadomo po co właściwie upierasz się by dyskutować na jego temat.

Data: 2012-04-26 02:16:19
Autor: atm
[...]

NIe upieram sie przy webGL, temat zaczal sie od MIARODAJNYCH testow szybkosci przegladarki. Rybki, ktore podales nie sa miarodajne.
Do tej pory nie podales innego linka.

Data: 2012-04-26 01:16:39
Autor: atm
SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery

I co? Tata się może włamać na konto dziecka?
Łatwo tak pierdolnąć bzdurę a potem jeszcze komuś kazać odkręcać. Fotki
albo nie wydarzyło się.

google > wlamanie xbox konto

Data: 2012-04-26 01:24:51
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
I co? Tata się może włamać na konto dziecka?
Łatwo tak pierdolnąć bzdurę a potem jeszcze komuś kazać odkręcać.
Fotki albo nie wydarzyło się.

google > wlamanie xbox konto

No i co tam ciekawego wyguglałeś i nie zrozumiałeś?

Data: 2012-04-23 11:13:43
Autor: to
SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
begin Skrypëk
Ale wiesz, że to niezdrowo siedzieć 10 cm od wyświetlacza? 1920x1200 to
przecież w sam raz na 24''.

Ano. Ja niestety popsułem sobie trochę wzrok korzystając przez lata z laptopa 15" z 1600x1200, a potem 17" z 1920x1200. I nie siedziałem 10 cm od wyświetlacza, tylko w normalnej odległości.

Wyższa ilość pikseli na ekranie (celowo nie używam określenia "rozdzielczość") może mieć natomiast tę zaletę, że można zastosować wyższą rozdzielczość w pewnym momencie rezygnując z antialiasingu, który stanie się zbędny. Tyle, że powstaje pytanie, czy warto w tej chwili za to płacić i to nie tylko pieniędzmi, ale także czasem pracy na baterii?

Data: 2012-04-23 13:34:00
Autor: J.F
SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
Użytkownik "to"  napisał w wiadomości grup
begin Skrypëk
[...]

Trudno powiedziec czy od tego sobie popsules.
Prosze nie przenosic zalecen z CRT bezkrytycznie na LCD.

Ile masz lat ? Tak to juz jest ze po 40-tce wzrok sie psuje :-)

J.

Data: 2012-05-07 09:07:27
Autor: to
SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
begin J.F
Trudno powiedziec czy od tego sobie popsules.

Nie trudno, bo każdy okulista to potwierdza. Poza tym oczy mam całkowicie zdrowe. Zresztą najlepszym dowodem na przyczynę jest to, że odkąd zacząłem używać 24" wada się nie tylko przestała pogłębiać, ale nawet się zmniejszyła. Wystarczy też jeden dzień jazdy samochodem bez używania komputera, żeby wieczorem czy następnego widział znacznie lepiej.

Prosze nie przenosic
zalecen z CRT bezkrytycznie na LCD.

Ogólnie CRT wspominam dużo gorzej niż LCD, bo nie dość, że psuły wzrok, to jeszcze po dłuższej pracy bolały od nich oczy (ze względu na migotanie).

Ile masz lat ? Tak to juz jest ze po 40-tce wzrok sie psuje :-)

Do 30 jeszcze trochę brakuje, więc co tu mówić o 40. Zresztą po 40 wzrok się psuje raczej w przeciwną stronę.

Data: 2012-04-23 13:42:50
Autor: atm
On 2012-04-23 13:13, to wrote:
begin Skrypëk

[...]

Mozesz w kliku slowach ujac na czym polega efekt psucia wzroku przez prace w wyzszej rozdzielczosci?

Data: 2012-04-23 14:17:00
Autor: Skrypëk
On 2012-04-23 13:13, to wrote:
begin Skrypëk

[...]

Wytężanie wzroku szkodzi oczom i prowadzi do chorób.

Data: 2012-04-23 14:21:28
Autor: atm
On 2012-04-23 13:13, to wrote:
begin Skrypëk

[...]

Ok, ale co powoduje wytezanie wzroku?

Data: 2012-04-23 14:33:00
Autor: Skrypëk
On 2012-04-23 13:13, to wrote:
begin Skrypëk

[...]

Za wysoka rozdzielczość.

Data: 2012-04-23 14:35:23
Autor: atm
On 2012-04-23 13:13, to wrote:
begin Skrypëk

[...]

To co w takim wypadku powiedziec o czymkolwiek co nas otacza?
Przeciez wszystkie przedmioty maja w pewnym sensie nieograniczona
rozdzielczosc.

Data: 2012-04-23 14:41:12
Autor: Skrypëk
On 2012-04-23 13:13, to wrote:
begin Skrypëk

[...]

Ale się w nie nie gapisz n godzin dziennie odczytując wzorki na nich. Chyba że to książki i gazety, ale wtedy o to samo się rozchodzi co z monitorem.

Data: 2012-04-23 14:58:52
Autor: J.F
Użytkownik "Skrypëk"  napisał w wiadomości grup
[...]

Z tym ze to jest kwestia wielkosci liter, a nie wprost rozdzielczosci.

Owszem, moze byc tak ze system nie dobierze wielkosci czcionki do monitora (bo i w sumie na jakiej podstawie) i masz malutkie literki przy wiekszej rozdzielczosci, bo pikseli tyle samo, albo linie w tych literkach sa bardzo cienkie, bo z kolei 2 piksele szerokosci to byloby za duzo :-)

J.

Data: 2012-04-23 15:04:47
Autor: Skrypëk
J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

A od kiedy to system dobiera czcionki do monitora? Wielkość fontów i innych elementów jest zdefiniowana w pikselach.

Data: 2012-04-23 15:01:38
Autor: atm
[...]

Tak, ten przyklad z ksiazkami tez jest dobry. Zatem jak ma sie "rozdzielczosc" ksiazki do niszczenia wzroku (jesli cos takiego istnieje)?
Nie mam tutaj na mysli jakosci druku czy wielkosci czcionek.

Data: 2012-04-23 15:06:22
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

A ja mam na myśli wielkość czcionek i innych i inych elementów graficznych, jest to jasne od samego początku.

Data: 2012-04-23 15:08:58
Autor: atm
On 2012-04-23 15:06, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Gdybys tego bezposrednio nie polaczyl z rozdzielczoscia byloby jasne.
Rozdzielczosc w px ma sie do tego nijak, co wiecej mozna ja raczej liczyc na plus jesli chodzi o zdrowie oczu jesli sie odpowiednio
z niej korzysta.

Data: 2012-04-23 15:13:10
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-23 15:06, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Ale to jest bezpośrednio połączone i twoje chciejstwo tego nie zmieni.

Data: 2012-04-23 15:16:36
Autor: atm
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-23 15:06, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Hmmm, nie mam z tym problemu. Niezaleznie czy mam 1920x1200 na 17" czy na 24" wielkosc fontow i innych elementow interfejsu dopasowuje do swoich potrzeb. Bill przewidzial moje chciejstwo ;]

Data: 2012-04-23 15:18:47
Autor: Skrypëk
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-04-23 15:06, Skrypëk wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Już nie opowiadaj, bo ja dobrze wiem ja to jego przeskalowanie wygląda. W praktyce tylko fontów i w dodatku nie wszystkich, bo się nie słuchają. Taki rozkraczony interfejs jest jeszcze bardziej męczący.

Data: 2012-04-23 15:55:45
Autor: atm
[...]

Pracuje w dostosowanej rozdz 1920x1200 od kilku lat i bardzo sobie to chwale. Jest to oczywiscie natywna rozdzielczosc monitora oraz taka sama
obslugiwana przez karte. Zero zmeczenia wzroku nawet po dluzszych maratonach.

Data: 2012-04-23 14:58:58
Autor: Maseł
W dniu 2012-04-23 14:35, atm pisze:
To co w takim wypadku powiedziec o czymkolwiek co nas otacza?
Przeciez wszystkie przedmioty maja w pewnym sensie nieograniczona
rozdzielczosc.

Ze co? Mowisz o tej strasznej pikselozie dookola nas?

Ziarno wielkosci fotonow byloby jeszcze do zniesienia, ale rzucenie
takiego obrazu na matryce z czopkow i precikow to juz skandal. Dodaj do
tego straszna niejednorodnosc samej matrycy (ze o plamkach slepych i
zoltych nie wspomne), Do tego soczewka z materialu niejednorodnego, i
dziwacznej i nieciaglej geometrii (astygmatyzmy i jakiestam) ze
zmetnieniami, ktorych zaden algorytm mapowania kiepskich pikseli nie
obejmuje, bo one sie caly czas przemieszczaja...

Biedny procesor ktory probuje to pozniej poskladac do kupy, zeby ten
obraz jako tako wygladal ma tyle roboty, ze nic dziwnego, ze czasami nie
wyrabia. A do tego i zaimplementowane w nim algorytmy pozostawiaja wiele
do zyczenia. Poszukaj w internecie pod haslem "zludzenia optyczne"...

Pozdro

Maseł

Data: 2012-04-23 16:00:07
Autor: atm
On 2012-04-23 14:58, Maseł wrote:
[...]

Nie wiem jak Ty ale ja jestem bardzo zadowolony z efektu koncowego :]

Data: 2012-04-23 14:53:52
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
Dnia 2012-04-23, o godz. 14:17:00
Skrypk <krypk@pblienmy.pl> napisa(a):

Wytanie wzroku szkodzi oczom i prowadzi do chorb.

No popatrz. A okulici przy krtkowzrocznoci zasaniaj u dzieci zdrowe
oko by to ktre jest chore wanie wytyo wzrok i skorygowao samo
wad. I jest to metoda leczenia krtkowzrocznoci. No ale pewnie
lekarze si na tym nie znaj a to e dziki temu normalnie widz bez
szkie korygujcych na prawe oko to pewnie jaka szarlataneria. Albo
spisek bo to za komuny byo. Musisz chyba zajc si ostrzeganiem
rodzicw - wobec dzieci ktre maj tak wad nadal stosuje si to
stosuje. Zgroza jaka...

Zdrwko

Data: 2012-04-23 15:11:43
Autor: Skrypk
Maciek Babcia Dobosz <babcia@jewish.org.pl> wrote:
[...]

Okurcze blade. A mi okulista na krtkowzroczno przepisa okulary zamiast kaza jeszcze bardziej wzrok wyta. Co za nieudoczny konowa, pewnie w zmowie z optykami.

Czyli powiada pan, panie dr Dobosz, e nieustanna akomodacja obu oczu do bliy robi im dobrze? I wyleczy mnie z krtkowzrocznoci? Cuda, panie.

Data: 2012-04-23 15:51:10
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
Dnia 2012-04-23, o godz. 15:11:43
Skrypk <krypk@pblienmy.pl> napisa(a):

Okurcze blade. A mi okulista na krtkowzroczno przepisa okulary
zamiast kaza jeszcze bardziej wzrok wyta. Co za nieudoczny
konowa, pewnie w zmowie z optykami.

Nie - poszed po najmniejszej linii oporu. Czyli zamiast leczy wad
postanowi j korygowa. Pecha masz po prostu - teraz ju jeste na to
za stary i pozostaje metoda operacyjna. Zdrwko

Data: 2012-04-23 16:31:24
Autor: Skrypk
[...]

A w jakis sposb mia mnie doktr wyleczy z krtkowzrocznoci? Czarami?
Chodziem bez okularw przez cae ycie i jako mnie to na krtkowzroczno nie pomogo a wkocu zaczo po prostu ju mczy i si pogarsza.

Ty nie odrniasz leczenia zeza lub leniwego oka u elastycznego jeszcze dziecka od niszczenia wzroku przez przemczanie oczu?

Data: 2012-04-24 06:22:39
Autor: Michal Tyrala
On Mon, 23 Apr 2012 15:51:10 +0200, Maciek Babcia Dobosz wrote:
> [...]

 Nie - poszed po najmniejszej linii oporu. Czyli zamiast leczy wad
 postanowi j korygowa. Pecha masz po prostu - teraz ju jeste na to

No wlasnie, numery ktore mozna robic z czlowiekiem ktory si dopiero
rozwija nie przejda z modelem co ma 30+ lat.

I chyba nie masz racji, moi okulisci uwazaja, ze jesli wciaz patrze
blisko, to miesnie akomodacyjne ulegaja przykurczowi i jest potem
czasowy problem z widzeniem dalej. Mowie z autopsji, czyli o zakresie
wiekowym 30-40lat.

pozdrawiam,
--
Micha

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-04-24 09:15:49
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
Dnia 2012-04-24, o godz. 06:22:39
Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> napisa(a):

[...]

Zerknij na mj pierwszy post - pisaem o dzieciach. ;-)

Zdrwko

Data: 2012-04-24 09:32:21
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 24 Apr 2012 09:15:49 +0200, Maciek Babcia Dobosz wrote:
> [...]
> wiekowym 30-40lat.

 Zerknij na mj pierwszy post - pisaem o dzieciach. ;-)

Zauwazylem. Za to kontekst z kilku postow wczesniej sugerowal jednak
osoby dorosle. Wlasnie dlatego zwrocilem uwage, ze to dobre dla
dziesieciolatka niekoniecznie dziala na 40-latka :-)

Data: 2012-04-24 12:10:11
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
Dnia 2012-04-24, o godz. 09:32:21
> [...]

osoby dorosle. Wlasnie dlatego zwrocilem uwage, ze to dobre dla
dziesieciolatka niekoniecznie dziala na 40-latka :-)

Raczej dla 2-3 latka bo 10 to ju te za pno. Mj pierwszy post by
odpowiedzi na generalizowanie typu "Wytanie wzroku szkodzi oczom i
prowadzi do chorb". Bo nie zawsze szkodzi i nie zawsze prowadzi do
chorb a czasami jest uywane jako metoda leczenia. Dziki tej metodzie
nie musz obecnie nosi okularw cho po raz pierwszy na nosie miaem
je nie skoczywszy dwch lat. A byo to jeszcze za Gomki. Cho
ostatnio okulista na okresowej kontroli powiedzia mi e za kilka
lat pewnie przyjd po szka korekcyjne do czytania ;-)

Zdrwko

Data: 2012-04-24 14:57:01
Autor: Skrypk
[...]

Czy 2-3 latki pracuj przy komputerze i korzystaj z telefonw komrkowych?

Bo nie zawsze szkodzi i nie zawsze prowadzi do
chorb a czasami jest uywane jako metoda leczenia.

To le wiadczy o tobie, e nie zrozumiae kontekstu, jakim jest nieustanne przecianie tych samych mini w tej samej pozycji. To nie ma nic wsplnego z wiczeniami i twoim leniwym okiem w dziecistwie.

[...]

Cool story, bro. Ale zupenie nie na temat ani grupy ani dyskusji.

Czy jak napisz, e cige zginanie nadgarstka prowadzi do uszkodzenia nerww, to zaczniesz pyskowa e nie zawsze, bo jak bye may to wiczeniami leczye skolioz?

Data: 2012-04-24 15:30:27
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 24 Apr 2012 12:10:11 +0200, Maciek Babcia Dobosz wrote:
> [...]
> dziesieciolatka niekoniecznie dziala na 40-latka :-)

 Raczej dla 2-3 latka bo 10 to ju te za pno.

Na gimnastyk moe tak, ale duo si jeszcze daje zrobi.

[...]

Generalnie chyba jest tak, ze dopoki w miare regularnie przeostrzasz, to
jest ok. Szkodliwe jest takie cige udawanie skanera ;) tj patrzenie na
papier, monitor, telefon z 20cm czy blizej. pozdrawiam,

Data: 2012-05-07 08:48:52
Autor: to
SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
begin Michal Tyrala
[...]

No i dokładnie tak było u mnie, najpierw widziałem źle daleko tylko po dłuższym "posiedzeniu" przed komputerem, a potem już niestety zawsze. Zmieniłem monitor na 24" i wada już trochę się cofnęła.

Data: 2012-05-07 12:52:23
Autor: to
SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
begin Maciek "Babcia" Dobosz
No popatrz. A okuliści przy krótkowzroczności zasłaniają u dzieci zdrowe
oko by to które jest chore właśnie wytężyło wzrok i skorygowało samo
wadę. I jest to metoda leczenia krótkowzroczności. No ale pewnie lekarze
się na tym nie znają a to że dzięki temu normalnie widzę bez szkieł
korygujących na prawe oko to pewnie jakaś szarlataneria. Albo spisek bo
to za komuny było. Musisz chyba zając się ostrzeganiem rodziców - wobec
dzieci które mają taką wadę nadal stosuje się to stosuje. Zgroza
jakaś...

Idź człowieku do jakiegoś biura, a potem na jakąś budowę i zobacz gdzie większy odsetek pracowników nosi okulary...

Data: 2012-05-07 15:28:29
Autor: J.F
SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
Użytkownik "to"  napisał w wiadomości grup
Idź człowieku do jakiegoś biura, a potem na jakąś budowę i zobacz gdzie
większy odsetek pracowników nosi okulary...

Po czym sprawdz jak to wyglada na pierwszym roku studiow, dalej na rozpoczecie i zakonczenie gimanzjum, i moze jeszcze wyslij tych pracownikow z budowy na badanie wzroku - nie nosza bo maja wzrok dobry, czy nie nosza bo nie wiedza i/lub za drogie ..

J.

Data: 2012-05-08 01:32:34
Autor: Skrypëk
[...]

A przede wszystkiem czy mają krótkowzroczność czy "leniwe oko" jak "Babcia".

Data: 2012-04-22 21:23:29
Autor: atm
[...]

Ok, jest wyjasnienie problemow z wydajnoscia:

The problem, Nightingale said, is that Microsoft is not using WebGL, the 3D web standard, because IE9 doesn’t support it.

“They have to do it using Canvas 2D, which is a technology they do support, and it’s great, because it’s an open web technology, so it’s nice to see them trumpeting it. But it’s not actually what any developer would choose to use for 3D graphics,” he said. “You would use a 3D API for that. What’s funny is that if you reimplement the fish tank demo using WebGL, it screams on any browser that supports WebGL,” including Firefox.

Microsoft, of course, sees the situation differently. Asked about Nightingale’s comments, a Microsoft representative pointed to an IE Blog post from last year on performance testing, noting that the fish tank (dubbed “FishIE”) was created specifically to test HTML5 Canvas. It’s just one of about 100 different IE Test Drive demos showing different aspects of browser standard support and performance.
http://www.geekwire.com/2011/firefox-fishy-microsoft-ie9-demo/

Data: 2012-05-03 17:55:42
Autor: atm
SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
Data: 2012-05-03 20:18:10
Autor: Waldek Godel
SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
Dnia Thu, 03 May 2012 17:55:42 +0200, atm napisa(a):

O 20.00 premiera, cokolwiek mialoby to byc:

http://www.spidersweb.pl/2012/05/juz-o-2000-samsung-pokaze-galaxy-s3-do-tego-czasu-zabawmy-sie-w-zgadywanke.html

No szalestwa nie ma, obiecanki o ceramicznej obudowie wyparoway, rozmiar
troch za duy, par fajnych funkcji, ktre ziutki z xda-dev za tydzie
przenios do innych telefonw. By moe bateria, ktra - jeeli obietnice
si speni - wytrzyma do wieczora bez nerwwki.
Z tym, e obietnice si nie speni, bo Note ma 2500 i szalestwa nie ma,
bateria trzyma tyle samo co SII, czyli krtko. SIII przy ekranie 4.8 i
baterii 2100 bdzie trzyma tyle samo. A jak si zatrudni wszystkie
rdzenie, to jeszcz krcej.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Pawe "robbo" Kamiski aka

Data: 2012-05-03 22:10:25
Autor: atm
On 2012-05-03 21:18, Waldek Godel wrote:
[...]

Ja tez jestem rozczarowany, pomijajac kwestie techniczne - S3 jest wg mnie po prostu brzydki. Niestety nie obejrzalem prezentacji - wyglada tez na to, ze ekran zostal zdegradowany do SAMOLED:
http://www.engadget.com/2012/05/03/galaxy-s-iii-whats-changed/
CO do rozmiaru, pocztkowo mialem sporo obiekcji w stosunku do 4.3".
4.8" jest juz zupelnie nie do przyjecia. Mogli od razu zrobic 10" i napisac, ze to telefon z najwiekszym ekranem na swiecie ;]

Data: 2012-05-03 21:18:10
Autor: Waldek Godel
SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
Dnia Thu, 03 May 2012 22:10:25 +0200, atm napisa(a):

Ja tez jestem rozczarowany, pomijajac kwestie techniczne - S3 jest wg mnie po prostu brzydki. Niestety nie obejrzalem prezentacji - wyglada tez na to, ze ekran zostal zdegradowany do SAMOLED:

Paradoksalnie moe to by zalet - pentile ma mniej diodek rcych prund.

http://www.engadget.com/2012/05/03/galaxy-s-iii-whats-changed/

lepsze jest to:
http://www.engadget.com/2012/05/03/samsung-galaxy-s-iii-vs-iphone-4s-htc-one-x-lumia-900/
wypada wzi poprawk, e europejski ONE X jest quad-core a nie dual
(engadget to jankesi, najwidoczniej HTC mci si na nich za Pszemola)
No i wychodzi, e w ktr stron si nie obrcisz, zawsze dupa z tyu. Nie
ma czego wybra. A jak ludzie nie wiedz co wybra, to wybior gejfona.
Przynamniej na zachodzie.
W sumie jakby HTC lekko odwieylo X i dodao kilka bajerkw i lepszy aku,
to by wygra. Ju ten brak microSD mona by nawet przebole.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Android dotar do sciany..... " - Pawe "robbo" Kamiski aka Jan

Data: 2012-05-03 23:31:11
Autor: atm
On 2012-05-03 22:18, Waldek Godel wrote:
[...]

Obejrzalem prezentacje, dostepna jest tutaj: https://www.facebook.com/SamsungMobile/app_366547110058162
Zaden z ficzerow nie skusi mnie do update.

Data: 2012-05-03 23:44:36
Autor: atm
SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery
smieszne jest ot podkreslanie zwizku z natura: dodali dzwonki, nawet dzwiek wywolujacy ucisk na pecherz ;]
Aaaa no i ripple na ekranie starowym, to ficzer numero uno.
Ostatnio dla zabawy zainstalowalem sobie animowana tapete nie tylko z ripplem ale i rybami, tapeta dostepna za darmo od dosc dawna w markecie:
https://play.google.com/store/apps/details?id=fishnoodle.koipond_free&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImZpc2hub29kbGUua29pcG9uZF9mcmVlIl0.

SGS3 - straszne zamieszanie robi sie wokol premiery