SGS5-komunikat.

Data: 2016-03-20 14:09:25
Autor: neelix
SGS5-komunikat.
Kończy się gwarancja. Kilka razy po włączeniu pojawił się komunikat:

BOOT RECOVERY MODE:
CHECK BOOT PARTITIONS
sbl1 partition doesn't exist
ODIN MODE
PRODUCT NAME: SM-6900F
CURRENT BINARY:Samsung Official
SYSTEM STATUS: Custom
REACTIVATION LOCK(KK): OFF
KNOX WARRANTY VOID: 0X0
QUALCOMM SECURE BOOT: ENABLE(CSB)
RP SWREV: S1, T1, R1, A1, P1
SECURE DOWNOLOAD: ENABLE
UDC START

Psuje się i padnie po gwarancji a potem koszty?

neelix

Data: 2016-03-20 15:53:08
Autor: atm
SGS5-komunikat.
On 2016-03-20 14:09, neelix wrote:
[...]

KNOXa masz nieruszonego, sugerowalbym Ci skorzystac z gwarancji.
Pierwszy raz spotykam sie z tego typu usterka, zakladam, ze nie
probowales instalacji nowego bootloadera, ROMow itd?

Data: 2016-03-20 17:03:18
Autor: neelix
SGS5-komunikat.

Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:56eeb95c$0$22844$65785112news.neostrada.pl...
On 2016-03-20 14:09, neelix wrote:
[...]

Telefon nie był ruszany. Oczywiście wcześniej odleciała klapka przy usb.

neelix

Data: 2016-03-20 17:11:12
Autor: atm
SGS5-komunikat.

[...]

Byc moze wlaczenie telefonu w tryb fabrycznego bootloadera, podpiecie do Kiesa i proba aktualizacji rozwiaze problem, ale nie jestem tego pewny.
Odin zapewne sprawe rozwiaze...ale przy okazji nabijesz flage KNOXa i serwis bede mogl sie wykrecic z uwzglednienia naprawy gwarancyjnej.
Klapka zapewne mnie tez czeka za jakis czas, jest to jednak groszowa sprawa. Na Allegro jest ich zatrzesienie.

Data: 2016-03-20 18:53:36
Autor: Wiwo
SGS5-komunikat.

Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:56eecba8$0$22842$65785112news.neostrada.pl...

Byc moze wlaczenie telefonu w tryb fabrycznego bootloadera, podpiecie do Kiesa i proba aktualizacji rozwiaze problem, ale nie jestem tego pewny.
Odin zapewne sprawe rozwiaze...ale przy okazji nabijesz flage KNOXa

Tylko jeśli będzie wrzucał kombinowany ROM. W przypadku oryginalnego nic nie nabije.

Wiwo

Data: 2016-03-20 19:35:50
Autor: neelix
SGS5-komunikat.

[...]

Gdzie zgłosić problem? Do sklepu?

neelix

Data: 2016-03-21 09:48:59
Autor: J.F.
SGS5-komunikat.
Użytkownik "neelix"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:56eea108$0$702$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Sfotografowac, zglosic na pismie, zarchiwizowac  - w razie czego bedziesz mial dowod, ze usterka wystapila w czasie gwarancji, i serwis nie naprawil.

J.

Data: 2016-03-21 12:08:27
Autor: atm
SGS5-komunikat.
On 2016-03-21 09:48, J.F. wrote:
[...]

Moze tez poczytaj o niezgodnosci towaru z umowa, wtedy zrzucilbys problem na sprzedawce, nie pamietam jednak jakie w tym przypadku sa ograniczenia.

Data: 2016-03-21 12:09:54
Autor: neelix
SGS5-komunikat.

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:56efb582$0$662$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Teraz się uspokoił. Mam tylko spisany tekst.

neelix

Data: 2016-06-12 15:58:57
Autor: neelix
SGS5-komunikat.
Telefon wrócił z serwisu. Wymiana obudowy i płyty głównej. Razem z obudową mam wymienioną klapkę od USB. W sklepie mówili, że klapki nie wymienią, bo to uszkodzenie mechaniczne choć dla mnie to wada fabryczna. Szybko odpadła i to wtedy kiedy już korzystałem z ładowania wireless. Taki plastik, że nawet się nie klei. Wymienili obudowę ze względu na klapkę czy nie chciało się bawić z uszkodzeniem? Ta operacja wygląda na nowy telefon, tyle że akumulator i akcesoria zostały stare. Może nie było wymiany podzespołów tylko przełożyli akumulator do nowego telefonu? Ciekawy jestem czy gwarancja biegnie od początku. Nie zapytałem.

neelix

Data: 2016-06-19 21:53:10
Autor: Animka
SGS5-komunikat.
W dniu 2016-06-12 o 15:58, neelix pisze:
[...]

To zapytaj ich.

--
animka

SGS5-komunikat.