Data: 2016-03-21 09:48:59 | |
Autor: J.F. | |
SGS5-komunikat. | |
Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:56eea108$0$702$65785112@news.neostrada.pl...
Kończy się gwarancja. Kilka razy po włączeniu pojawił się komunikat: Psuje się i padnie po gwarancji a potem koszty? Sfotografowac, zglosic na pismie, zarchiwizowac - w razie czego bedziesz mial dowod, ze usterka wystapila w czasie gwarancji, i serwis nie naprawil. J. |
|
Data: 2016-03-21 12:08:27 | |
Autor: atm | |
SGS5-komunikat. | |
On 2016-03-21 09:48, J.F. wrote:
Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup Moze tez poczytaj o niezgodnosci towaru z umowa, wtedy zrzucilbys problem na sprzedawce, nie pamietam jednak jakie w tym przypadku sa ograniczenia. |
|
Data: 2016-03-21 12:09:54 | |
Autor: neelix | |
SGS5-komunikat. | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:56efb582$0$662$65785112news.neostrada.pl... Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:56eea108$0$702$65785112@news.neostrada.pl... Teraz się uspokoił. Mam tylko spisany tekst. -- Pozdrawiam neelix |