SH5 - na gorąco

Data: 2009-04-20 11:11:42
Autor: Catalyst
SH5 - na gorąco
Cześć
Mimo, że większość z Was już uważa to za staroć to ja dopadłem dopiero w weekend.
No i co tu dużo pisać - przypomniały mi się dobre czasy spędzone przy SH2. Ciągłe ciary na plecach, mrok otacza nas ciasno (może nawet troche za ciasno bo mam gamma na max a czasem nic nie widzę). Jak zwykle cycate siostrzyczki dają radę i wogóle design stworów które na razie spotkałem jest OK (ledwo co wylazłemm na ulice Shepherds Glenn czyli daleko nie  jestem) - no może poza "chrzunszczami" nigdy nie lubiłem takich entomologicznych wtrętów w grach i przeszkadzały mi również karaluchy w RE5). Dźwięki są miażdżące, muzyka też, klimat rozmów taki jak dobrze znamy z poprzednich - zwłaszcza 2 - części (czy tylko ja mam wrażenie takiego przytłoczenia w dialogach? takiego zimna i otaczającego zła?)

Po tej krótkiej chwili spędzonej z SH5 nie rozumiem utyskiwań na tą grę - być może potem razi zbytnie skupienie się na walce (?) czy może fabuła zacznie kuleć - nie wiem ale te parę pierwsze chwile spędzone w szpitalu i domu bardzo mi podeszły. Jest tak jak chciałem, żeby było.

Data: 2009-04-20 11:44:44
Autor: mariuszborkiet
SH5 - na gorąco
must resist
must resist
must...

Data: 2009-04-21 09:11:08
Autor: Catalyst
SH5 - na goraco

<mariuszborkiet@gmail.com> wrote in message news:46bea666-7342-4dc4-99b2-5e51e16e501ah28g2000yqd.googlegroups.com...
must resist
must resist
must...

Nieee..
Poddaj sie..
Wlacz....
Bedzie faaaaajnie

Data: 2009-04-21 23:22:21
Autor: mariuszborkiet
SH5 - na goraco
On Apr 21, 8:11 am, "Catalyst" <ca3tal12y...@interia.pl> wrote:

Nieee..
Poddaj sie..
Wlacz....
Bedzie faaaaajnie

w zamian wlaczylem SH3 i tez jest fajnie ;-)

Data: 2009-04-22 12:30:13
Autor: Catalyst
SH5 - na goraco

<mariuszborkiet@gmail.com> wrote in message news:32a1a9c9-6823-41dd-8b4f-a25475fb8481w40g2000yqd.googlegroups.com...
w zamian wlaczylem SH3 i tez jest fajnie ;-)

Tez super - nie wiem co sie ludziom w 3ce nie podoba

Data: 2009-04-22 13:54:38
Autor: Cezar
SH5 - na goraco
Uzytkownik "Catalyst" <ca3tal12ys2t@interia.pl> napisal w wiadomosci news:gsmrii$geq$1inews.gazeta.pl...

<mariuszborkiet@gmail.com> wrote in message news:32a1a9c9-6823-41dd-8b4f-a25475fb8481w40g2000yqd.googlegroups.com...
w zamian wlaczylem SH3 i tez jest fajnie ;-)

Tez super - nie wiem co sie ludziom w 3ce nie podoba

Trójka ma niezapomniana dla mnie scene:

SPOILER

Wchodzenia po drabinie gdy kolo Ciebie 'zyja' sciany. No ja pierdziele - rozwalilo mnie to...

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-04-22 07:11:56
Autor: mariuszborkiet
SH5 - na goraco
On Apr 22, 12:54 pm, "Cezar" <b...@blah.com> wrote:

> Tez super - nie wiem co sie ludziom w 3ce nie podoba

Trójka ma niezapomniana dla mnie scene:

SPOILER

dla mnie kosciol i wesole miasteczko.

trojka do pierwszego bossa faktcznie nie jest zbyt zachecajaca, ale
potem to juz mistrzostwo swiata. grywalnosciowo bije dwojke na leb,
zagadki sa fajniejsze (ten kosciol!!!), do tego fabula bedaca
bezposrednia kontynuacja pierwszej czesci... naprawde ciezkoby mi bylo
wybrac co jest lepsze - dwojka, czy trojka...

SH5 - na gorąco