SHARMDIVER.PL znów działa !!!!

Data: 2010-10-19 19:46:13
Autor: malgosia
SHARMDIVER.PL znów działa !!!!
i centrum nurkowe przyjmuje na prywatne kursy

jk

Data: 2010-10-19 18:09:08
Autor: Pszemol
SHARMDIVER.PL znów działa !!!!
"malgosia" <malgosia_zibro@onet.pl> wrote in message news:i9klhe$f50$1news.onet.pl...
i centrum nurkowe przyjmuje na prywatne kursy

Niestety nie działa.

Data: 2010-10-20 09:35:57
Autor: PesTYcyD
SHARMDIVER.PL znów działa !!!!
W dniu 2010-10-20 01:09, Pszemol pisze:
"malgosia" <malgosia_zibro@onet.pl> wrote in message
i centrum nurkowe przyjmuje na prywatne kursy

Niestety nie działa.

A czemu ma nie działać? Zamknęli biznes Dudzińskiego za zostawianie nurków na rafach?
  Może do pierdla go wsadzili?

Data: 2010-10-20 09:56:21
Autor: jacekzachara
SHARMDIVER.PL znów działa !!!!

A czemu ma nie działać? Zamknęli biznes Dudzińskiego za zostawianie nurków na rafach?
  Może do pierdla go wsadzili?

A co się tego Janka tak czepiacie.
Zobaczcie że inni tez nie mają akceptacji CDWS choćby takie polskie bazy jak
Halabanaha czy Dive Top nie mówiąc już o setce innych baz z całego egiptowa
Wg 80% pracujących tam okresowo Polaków jest na bakier z egipskim prawem a nie
tylko Jasiu
Pozdrawiam Jacek

Data: 2010-10-20 10:22:24
Autor: m
SHARMDIVER.PL znów działa !!!!

Wg 80% pracujących tam okresowo Polaków jest na bakier z egipskim prawem a nie
tylko Jasiu
Pozdrawiam Jacek

Ale to właśnie Jaś czepiał się innych, że są na bakier ... Krzyczał, że kradną a tu sam okazał się złodziejem.

Data: 2010-10-20 11:10:44
Autor: PesTYcyD
SHARMDIVER.PL znów działa !!!!
W dniu 2010-10-20 10:22, m pisze:
Ale to właśnie Jaś czepiał się innych, że są na bakier ... Krzyczał, że
kradną a tu sam okazał się złodziejem.

Każdy złodziej krzyczy najgłośniej "uwaga złodziej"...

Data: 2010-10-20 13:14:45
Autor: szufla
SHARMDIVER.PL znów działa !!!!
A co się tego Janka tak czepiacie.

Chyba od dzisiaj jestes na grupie :)

sz.

Data: 2010-10-19 20:45:47
Autor: Włodzimierz Kołacz
SHARMDIVER.PL znów działa !!!!

Użytkownik "malgosia" <malgosia_zibro@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i9klhe$f50$1@news.onet.pl...
i centrum nurkowe przyjmuje na prywatne kursy

jk
Jak wytłumaczysz że:

Not Found
The requested URL /pages/info.htm was not found on this server. www.sharmdiver.pl

Data: 2010-10-20 06:48:36
Autor: malgosia
SHARMDIVER.PL znów działa !!!!
The requested URL /pages/info.htm was not found on this server.

u mnie sie otwiera, napraw swój DSN serwer

jk

Data: 2010-10-19 23:37:59
Autor: Piotr Rybacki
SHARMDIVER.PL znów działa !!!!
On 20 Paź, 06:48, "malgosia" <malgosia_zi...@onet.pl> wrote:
> The requested URL /pages/info.htm was not found on this server.

u mnie sie otwiera, napraw swój DSN serwer

jk

Nie działa :)
I jak już to DNS serwer ale to nie ma nic wspólnego. Może Ty masz ją
zapisaną jako offline i dlatego działa :)

Data: 2010-10-20 19:06:22
Autor: Paweł
SHARMDIVER.PL znów działa !!!!

> [...]
> i centrum nurkowe przyjmuje na prywatne kursy

Włodek,
a to "jk" to nie słynna kolina? janina kolina? czy jakoś tak? --

Data: 2010-10-20 19:37:13
Autor: Włodzimierz Kołacz
SHARMDIVER.PL znów działa !!!!

Użytkownik "Paweł" <inter@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:173a.000000ed.4cbf218e@newsgate.onet.pl...

> [...]

www.sharmdiver.pl

Włodek,
a to "jk" to nie słynna kolina? janina kolina? czy jakoś tak?
Oczywiście ze to ta sama / ten sam osobnik z lekka zaprzyjaźniony z JD
Pytam o oczywistości z ciekawości jakie to następne kłamstwo wymyśli.
Się rozwija muszę przyznać Ale niemiłosierne błędy robi nadal tak jakby nie można był włączyć sprawdzania pisowni.
Ale cóż jaki móżdżek takie efekty.
Pozdrawiam Włodek

SHARMDIVER.PL znów działa !!!!