SHARP Aquos LC46LE700E ...

Data: 2010-02-01 12:51:29
Autor: Clawfinger
SHARP Aquos LC46LE700E ...
Witam grup臋 :-)
Po d艂ugich i ci臋偶kich poszukiwaniach zdecydowa艂em si臋 na zakup tego modelu. Wiem, to tylko LCD z pod艣wietleniem full led, drogi i nie wnosi wiele nowego do technologii LCD, ale obraz wg mnie ma bardzo dobry z r贸偶nych 藕r贸de艂 sygna艂u (ogl膮dany tylko w sklepie, wi臋c warunki troch臋 myl膮ce dla oka). Prosz臋 o opini臋 o tym wyborze zar贸wno u偶ytkownik贸w jak i znaj膮cych temat i ewentualne propozycje zamiennik贸w w rozmiarze 46''. Czy ten zakup b臋dzie mia艂 sens czy lepiej postawi膰 na co艣 innego. W gr臋 wchodzi艂a jeszcze plazma 46'', ale zu偶ycie energii ma spore.

Pozdra
WOJtek

Data: 2010-02-01 13:03:45
Autor: pawell32
SHARP Aquos LC46LE700E ...
Clawfinger pisze:
[...]

ja osobi艣cie tego nie widzia艂em w pracy, ale jakbym wybiera艂
to sony lub sharp.
w sklepie mo偶e wypada膰 super, ale wa偶ne co b臋dzie w domu.
nie wiem czy a偶 taki du偶y potrzebny, im wi臋kszy tym wi臋ksze
piksele ;-)

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion