SHELL dal ciala z LIDLEM

Data: 2012-02-06 17:57:05
Autor: kowtow
SHELL dal ciala z LIDLEM
Tankowalem zawsze na stacji Shell i dwa ostatnie moje tankowania zauwazylem ze paliwo PB 95 jest jakies gorsze i dziwnie to sie pokrywa z promocja paragonow z Lidla Czy to sa tylko moje odczucia?

Data: 2012-02-06 18:18:25
Autor: Artur Ma¶l±g
SHELL dal ciala z LIDLEM
W dniu 2012-02-06 17:57, kowtow pisze:
Tankowalem zawsze na stacji Shell i dwa ostatnie moje tankowania zauwazylem
ze paliwo PB 95 jest jakies gorsze i dziwnie to sie pokrywa z promocja
paragonow z Lidla Czy to sa tylko moje odczucia?

Poważnie? Znaczy od tych rabatów się paliwo zaraziło? Kurcze, mam
ich parę w portfelu (ważne do końca lutego) i nie wiem czy wyrzucić
to w cholerę, czy zaryzykować V-Power z rabatem 30 groszy na litrze,
czy zwykłe z rabatem 15 ;) W sumie - chyba trzeba zaryzykować, no risk
no fun :) O cudach po zatankowaniu zimowego ON już pisałem, a V-Power
PB pamiętam z cudów z pompk± przy¶pieszaj±c± w reńce (tak - jeszcze
gaĽnik, 19). Czas na poszczucie V-Power-em japońców? ;)

Data: 2012-02-06 18:24:39
Autor: Arbiter
SHELL dal ciala z LIDLEM

Użytkownik "kowtow" <kowtowNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci
Tankowalem zawsze na stacji Shell i dwa ostatnie moje tankowania
zauwazylem

zatankowałem w wyniku tej akcji w sobotę. I byłęm w lekkim szoku. Bo zawsze
paliwa w shell byly drogie a tu ON 5,59PLN-0,15PLN rabat. To wychodzi
5,44PLN/L i z tak± cen± nigdzie się ostatnio nie spotkałem.

Na razie odpalałem przy -16, większych mrozów nie mialem okazji
przetestować.

Data: 2012-02-06 19:28:47
Autor: jerzu
SHELL dal ciala z LIDLEM
On Mon, 6 Feb 2012 18:24:39 +0100, "Arbiter" <niemam@hotmail.com>
wrote:

Na razie odpalałem przy -16, większych mrozów nie mialem okazji
przetestować.

Ja odpalałem na tym paliwie w zeszłym tygodniu, przy -21,
bezproblemowo.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-02-06 19:08:58
Autor: Lewis
SHELL dal ciala z LIDLEM
[...]

Ja tankuje już dłuższy czas z podobnymi rabatami ale na podstawie karty club smart a nie kuponów z lidla. Paliwo niczym nie różni się od takie zatankowanego bez zniżki.

--
Czę¶ci do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-02-06 19:27:51
Autor: jerzu
SHELL dal ciala z LIDLEM
On Mon, 6 Feb 2012 17:57:05 +0100, "kowtow"
<kowtowNOSPAM@poczta.onet.pl> wrote:

Czy to sa tylko moje odczucia?

Chyba tak. Ja tankuje ON z 15 gr. zniżk±, na Shellu koło Lidla na
Pileckiego w Warszawie. I jako¶ nie zauważam, żeby to paliwo odbiegało
jako¶ci± od ON kupowanego na innych stacjach.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-02-06 20:19:39
Autor: huri_khan
SHELL dal ciala z LIDLEM
Dnia Mon, 6 Feb 2012 17:57:05 +0100, kowtow napisał(a):

Tankowalem zawsze na stacji Shell i dwa ostatnie moje tankowania zauwazylem ze paliwo PB 95 jest jakies gorsze i dziwnie to sie pokrywa z promocja paragonow z Lidla Czy to sa tylko moje odczucia?

Słyszałem opinie i czytałem na forach że paliwo się popsuło ale dotyczy  to
bytomskiego Shella. Natomiast tankuję na innym Shellu z rabatami z Lidla i nie narzekam na
jako¶ć. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-02-06 21:27:06
Autor: Pietia
SHELL dal ciala z LIDLEM
kowtow wrote:

Tankowalem zawsze na stacji Shell i dwa ostatnie moje tankowania zauwazylem ze paliwo PB 95 jest jakies gorsze i dziwnie to sie pokrywa z promocja paragonow z Lidla Czy to sa tylko moje odczucia?

U mnie bez problemów, przy -20 odpala. A i cena najtansza w okolicy
nawet bez rabatu.

Data: 2012-02-06 21:50:35
Autor: Pan Zbyszek
SHELL dal ciala z LIDLEM
[...]

Mówcie sobie co chcecie , ale jak w grudniu 2011 na przejściu granicznym w Terespolu / z Białorusią / widziałem jadącą w stronę Warszawy cysternę z napisem Auchan Polska sp. z o.o. to raczej nie będę tankował na stacjach przy supermarketach .

Data: 2012-02-07 09:22:28
Autor: Chris
SHELL dal ciala z LIDLEM
Pan Zbyszek nabazgrał(a):

[...]

Znaczy dobre paliwo jedzie, widziałeś żeby u roskich kiedyś ktoś nażekał że mu paliwo zamarzło.

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2012-02-07 17:41:50
Autor: Pan Zbyszek
SHELL dal ciala z LIDLEM
W dniu 2012-02-07 09:22, Chris pisze:
Pan Zbyszek nabazgrał(a):

[...]
Warszawy cysternÄ™ z napisem Auchan Polska sp. z o.o. to raczej nie
będę tankował na stacjach przy supermarketach .

Znaczy dobre paliwo jedzie, widziałeś żeby u roskich kiedyś ktoś nażekał
że mu paliwo zamarzło.

Nażekał czy nie narzekał , ale Terespol to granica Białoruska , gdzie paliwo jest 60 % tańsze .

Data: 2012-02-07 10:08:43
Autor: Sebastian Kaliszewski
SHELL dal ciala z LIDLEM
Pan Zbyszek wrote:
[...]

To by może znaczyło, że owszem warto tankować. Oni mają lepsze paliwo :) (bo bez różnych biododatków i takich tam -- zawsze mi tam samochód mniej pali). Tylko to sprzedawane w Polsce i tak te różne dodatki miec musi więc i tak popsute jechało :)

\SK

Data: 2012-02-07 15:18:27
Autor: Sebastian Kaliszewski
SHELL dal ciala z LIDLEM
Sebastian Kaliszewski wrote:
Pan Zbyszek wrote:
[...]

I to taki jak TwĂłj :) Pali o litr mniej

pzdr
\SK

Data: 2012-02-07 12:18:38
Autor: yabba
SHELL dal ciala z LIDLEM
Użytkownik "Pan Zbyszek" <zbyszek9@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jgpef3$sqm$1mx1.internetia.pl...
[...]

Dobrz, że nie widzisz tych kilku pociągów, które co tydzień przywożą do Polski paliwo z Białorusi, bo musiałbyś przestać tankować na wszystkich stacjach.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-02-06 23:12:08
Autor: Mlody
SHELL dal ciala z LIDLEM
[...]

Może co¶ w tym jest.
Firmowe Grande Punto tankowane od nowo¶ci wył±cznie na Shellu dostało ostatnio czkawki :)
Ot wciskasz gaz a on zamiast płynnie przyspieszać dławi się i czkwawkę łapie.
Samochód wyl±dował akurat w warsztacie z innego powodu, kazałem zweryfikować stan ¶wiec i kabli, wyszło że OK.
Podejrzenie padło na paliwo. Po zalaniu V-Powera czkawka zniknęła...
Więc może i co¶ w tym jest.

--
Pozdrawiam!
Mlody

Data: 2012-02-06 23:34:15
Autor: Bydlę
SHELL dal ciala z LIDLEM
On 2012-02-06 22:12:08 +0000, "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl> said:

[...]

Tak. A na V-Power też jest zniżka.
;>

--
Bydlę

Data: 2012-02-07 00:11:21
Autor: Maciek
SHELL dal ciala z LIDLEM
Dnia Mon, 6 Feb 2012 23:34:15 +0100, Bydlę napisał(a):

Tak. A na V-Power też jest zniżka.
;>

Podwojna zaslona dymna!

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-02-07 10:52:42
Autor: Bydlę
SHELL dal ciala z LIDLEM
On 2012-02-06 23:11:21 +0000, Maciek <docktor@poczta.onet.pl> said:

Dnia Mon, 6 Feb 2012 23:34:15 +0100, Bydlę napisał(a):

Tak. A na V-Power też jest zniżka.
;>

Podwojna zaslona dymna!

Dobre.
:-)

Je¶li jeszcze tankowałe¶ o ¶wicie...
;)
--
Bydlę

Data: 2012-02-07 00:42:48
Autor: to
SHELL dal ciala z LIDLEM
begin Mlody
Po zalaniu V-Powera czkawka zniknĂŞÂła...
Wiêc mo¿e i co¶ w tym jest.

Raczej jest tyle, że przy nie do końca sprawnym układzie zapłonowym na lepszym paliwie jeszcze będzie jakoś chodził. Napraw auto, to będzie chodziło na każdym. Żeby auto benzynowe źle chodziło z powodu paliwa, to chyba jakiś słoń musiałby naszczać do zbiornika.

Data: 2012-02-07 11:22:57
Autor: kamil
SHELL dal ciala z LIDLEM
On 07/02/2012 00:42, to wrote:
[...]

A próbowałeś kiedyś zalewać 95 do silnika mapowanego na 98 albo 100oct?

Pierwszy przeszedł mi na jakiś tryb awaryjny i boosta obciął o połowę, auto jechało jakby połowa koni uciekła i dopiero odłączenie akumulatora na kilka godzin pomogło. Do JDM mapowanego na japońskie 100oct lałem wyłącznie v-power, na zwykłym 95 też dostawał czasem objawów jak to Punto.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-08 00:10:56
Autor: to
SHELL dal ciala z LIDLEM
begin kamil
A próbowałeś kiedyś zalewać 95 do silnika mapowanego na 98 albo 100oct?

Ale mówimy o wydumkach czy o seryjnych autach? Seryjnych mapowanych na 100 raczej nie, a te robione na 98 będą jeździć na 95 tylko z nieco niższą mocą (ecu opóźni trochę zapłon).

[...]

Jak są jakieś ekstremalne mapy robione pod 100 na styk, to przecież 95 nawet silnik popsuć można (spalaniem stukowym). :>

Data: 2012-02-08 11:59:24
Autor: kamil
SHELL dal ciala z LIDLEM
On 08/02/2012 00:10, to wrote:
begin kamil

A próbowałe¶ kiedy¶ zalewać 95 do silnika mapowanego na 98 albo 100oct?

Ale mówimy o wydumkach czy o seryjnych autach? Seryjnych mapowanych na
100 raczej nie, a te robione na 98 będ± jeĽdzić na 95 tylko z nieco
niższ± moc± (ecu opóĽni trochę zapłon).

I wła¶nie takie 100% seryjne subaru mapowane na 98 jeĽdziło z opóĽnionym zapłonem, z tym że ta moc nie była "nieco" niższa, a jechał jakby miał 150 koni zamiast 220..

Pierwszy przeszedł mi na jaki¶ tryb awaryjny i boosta obci±ł o połowę,
auto jechało jakby połowa koni uciekła i dopiero odł±czenie akumulatora
na kilka godzin pomogło. Do JDM mapowanego na japońskie 100oct lałem
wył±cznie v-power, na zwykłym 95 też dostawał czasem objawów jak to
Punto.

Jak s± jakie¶ ekstremalne mapy robione pod 100 na styk, to przecież 95
nawet silnik popsuć można (spalaniem stukowym). :>

Podejrzewam że tak, a niestety sporo starszych importów Japońskich nie ma nawet jak przemapować. No i przeważnie maj± trochę mocy więcej od wersji europejskich, więc żal i lepiej już tego v-powera + ew. dodatki dolać. :)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-10 22:06:59
Autor: to
SHELL dal ciala z LIDLEM
begin kamil
I właśnie takie 100% seryjne subaru mapowane na 98 jeździło z opóźnionym
zapłonem, z tym że ta moc nie była "nieco" niższa, a jechał jakby miał
150 koni zamiast 220..

VAG-i jakoĹ› nie majÄ… takich problemĂłw...

Podejrzewam że tak, a niestety sporo starszych importów Japońskich nie
ma nawet jak przemapować. No i przeważnie mają trochę mocy więcej od
wersji europejskich, więc żal i lepiej już tego v-powera + ew. dodatki
dolać. :)

Pełnoletnia Honda mapowana na 100 oktanów to jest wydumka do kwadratu. :>

Data: 2012-02-07 09:11:23
Autor: Albercik
SHELL dal ciala z LIDLEM
W dniu 06.02.2012 23:12, Mlody pisze:

Może co¶ w tym jest.
Firmowe Grande Punto tankowane od nowo¶ci wył±cznie na Shellu dostało
ostatnio czkawki :)

sprawdĽ, bo może Ci kto¶ sondę lambda zapieprzył..

Data: 2012-02-07 11:20:49
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
SHELL dal ciala z LIDLEM
W dniu 2012-02-07 09:11, Albercik pisze:
[...]

To już zamiast być zabawne, stało się ikon± trollingu i/lub debilizmu. Tak samo jak w±ż ogrodowy na feldze i hamowanie z 40km/h w ¶niegu na dystansie 4m.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

SHELL dal ciala z LIDLEM