SHELL dal ciala z LIDLEM

Data: 2012-02-06 20:19:39
Autor: huri_khan
SHELL dal ciala z LIDLEM
Dnia Mon, 6 Feb 2012 17:57:05 +0100, kowtow napisał(a):

Tankowalem zawsze na stacji Shell i dwa ostatnie moje tankowania zauwazylem ze paliwo PB 95 jest jakies gorsze i dziwnie to sie pokrywa z promocja paragonow z Lidla Czy to sa tylko moje odczucia?

Słyszałem opinie i czytałem na forach że paliwo się popsuło ale dotyczy  to
bytomskiego Shella. Natomiast tankuję na innym Shellu z rabatami z Lidla i nie narzekam na
jakość. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

SHELL dal ciala z LIDLEM