[kupie] SHL M11

Data: 2009-11-21 17:07:14
Autor: PanAdol
[kupie] SHL M11
Cze
Jakby ktos z Was lub znajomych itp chciałby się pozbyć proszę dajcie znac.
Warunek podstawowy - dokumenty - z dowodem i nie wyrejestrowana. najchetniej
z mazowieckiego ale niekoniecznie. W stanie kompletnym.
Pzdr
PanAdol
Tygrys '01

Data: 2009-11-21 19:15:46
Autor: Monster
[kupie] SHL M11
PanAdol pisze:
[...]

dość spore wymagania,nawet się już za WSK oglądam ale ciężko,kumplowi jakoś jednak udało się nabyć

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-11-21 20:59:48
Autor: Kuczu
[kupie] SHL M11
Monster pisze:

dość spore wymagania,nawet się już za WSK oglądam ale ciężko,kumplowi jakoś jednak udało się nabyć

Eeeee tam. U mnie w garazu stoi 100% oryginalna M11. Ino kumpel sie uparl ze nie sprzeda choc stoi tak juz biedna z 10 lat :) Ale moze mi sie go uda namowic.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-11-22 01:19:38
Autor: Wieca
[kupie] SHL M11
Kuczu pisze:
Monster pisze:

[...]

Biere.

Pozdr
Wieca

Data: 2009-11-22 11:33:32
Autor: Drutek
[kupie] SHL M11
Wieca pisze:
Kuczu pisze:
Monster pisze:

[...]

Ja jestem pierwszy...

DR

--
klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; xb12x, fxr;
Złoty Felkowski Braincap'07

Data: 2009-11-22 12:50:49
Autor: PanAdol
[kupie] SHL M11
Cze

dość spore wymagania,nawet się już za WSK oglądam ale ciężko,kumplowi
jakoś jednak udało się nabyć

Poczytalem wlasnie o rejestracji i obecnie wyrejestrowana oczywiscie tez
moze byc czy tez nawet z obicetym rogiem - wtedy rejestruje sie jako pojazd
unikalny (nie zabytkowy) i droga jest dosc prosta - rzeczoznawca okolo
100-300zl.
Pzdr

Data: 2009-11-22 17:19:07
Autor: PanAdol
[kupie] SHL M11
Data: 2009-11-22 18:03:22
Autor: Arni
[kupie] SHL M11
PanAdol pisze:
Nieaktualne :

:-)))))

Piekny materiał do renowacji, zazdraszczam :)
Ale kasa... nie myslałem ze tak wysoko chodzą

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-11-22 20:21:58
Autor: Seba
[kupie] SHL M11
Dnia Sun, 22 Nov 2009 17:19:07 +0100, PanAdol napisał(a):

Nieaktualne :

No ładne cacko :)

PS. Ale że się nie boisz *AŻ* tak kręconego licznika to po prostu dziwne
- niecałe 21 kkm podczas 43 letniej eksploatacji? Tego by nawet rosyjski
turek, na niemieckim szrocie, wespół z polskim handlarzem spod Gniezna
nie wymyślił ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.