SHOEI XR-1100 pytanie, zamkniecie otworu wentylacyjnego

Data: 2011-06-20 02:49:42
Autor: Mariusz W.
SHOEI XR-1100 pytanie, zamkniecie otworu wentylacyjnego
Cześć,

Ostatnio miałem przykrą wywrotkę na quadzie i niestety pozbyłem się
plastikowego zamknięcia otworu wentylacyjnego z tyłu kasku. Czy znacie
może miejsce (sklep internetowy itp) gdzie mógłbym zakupić taki
element?

Pozdrawiam,
Mariusz

SHOEI XR-1100 pytanie, zamkniecie otworu wentylacyjnego