SIII (i9300) jak podlaczyc jako pendrive pod windows?

Data: 2012-12-30 21:36:35
Autor: AT
SIII (i9300) jak podlaczyc jako pendrive pod windows?
Mam problem z smartfonem I9300 (SIII) Chciałbym wrzzuc na karte microSD 64GB sporo danych podłączając go do Laptopa z Windows 7, problem w tym, ze nie wykrywa go jako
pendrive ak to było w przypadku SII i9100 czy SI i9001.

Telefon zrotowałem mam roma wanam lite rm 4.1.2.
Czy robie to przez kies via www rzez wifi  to problem bo nei da się wysłać całych katalogów tylko
pojedyńcze pliki.
Jak podłącze kabel USB to wykryje jako aparat albo pod KIesa, ale jak jest jako aparat i chcę wrzcoć pliki np video to mi je konvertować zaczyna, czego nie chce.
Czy jest jakis prosty sposob aby wykrył mi włożoną kartę w SIII jako pendriva?

Moglbym wycągnac kartę i dać do czytnika, ale przeciez musi być jakiś sposob

pozdrawia i dziękuję za pomoc

Data: 2012-12-31 09:49:20
Autor: AT
SIII (i9300) jak podlaczyc jako pendrive pod windows?
> Czy jest jakis prosty sposob aby wykrył mi włożoną kartę w SIII jako
pendriva?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1711009
odpowiem sobie :) moze komus sie przyda

SIII (i9300) jak podlaczyc jako pendrive pod windows?