SIMLOCK - obowi±zek operatorów?

Data: 2010-03-04 04:41:08
Autor: Alojzy Zakalec
SIMLOCK - obowi±zek operatorów?
Ponoæ od niedawna obowi±zuje prawo które nak³ada na operatorów
obowi±zek zdjêcia simloka na ¿±danie klienta który u nich naby³ aparat
"w promocji" np. wraz z abonamentnem. Czy móg³bym prosiæ o szczegó³y?
W³a¶nie dopiero co takowy naby³em w Orange i chcê zdj±æ bo chcê tam
umie¶ciæ kartê dualsim.

Data: 2010-03-04 18:27:27
Autor: Waldek Godel
SIMLOCK - obowi±zek operatorów?
Dnia Thu, 4 Mar 2010 04:41:08 -0800 (PST), Alojzy Zakalec napisa³(a):

[...]

to jest trzeci rodzaj prawdy

"geohot to troche narcyz i mitoman" - Pawe³ "robbo" Kamiñski aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-03-04 12:13:16
Autor: Alojzy Zakalec
SIMLOCK - obowi±zek operatorów?
On Mar 4, 7:27 pm, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
Dnia Thu, 4 Mar 2010 04:41:08 -0800 (PST), Alojzy Zakalec napisa (a):

> Pono od niedawna obowi zuje prawo kt re nak ada na operator w
> obowi zek zdj cia simloka na danie klienta kt ry u nich naby aparat
> "w promocji" np. wraz z abonamentnem. Czy m g bym prosi o szczeg y?
> W a nie dopiero co takowy naby em w Orange i chc zdj bo chc tam
> umie ci kart dualsim.

to jest trzeci rodzaj prawdy

To znaczy...? Jakie by³y 2 poprzednie? I jaka jest ta w³a¶ciwa? ;)

Data: 2010-03-05 07:23:18
Autor: januszek
SIMLOCK - obowi±zek operatorów?
Alojzy Zakalec napisa³(a):

[...]

to jest trzeci rodzaj prawdy

To znaczy...? Jakie by³y 2 poprzednie? I jaka jest ta w³a¶ciwa? ;)

http://www.kretyn.com/4432

j.

--
bing jest fajny ale nie widaæ z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-05 08:42:42
Autor: Barnaba
SIMLOCK - obowi±zek operatorów?

U¿ytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:slrnhp1cb6.u7q.januszekgimli.mierzwiak.com...
Alojzy Zakalec napisa³(a):

[...]

to jest trzeci rodzaj prawdy

To znaczy...? Jakie by³y 2 poprzednie? I jaka jest ta w³a¶ciwa? ;)

 1. prawda
2. ca³a prawda
3. g... prawda
w³a¶ciwa jest ta trzecia
Barnaba

Data: 2010-03-05 00:38:23
Autor: Alojzy Zakalec
SIMLOCK - obowi±zek operatorów?
On Mar 5, 8:42 am, "Barnaba" <l....@vp.pl> wrote:
 1. prawda
2. ca³a prawda
3. g... prawda
w³a¶ciwa jest ta trzecia
Barnaba

Jest taki obowi±zek operatorów czy nie? Bez wykrêtów proszê...

Data: 2010-03-05 10:23:14
Autor: Flo
Alojzy Zakalec pisze:

Jest taki obowi±zek operatorów czy nie? Bez wykrêtów proszê...

Jest ale pobieraj± za to op³atê. W Orange to chyba co¶ oko³o 500z³ netto.

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2010-03-05 11:29:08
Autor: orcio
Flo pisze:
Alojzy Zakalec pisze:

Jest taki obowi±zek operatorów czy nie? Bez wykrêtów proszê...

Jest ale pobieraj± za to op³atê. W Orange to chyba co¶ oko³o 500z³ netto.

Po okresie promocyjnym (24 miesiace) zdejmuja za darmo.

orcio

Data: 2010-03-05 07:17:53
Autor: Alojzy Zakalec
On Mar 5, 11:29 am, orcio <or...@NOSPAMinteria.pl> wrote:

> Jest ale pobieraj± za to op³atê. W Orange to chyba co¶ oko³o 500z³ netto.

Po okresie promocyjnym (24 miesiace) zdejmuja za darmo.

Czy to dotyczy tak¿e telefonów nabytych jeszcze PRZED wprowadzeniem
tego paragrafu?

Data: 2010-03-05 17:22:29
Autor: januszek
SIMLOCK - obowi±zek operatorów?
Alojzy Zakalec napisa³(a):

[...]

Czy to dotyczy tak¿e telefonów nabytych jeszcze PRZED wprowadzeniem
tego paragrafu?

A mo¿esz podaæ konretnie co to za paragraf i z jakiego konretnie przepisu? Bo mnie siê wydaje, ze nie ma prawnego obowiazku zdejmowania simlockow.

j.

--
bing jest fajny ale nie widaæ z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-05 22:05:10
Autor: GLaF
SIMLOCK - obowi±zek operatorów?
Dnia 5 Mar 2010 18:22:29 +0100, januszek napisa³(a):

Bo mnie siê wydaje, ze nie ma prawnego obowiazku zdejmowania simlockow.

Mnie siê wydaje, ¿e jest, choæ paragrafu nie znalaz³em.
W ka¿dym razie Plus zdejmuje za darmo jak minie okres umowy promocyjnej.

--
GLaF

Data: 2010-03-05 21:19:53
Autor: januszek
SIMLOCK - obowi±zek operatorów?
GLaF napisa³(a):

Bo mnie siê wydaje, ze nie ma prawnego obowiazku zdejmowania simlockow.

Mnie siê wydaje, ¿e jest, choæ paragrafu nie znalaz³em.

No to JEST czy WYDAJE CI SIÊ? ;)

W ka¿dym razie Plus zdejmuje za darmo jak minie okres umowy promocyjnej.

I dasz sobie uci±æ palca, ¿e z ka¿dego modelu? ;)

j.

--
bing jest fajny ale nie widaæ z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-05 23:13:23
Autor: GLaF
SIMLOCK - obowi±zek operatorów?
Dnia 5 Mar 2010 22:19:53 +0100, januszek napisa³(a):

GLaF napisa³(a):

Bo mnie siê wydaje, ze nie ma prawnego obowiazku zdejmowania simlockow.

Mnie siê wydaje, ¿e jest, choæ paragrafu nie znalaz³em.

No to JEST czy WYDAJE CI SIÊ? ;)

Nawet je¶li napiszê, ¿e JEST, to bez podania konkretnego paragrafu i tak
nie bêdê wiarygodny :)

W ka¿dym razie Plus zdejmuje za darmo jak minie okres umowy promocyjnej.

I dasz sobie uci±æ palca, ¿e z ka¿dego modelu? ;)

Z ka¿dego, którego sprzedaj± ze swoim sim-lockiem. Na to mam akurat papier
przed nosem. Ale w±tkotwórca pyta³ o Orange, wiêc niech sprawdzi w swojej
umowie.

--
GLaF

Data: 2010-03-05 22:48:37
Autor: januszek
[...]

No a ja widzia³em taki papier z zaznaczeniem, ¿e w ramach mo¿liwo¶ci technicznych... ;)

j.

--
bing jest fajny ale nie widaæ z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-05 22:49:25
Autor: SDD
SIMLOCK - obowi±zek operatorów?

U¿ytkownik "Alojzy Zakalec" <alojzy.zakalec@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:7c8b58a0-c016-4693-b200-4018030dff99d27g2000yqf.googlegroups.com...

Czy to dotyczy tak¿e telefonów nabytych jeszcze PRZED wprowadzeniem
tego paragrafu?

Nie wiem, czy taki paragraf istnieje, ale w Erze zdejmowali Simlocki za darmo po uplywie dwoch lat jeszcze w ubieglym stuleciu.
I to nawet z telefonow nabytych w zestawach TakTakow!

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-03-05 21:50:51
Autor: Waldek Godel
SIMLOCK - obowi±zek operatorów?
Dnia Fri, 5 Mar 2010 22:49:25 +0100, SDD napisa³(a):

Nie wiem, czy taki paragraf istnieje, ale w Erze zdejmowali Simlocki za darmo po uplywie dwoch lat jeszcze w ubieglym stuleciu.

Jest nawet ustawa nakazuj±ca mówiæ sobie "dzieñ dobry"
Co prawda nie wiem jaka to jest ustawa, ale na pewno istnieje, bo ludzie
tak sobie mowi±.

"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Pawe³ "robbo" Kamiñski aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-03-05 11:53:48
Autor: tl
SIMLOCK - obowi±zek operatorów?

U¿ytkownik "Flo" <florian6@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hmqii6$q07$1news.task.gda.pl...
Alojzy Zakalec pisze:

Jest taki obowi±zek operatorów czy nie? Bez wykrêtów proszê...

Jest ale pobieraj± za to op³atê. W Orange to chyba co¶ oko³o 500z³ netto.

Presti¿ kosztuje.

Data: 2010-03-05 10:06:04
Autor: Waldek Godel
SIMLOCK - obowi±zek operatorów?
Dnia Fri, 5 Mar 2010 08:42:42 +0100, Barnaba napisa³(a):

 1. prawda
2. ca³a prawda
3. g... prawda
w³a¶ciwa jest ta trzecia

1. samiuæko prowdo
2. tyz prowdo.
ale ca³a reszta siê zgadza

"Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Pawe³ "robbo" Kamiñski aka
Jan Strybyszewski

SIMLOCK - obowi±zek operatorów?