SIMLOCK po umowie - usuna?

Data: 2009-06-09 19:51:37
Autor: JoteR
SIMLOCK po umowie - usuna?
"Końrad(o)" napisał:

mam juz kolejny telefon w plusie. czy ze starego aparatu, nokia 6030
plus usunie mi simlocka?

Nie, w salonie wydrukują Ci instrukcję a kod przyślą SMS-em.
Chyba, że zagrasz ostatnią lebiegę to Ci ściągną ;-)
BTW: przy okazji którejś z kolei wizyty w salonie Play okazało się, że zamówiony kod wreszcie dotarł i mogą mi ściągnąć blokadę. Z cichą schadenfreude wręczyłem panience zakupionego u nich Samsunga F480, z góry ciesząc się na widowisko przy ściąganiu i zakładaniu tego cholernego klapkopokrowca. Ku mojemu osłupieniu paluszki dziewczyny ino śmignęły i już karta SIM wyjęta. Potem kolejne fikimiki i już oddaje mi odblokowany aparat z założoną (prosto!) klapką. A ja z tym cholernym klabzdrongiem pół godziny w domu się szarpałem ;-/

czy i ile to kosztuje?

A zapoznałeś się z regulaminem, kiedy podpisywałeś cyrograf? AFAIR wtedy tylko Orange żądało za tę czynność opłaty (i to słonej), Plus i Era deklarowały, że po wygaśnięciu cyrografu usuną bezpłatnie, oczywiście dodając magiczne "w ramach możliwości technicznych" ;->

JoteR

SIMLOCK po umowie - usuna?