Data: 2009-05-25 20:30:43 | |
Autor: Końrad N.S. | |
SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29? | |
simplus liczy minuty za 60 groszy, mimo uruchomienia poprawnego, potwierdzonego smsami taryfy "29gr do wszystkich"
(zaznaczam: nie dzwoniłem do play) dlaczego tak jest? czy to można reklamować nie mając zarejestrowanego simplusa? smsy przejścia na taryfę 29gr mam zachowane, smsa opłaty 12zł za 20min gadki także. to normalne, czy znowu ja mam pecha? K>N>S> |
|
Data: 2009-05-25 20:54:26 | |
Autor: SDD | |
SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29? | |
Użytkownik "Końrad N.S." <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomości news:gveo3k$lbh$1opal.icpnet.pl... (zaznaczam: nie dzwoniłem do play) Przy przenoszalnosci numerow i poipularnosci fresha nigdy nue mozna byc tego tak do konca pewnym, no ale wtedy rzeczywiscie zaplacilbys wiecej :) Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2009-05-25 20:54:43 | |
Autor: X | |
SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29? | |
Użytkownik Końrad N.S. napisał:
simplus liczy minuty za 60 groszy, mimo uruchomienia poprawnego, potwierdzonego smsami taryfy "29gr do wszystkich" Sprawdź swoja taryfę kodem *147#. Możesz również wypróbować dostępne funkcje, pakiety i usługi kodem *110#. Daj znać jaką taryfe pokazuje *147# |
|
Data: 2009-05-25 21:31:27 | |
Autor: Końrad N.S. | |
SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29? | |
Użytkownik "X" <marlod31@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvephj$dl7$1inews.gazeta.pl...
Sprawdź swoja taryfę kodem *147#. Możesz również wypróbować dostępne funkcje, pakiety i usługi kodem *110#. Daj znać jaką taryfe pokazuje *147# *147# - "aktywna taryfa to twój profil" *110# - po tym wyswietiło mi się "witamy w ebok! 1. stan konta i ważność..." - nawet nie wiem co mam z tym zrobić, mam wybierać te cyferki? jeden z otrzymanych wcześniej smsów: 119119 - "aktualna taryfa to twój profil" dodatkowo: często są jakieś smsy o problemach z aktualizacją karty sim (lub podobnie brzmiące, nie potrafię sobie przypomnieć), a dziś nawet dostałem smsa z 119119 lub podobnego numeru: "wyłącz i włącz tel." - na nic to nie wpłynęło, ani też nic nie zmieniło. może ktoś mnie wkręcił tym smsem - przyznaję ze mu się udało, bo zrobiłem to, co kazał. K>N>S> |
|
Data: 2009-05-25 21:36:41 | |
Autor: X | |
SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29? | |
*147# - "aktywna taryfa to twój profil"W takim razie ta taryfa jest OK, musisz jedynie aktywować profil Taniej do Wszystkich (29gr/min.) kodem *136*11*50# (aktywacja raz na zawsze tego profilu to 1,50zł)
|
|
Data: 2009-05-25 21:43:52 | |
Autor: Końrad N.S. | |
SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29? | |
Użytkownik "X" <marlod31@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gves0d$rom$1inews.gazeta.pl...
*147# - "aktywna taryfa to twój profil" W takim razie ta taryfa jest OK, musisz jedynie aktywować profil Taniej do Wszystkich (29gr/min.) kodem *136*11*50# (aktywacja raz na zawsze tego profilu to 1,50zł) już to robiłem, ale teraz po twojej poradzie wysyłam jeszcze raz. już od kilku minut trwa przetwarzanie... trwa... wtedy tez tak bardzo długo trwało, na kązde z tych zapytań (np. 147) tak długo trwa... *110# - po tym wyswietiło mi się "witamy w ebok! 1. stan konta i ważność..." - nawet nie wiem co mam z tym zrobić, mam wybierać te cyferki? Odpowiadaj cyferkami i wysyłaj odpowiedzi potwierdzając ok- w ten sposób sprawdzisz stan konta, pakietów, aktywujesz pakiety, usługi, deaktywujesz również ... bardzo dziękuje za wyjasnienia, bedę działał. K>N>S> |
|
Data: 2009-05-25 22:03:34 | |
Autor: X | |
SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29? | |
Użytkownik Końrad N.S. napisał:
Użytkownik "X" <marlod31@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gves0d$rom$1inews.gazeta.pl...Polecam lekturę strony www.simplus.pl w części Taryfy. Tam znajdziesz wszelkie informacje na ten temat.Po aktywacji profilu Taniej Do Wszystkich będziesz miał 29gr/min do wszystkich (poza Play i Cyfrowy Polsat) |
|
Data: 2009-05-25 21:46:04 | |
Autor: Czeresniak | |
SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29? | |
A moim rodzicom po uruchomieniu taryfy Twój profil przestał się prezentować stan konta na wyświetlaczu. Teraz mają problemy z oceną kosztów rozmów bo muszą wpisywać kod przed i po rozmowie.
Jak przywrócić tą funkcję wyświetlania stanu konta? Simlusa trzeba pilnować bo kantują przy doładowaniach zarówno z telefonu na abonament jak i punktami 5Plus, po prostu często brakuje części bonusa (5 zamiast 10zł) lub kilku złoty. Ostatnio nawet uznali reklamację, że po doładowaniu punktami 5Plus zabrakło 3,32zł przy doładowaniu 50zł ale zwrócili tylko 2,85zł :-O Pozdrawiam Darek |
|
Data: 2009-05-25 22:01:28 | |
Autor: X | |
SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29? | |
Użytkownik Czeresniak napisał:
A moim rodzicom po uruchomieniu taryfy Twój profil przestał się prezentować stan konta na wyświetlaczu. Teraz mają problemy z oceną kosztów rozmów bo muszą wpisywać kod przed i po rozmowie. Nie da się wrócić na poprzednią taryfę po przejściu na Twój Profil, za to po każdej rozmowie rodzicom przyjdzie sms informujący o koszcie rozmowy. Zapisz rodzicom pod klawiszem 2 kod *100# a pod klawiszem 3 kod *121# i będzie z głowy:) |
|
Data: 2009-05-25 22:47:42 | |
Autor: darnok | |
SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29? | |
Czeresniak pisze:
A moim rodzicom po uruchomieniu taryfy Twój profil przestał się prezentować stan konta na wyświetlaczu. Teraz mają problemy z oceną kosztów rozmów bo muszą wpisywać kod przed i po rozmowie. Niedasie. -- darnok "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..." |