Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29?

SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29?

Data: 2009-05-25 20:54:43
Autor: X
SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29?
Użytkownik Końrad N.S. napisał:

simplus liczy minuty za 60 groszy, mimo uruchomienia poprawnego, potwierdzonego smsami taryfy "29gr do wszystkich"
(zaznaczam: nie dzwoniłem do play)


dlaczego tak jest?
czy to można reklamować nie mając zarejestrowanego simplusa?
smsy przejścia na taryfę 29gr mam zachowane, smsa opłaty 12zł za 20min gadki także.
to normalne, czy znowu ja mam pecha?


K>N>S>

Sprawdź swoja taryfę kodem *147#. Możesz również wypróbować dostępne funkcje, pakiety i usługi kodem *110#. Daj znać jaką taryfe pokazuje *147#

Data: 2009-05-25 21:31:27
Autor: Końrad N.S.
SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29?
Użytkownik "X" <marlod31@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvephj$dl7$1inews.gazeta.pl...


Sprawdź swoja taryfę kodem *147#. Możesz również wypróbować dostępne funkcje, pakiety i usługi kodem *110#. Daj znać jaką taryfe pokazuje *147#


*147# - "aktywna taryfa to twój profil"


*110# - po tym wyswietiło mi się "witamy w ebok! 1. stan konta i ważność..." - nawet nie wiem co mam z tym zrobić, mam wybierać te cyferki?


jeden z otrzymanych wcześniej smsów:
119119 - "aktualna taryfa to twój profil"


dodatkowo: często są jakieś smsy o problemach z aktualizacją karty sim (lub podobnie brzmiące, nie potrafię sobie przypomnieć),


a dziś nawet dostałem smsa z 119119 lub podobnego numeru: "wyłącz i włącz tel." - na nic to nie wpłynęło, ani też nic nie zmieniło. może ktoś mnie wkręcił tym smsem - przyznaję ze mu się udało, bo zrobiłem to, co kazał.


K>N>S>

Data: 2009-05-25 21:36:41
Autor: X
SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29?

*147# - "aktywna taryfa to twój profil"
    W takim razie ta taryfa jest OK, musisz jedynie aktywować profil Taniej do Wszystkich (29gr/min.) kodem *136*11*50# (aktywacja raz na zawsze tego profilu to 1,50zł)

*110# - po tym wyswietiło mi się "witamy w ebok! 1. stan konta i ważność..." - nawet nie wiem co mam z tym zrobić, mam wybierać te cyferki?
Odpowiadaj cyferkami i wysyłaj odpowiedzi potwierdzając ok- w ten sposób sprawdzisz stan konta, pakietów, aktywujesz pakiety, usługi, deaktywujesz również ...

jeden z otrzymanych wcześniej smsów:
119119 - "aktualna taryfa to twój profil"
To dobrze, oznacza to że jesteś na właściwej taryfie jeśli zależy Ci na stawce 29gr/min. do wszystkich poza Play i Cyfrowy Polsat

dodatkowo: często są jakieś smsy o problemach z aktualizacją karty sim (lub podobnie brzmiące, nie potrafię sobie przypomnieć),


a dziś nawet dostałem smsa z 119119 lub podobnego numeru: "wyłącz i włącz tel." - na nic to nie wpłynęło, ani też nic nie zmieniło. może ktoś mnie wkręcił tym smsem - przyznaję ze mu się udało, bo zrobiłem to, co kazał.


K>N>S>



Data: 2009-05-25 21:43:52
Autor: Końrad N.S.
SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29?
Użytkownik "X" <marlod31@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gves0d$rom$1inews.gazeta.pl...


*147# - "aktywna taryfa to twój profil"


   W takim razie ta taryfa jest OK, musisz jedynie aktywować profil Taniej do Wszystkich (29gr/min.) kodem *136*11*50# (aktywacja raz na zawsze tego profilu to 1,50zł)


już to robiłem, ale teraz po twojej poradzie wysyłam jeszcze raz. już od kilku minut trwa przetwarzanie... trwa... wtedy tez tak bardzo długo trwało, na kązde z tych zapytań (np. 147) tak długo trwa...


*110# - po tym wyswietiło mi się "witamy w ebok! 1. stan konta i ważność..." - nawet nie wiem co mam z tym zrobić, mam wybierać te cyferki?

Odpowiadaj cyferkami i wysyłaj odpowiedzi potwierdzając ok- w ten sposób sprawdzisz stan konta, pakietów, aktywujesz pakiety, usługi, deaktywujesz również ...


bardzo dziękuje za wyjasnienia, bedę działał.


K>N>S>

Data: 2009-05-25 22:03:34
Autor: X
SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29?
Użytkownik Końrad N.S. napisał:

Użytkownik "X" <marlod31@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gves0d$rom$1inews.gazeta.pl...


*147# - "aktywna taryfa to twój profil"



   W takim razie ta taryfa jest OK, musisz jedynie aktywować profil Taniej do Wszystkich (29gr/min.) kodem *136*11*50# (aktywacja raz na zawsze tego profilu to 1,50zł)



już to robiłem, ale teraz po twojej poradzie wysyłam jeszcze raz. już od kilku minut trwa przetwarzanie... trwa... wtedy tez tak bardzo długo trwało, na kązde z tych zapytań (np. 147) tak długo trwa...


*110# - po tym wyswietiło mi się "witamy w ebok! 1. stan konta i ważność..." - nawet nie wiem co mam z tym zrobić, mam wybierać te cyferki?


Odpowiadaj cyferkami i wysyłaj odpowiedzi potwierdzając ok- w ten sposób sprawdzisz stan konta, pakietów, aktywujesz pakiety, usługi, deaktywujesz również ...



bardzo dziękuje za wyjasnienia, bedę działał.


K>N>S>
Polecam lekturę strony www.simplus.pl w części Taryfy. Tam znajdziesz wszelkie informacje na ten temat.Po aktywacji profilu Taniej Do Wszystkich będziesz miał 29gr/min do wszystkich (poza Play i Cyfrowy Polsat)

SIMPLUS dlaczego liczy 60gr zamiast 29?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona