SIMPLUS też ma 29gr do wszystkich!

Data: 2009-03-13 14:02:39
Autor: milosh
SIMPLUS też ma 29gr do wszystkich!
Data: 2009-03-13 14:28:37
Autor: Dominik & Co
SIMPLUS też ma 29gr do wszystkich!
milosh napisał(a):
http://www.gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=22034&link=PLAY,si%C4%99,przeliczy%C5%82,-,TW%C3%93J,PROFIL,w,Simplusie,ma,29,gr

Do wszystkich... poza Play :-)

Poza tym, albo tanio poza sieć, albo w sieci, w Play i to i to,
poza tym taniej (5 gr/min wobec 19 gr/min).

Na korzyść Plusa działa darmowy numer w sieci.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-03-13 15:03:07
Autor: Titus Atomicus
SIMPLUS też ma 29gr do wszystkich!
In article <gpdn24$nbs$1@inews.gazeta.pl>,
 Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce@invalid.com> wrote:

milosh napisał(a):
> [...]

poza tym taniej (5 gr/min wobec 19 gr/min).

Na korzyść Plusa działa darmowy numer w sieci.

A co ze stacjonarnymi?

TA

Data: 2009-03-13 15:23:34
Autor: Shadow
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

> [...]

poza tym taniej (5 gr/min wobec 19 gr/min).

Na korzyść Plusa działa darmowy numer w sieci.

w Tanio do wszystkich - 29gr, w Tanio do Plusa - 59gr

Data: 2009-03-14 17:23:07
Autor: wk
Użytkownik "Shadow" <shadow6____@vp.pl> napisał w wiadomości news:gpdq5i$894$1news.onet.pl...
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
[...]
A co ze stacjonarnymi?

w Tanio do wszystkich - 29gr, w Tanio do Plusa - 59gr

Buehehehee...

Simplus jak zwykle mnie nie zawiodl ;)

pozdrawiam, wk

Data: 2009-03-13 15:50:42
Autor: milosh
SIMPLUS też ma 29gr do wszystkich!

Na korzyść Plusa działa darmowy numer w sieci.

A co ze stacjonarnymi?

poczekajmy na regulaminy, wydaje mi sie ze beda jakies pakiety w tym na stacjonarne

Data: 2009-03-14 00:23:25
Autor: Titus Atomicus
SIMPLUS też ma 29gr do wszystkich!
In article <Titus_Atomicus-BA1789.15030713032009@news.onet.pl>,

In article <gpdn24$nbs$1@inews.gazeta.pl>,
 Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce@invalid.com> wrote:

> Na korzyść Plusa działa darmowy numer w sieci.

Znaczy - ten jeden z pieciu za 5gr/minute?
Czy jeszcze cos innego? I czy ma dzialac w tej nowej taryfie?

TA

Data: 2009-03-14 00:45:37
Autor: Titus Atomicus
SIMPLUS też ma 29gr do wszystkich!
Witam,
I jeszcze jedno:
Czy konto (ogolne, nie pakiety) zostaje czy kasuje sie przy przejsciu na Twoj Profil?
TA

Data: 2009-03-13 16:55:53
Autor: dizel
SIMPLUS też ma 29gr do wszystkich!
On Fri, 13 Mar 2009 14:28:37 +0100, Dominik & Co

milosh napisał(a):
[...]

Aktywacja połączeń za 29gr kosztuje 1,50 i trzeba mieć cały czas
aktywne wychodzące bo jak zablokują to znowu 1,50 to samo dotyczy
zmiany na taniej do plusa.

Data: 2009-03-13 17:40:16
Autor: tl

Użytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce@invalid.com> napisał w wiadomości news:gpdn24$nbs$1inews.gazeta.pl...

Na korzyść Plusa działa darmowy numer w sieci.

A 10 pln za ten numer to tyle co nic?! Jaki darmowy ?! Poza tym to
równowartość 200 min we freshu na WSZYSTKIE sieciowe i stacjonarne.

tl

Data: 2009-03-13 18:13:19
Autor: milosh
SIMPLUS też ma 29gr do wszystkich!

Na korzyść Plusa działa darmowy numer w sieci.

A 10 pln za ten numer to tyle co nic?! Jaki darmowy ?! Poza tym to
równowartość 200 min we freshu na WSZYSTKIE sieciowe i stacjonarne.

jest to też równowartość 43200 minut i np 1.000.000 smsów miesiecznie do jednego numeru w plusie.
punkt widzenia zalezy od punktu patrzenia, kazdy wybierze najlepsza oferte dla siebie

Data: 2009-03-13 20:14:48
Autor: tl

Użytkownik "milosh" <milosh@xxxxx.pl> napisał w wiadomości news:gpe4on$eb0$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Ale nie jest DARMOWY? I tylko do jednego?

tl

Data: 2009-03-14 22:31:53
Autor: milosh
[...]

po oplaceniu 10zl za aktywacje reszta jest darmowa :-)

Data: 2009-03-16 15:26:47
Autor: Titus Atomicus
SIMPLUS też ma 29gr do wszystkich!
In article <gph7s2$isk$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 "milosh" <milosh@xxxxx.pl> wrote:

> Ale nie jest DARMOWY? I tylko do jednego?

po oplaceniu 10zl za aktywacje reszta jest darmowa :-)

Aha.
A Tansze Numery w tej nowej ofercie tez dzialaja?

TA

Data: 2009-03-13 17:08:26
Autor: >>Galeo
SIMPLUS też ma 29gr do wszystkich!
Data: 2009-03-13 18:06:39
Autor: dizel
SIMPLUS też ma 29gr do wszystkich!
On Fri, 13 Mar 2009 17:08:26 +0100, ">>Galeon<<"
<brakmaila@przykromi.pl> wrote:

milosh pisze:
http://www.gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=22034&link=PLAY,si%C4%99,przeliczy%C5%82,-,TW%C3%93J,PROFIL,w,Simplusie,ma,29,gr

Jakie do wszystkich

Racja zapomniałem dopisać że do play jest 0,72gr/min a play to co nie
sieć komórkowa??
Zresztą w twój profil masz do wyboru albo taniej w sieci albo poza a
plus w reklamie będzie się chwalił że poza sieć jest 0,29gr a w sieci
0,19gr i większość uwierzy że można mieć w jednej taryfie to i to
także to jedna wielka ściema i naciąganie.

Data: 2009-03-13 18:15:19
Autor: milosh

milosh pisze:
[...]

reklamacje w sprawie zawyzonego MTR kierujcie do playa

Data: 2009-03-13 18:19:45
Autor: dizel

milosh pisze:
[...]

To że minuta droższa do play to ok bo to wina play, ja to rozumiem ale
dlaczego sim+ ma mówić że to do wszystkich sieci jak nie jest do
wszystkich, to samo było z Heyah i jej równą taryfą. Ktoś się powinien
tym zająć bo to jest wprowadzanie klienta w błąd.

Data: 2009-03-13 18:44:04
Autor: Boombastic
[...]

Reklama nie może kłamać, a niestety w reklamach sieci komórkowych co i rusz pojawia się takie kłamstwo. Mam nadzieję że się w końcu doigrają kłamczuchy.

Data: 2009-03-13 20:21:49
Autor: tl

Użytkownik "dizel" <dizel8@NOSPAMwp.pl> napisał w wiadomości news:o65lr4dcpgvi350ie7brk0i3u540cb5noc4ax.com...

reklamacje w sprawie zawyzonego MTR kierujcie do playa

To że minuta droższa do play to ok bo to wina play, ja to rozumiem

Cytat z dyskusji na Telepolis :

" Niewiele osób wie czemu UKE zgodziło się na wyższą stawkę zakończania połączeń w sieci Play w rozliczeniach międzyoperatorskich. Z racji tego, że Play będąc młodą siecią początkowo będzie miał mało klientów, a to powoduje więcej połączeń poza sieć z Play niż jest to u trójcy, a mniej przychodzących. Gdyby Play miał identyczne stawki co trójca musiałby im dopłacać więcej bo w rozliczeniach pomiędzy operatorami wychodziłby na minus. A przecież chodzi o wprowadzenie na rynek nowego konkurenta, a nie krowy, którą trójca będzie doić. Trójca niestety wprowadza wyższe stawki by dyskryminować nowego konkurenta choć dobrze na nim zarabia. To wina Plusa, Orange i Ery, że stosują taką praktykę, a nie Play. Pozatym chciałbym zauważyć, że stawki MTR spadły, a Plus i tak ceny do Play nie obniżył"

Zgadzam się z piszącym te słowa w 100%

tl

Data: 2009-03-14 09:11:53
Autor: W
SIMPLUS też ma 29gr do wszystkich!
milosh wystukał, co następuje:

http://www.gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=22034&link=PLAY,si%C
4%99,przeliczy%C5%82,-,TW%C3%93J,PROFIL,w,Simplusie,ma,29,gr

Kocham plusa, serio! Wreszcie wprowadzili prostą ofertę z super stawkami!

--

(hint: jakby ktoś nie zrozumiał, no to ten tego, to ironia jest...)

Data: 2009-03-14 14:23:37
Autor: Titus Atomicus
SIMPLUS też ma 29gr do wszystkich!
In article <Xns9BCE6725FF105lwiczek.at.home@lwiczek.at.home>,
 W <acocieto@obchodzi.pl> wrote:

milosh wystukał, co następuje:

> http://www.gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=22034&link=PLAY,si%C
> 4%99,przeliczy%C5%82,-,TW%C3%93J,PROFIL,w,Simplusie,ma,29,gr Kocham plusa, serio! Wreszcie wprowadzili prostą ofertę z super stawkami!

He, he.
Zdaje sie, ze w GW czytalem artykul o tym, ze reklamodwcy placa po 10gr za takie posty.
Tylko, ze powyzszy post jakis malo wiarygodny jest. Chyba nawet nie wart tych 10gr...

TA

Data: 2009-03-14 21:32:41
Autor: W
SIMPLUS też ma 29gr do wszystkich!
 wystukał, co następuje:

> [...]

za takie posty.
Tylko, ze powyzszy post jakis malo wiarygodny jest. Chyba nawet nie

No, to teraz grzecznie wędrujemy pod
mid:Xns9BCE6725FF105lwiczek.at.homelwiczek.at.home , przewijamy do oporu i robimy wieeeeeeelkie "oooo" i zastanawiamy się nad sobą i przytykami nt. czyichś motywów (;