SIWZ #2 - próba podsumowania

Data: 2009-09-20 20:28:56
Autor: newsgroups
SIWZ #2 - próba podsumowania
Pytałem kilka dni temu o SIWZ, i nawet nie sądziłem, że wywołam taką burzę. Odrobiłem zadanie domowe=przeczytałem kilkanaście SIWZ-ów z róznych stton Polski. I wyszło na to, ze nikt nie pisze ich w zgodzie z ustawą, bo każdy się bardziej od ustawy boi wyniku przetargu. Ja sobie wymajstrowałem tak:

PROCESOR:
Dwurdzeniowy klasy x86, dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, wykonany w technologii 45nm, taktowany zegarem minimum 2.80GHz, Cache L1 minimum 2*32 kB, L2 minimum 3MB, FSB: 1066 MHz  lub inny procesor o wydajności co namniej 1863 punkty wg testu PASSMARK - CPU Mark: http://
www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html (procesor o wydajności nie niższej niż Intel  E 7400 )

Byłbym wdzięczny za konstruktywną krytykę tego zapisu.
1. Na ile wyniki z podanej strony zabezpieczają mnie przed kupnem słabego komputera ? /moge mieć AMD, ale nie chce, by ktos mi coś wcisnął.../

2. Ktoś zrobił jeszcze inaczej: napisał, że intel Exxx albo AMD PHENOM xxx
Co o tym sądzicie ? --

Data: 2009-09-20 23:07:39
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
SIWZ #2 - próba podsumowania

[...]

I to wyklucza AMD.

Byłbym wdzięczny za konstruktywną krytykę tego zapisu.
1. Na ile wyniki z podanej strony zabezpieczają mnie przed kupnem słabego komputera ? /moge mieć AMD, ale nie chce, by ktos mi coś wcisnął.../

Bo?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-09-20 23:17:22
Autor: newsgroups
SIWZ #2 - próba podsumowania
> [...]
> Dwurdzeniowy klasy x86, dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, > wykonany w technologii 45nm, taktowany zegarem minimum 2.80GHz, Cache L1 > minimum 2*32 kB, L2 minimum 3MB, FSB: 1066 MHz  lub inny procesor o

I to wyklucza AMD.
Dlaczego ? W tych tabelkach powyzej jest trochę procesorow AMD.
> Byłbym wdzięczny za konstruktywną krytykę tego zapisu.
Dzięki.

> 1. Na ile wyniki z podanej strony zabezpieczają mnie przed kupnem słabego > komputera ? /moge mieć AMD, ale nie chce, by ktos mi coś wcisnął.../

Bo?

Uściśam: moge mieć AMD tylko nie chcialbym mieć AMD słabszego od tego intela. Na teraz tego intela dobrze znam, mam ich kilka w biurze. Chciałbym się odnieść w tym SIWZ do benchmarków, ktore nie faworyzują żadnego prcesora i są obiektywne. Na ile ten "robi wrażenie" obiektywnego ? A może benchmark aplikacyjny ? (adobe photoshop, office, internet, sql) ? tylko jaki i jak z niego bez opłat skorzytać ? A może napisać: intel E7400 lub AMD xxxx ? Tylko wtedy intelowcy mi zarzucą, że wstawiłem tańszego AMD. DLatego wolałbym sie odnieść do benchmarków.

Data: 2009-09-20 23:50:04
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
SIWZ #2 - próba podsumowania

[...]

Pisałem ci coś o różnicy w architekturze procesorów.

Nie śledzę rynku od ponad roku, być może amd zaczęło wsadzać duży cache L2.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

SIWZ #2 - próba podsumowania