SJS a ubezpieczenie

Data: 2010-03-13 00:29:55
Autor: to
SJS a ubezpieczenie
bartekkr wrote:

Biore niedlugo udzial w SJSie organizowanym jako atrakcja z banku.
Wyslano nam wzor oswiadczenia, w ktorym stoi m.in. "Niniejszym
oÂświadczam, iÂż biorÂąc udziaÂł w imprezie motoryzacyjnej SJS na torze
"Kielce" biorê na siebie ca³¹ odpowiedzialnoœÌ wynikaj¹c¹ z
jakichkolwiek uszkodzeñ b±dŒ wypadków jakie mog± zostaæ wywo³ane moim
zachowaniem w czasie jej trwania". I tak sobie mysle, ze moze warto by
bylo wykupic na ten jeden dzien jakies dodatkowe ubezpieczenie? Bedzie
jazda dosc drogimi autami (chociazby Porsche 911 Carrera 4) i jednak
wolalbym az tak bardzo nie ryzykowac. Macie pomysl gdzie kupic takie
ubezpieczenie i ile moze kosztowac?

Na jeden dzień to raczej nie będzie astronomiczna suma. Zapytaj swojego agenta ubezpieczeniowego.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-13 10:01:39
Autor: bartekkr
SJS a ubezpieczenie
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4b9adc83$1news.home.net.pl...
Na jeden dzień to raczej nie będzie astronomiczna suma. Zapytaj swojego
agenta ubezpieczeniowego.

Nie mam "swojego agenta ubezpieczeniowego".

Data: 2010-03-13 12:03:25
Autor: Bydlę
SJS a ubezpieczenie
On 2010-03-13 10:01:39 +0100, "bartekkr" <krabar@gmail.com> said:

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości
Na jeden dzień to raczej nie będzie astronomiczna suma. Zapytaj swojego
agenta ubezpieczeniowego.

Nie mam "swojego agenta ubezpieczeniowego".

Nie masz samochodu? Bo zazwyczaj tym określa się agenta firmy, w której masz już (jakieś) ubezpieczenie.
Jest sobota, niektórzy pracują jeszcze - da się telefonicznie.

Np.
<http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=pzu+agencja&ie=UTF-8&oe=UTF-8>

--

Bydlę

Data: 2010-03-13 12:40:27
Autor: bartekkr
SJS a ubezpieczenie
Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości news:hnfrdt$547$2inews.gazeta.pl...
Nie mam "swojego agenta ubezpieczeniowego".

Nie masz samochodu? Bo zazwyczaj tym określa się agenta firmy, w której masz już (jakieś) ubezpieczenie.
Jest sobota, niektórzy pracują jeszcze - da się telefonicznie.

Ubezpieczam w Allianz direct, a nie zlalazlem tam opcji takiego ubezpieczenia :)

Data: 2010-03-13 13:44:45
Autor: to
SJS a ubezpieczenie
bartekkr wrote:

Ubezpieczam w Allianz direct, a nie zlalazlem tam opcji takiego
ubezpieczenia :)

Zadzwoń do nich i zapytaj, jak się nie da, to spróbuj w PZU. Różne dziwne rzeczy już u nich ubezpieczałem i zwykle wychodzi korzystnie finansowo.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-17 00:39:32
Autor: Michał
SJS a ubezpieczenie
to <to@abc.xyz> napisał(a):
bartekkr wrote:

> [...]

dziwne
rzeczy już u nich ubezpieczałem i zwykle wychodzi korzystnie finansowo.

TO >>nie może<< korzystnie wychodzić finansowo, chyba ze wiesz ze auto rozwalisz.

Też różne rzeczy starałem się nie ubezpieczyć, i na szczęscie
mam tylko 2 "ubezpieczenia" (jedno się nie opłaca, drugie też),
na moje auto nie mam :)

pozdrawiam.

--

SJS a ubezpieczenie