"SK 8604V" - wieśniak w wymuszającym BM W sparkowany na miejscu dla ON

Data: 2013-12-01 07:50:58
Autor: Megrims
"SK 8604V" - wieśniak w wymuszającym BM W sparkowany na miejscu dla ON
On 11/30/2013 01:27 AM, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
Ma ktoś fotki ?

Telewizornia mówi, że na pały dotarły do zdjęcia pajaca z BMW z nr rej.
"SK 8604V", które pokazują, że dureń parkował na miejscu dla osób
niepełnosprawnych. Na googlach tej grafiki znaleźć nie mogę ... Ma ktoś
linka ?

Ja i moja żona często stajemy na miejscu dla ON i to również BMW.
I to to czarnym F11 a nie szarym E60.
Tyle, że my akurat mamy orzeczenie, że nasz syn
z chorobą noworworową jest osobą niepełnosprawną.

A przy okaji, to kiedyś jakaś kobieta na oko 70 lat na mnie ruszyła
z atakiem, że taki młody, to pewnie na babcie załatwił sobie kwita
dla ON i parkuje/jeździ gdzie chce.

Łatwo oceniać ludzi nie mając pełnej informaji. Może Właściciel
tego SK8604V jest osobą niepełnosprawną, a akurat w dniu slynnego
zajechania to wnuczek zabrał auto dziadkowi?

Data: 2013-12-01 09:12:18
Autor: Jacek Midura
"SK 8604V" - wieniak w wymuszajcym BM W sparkowany na miejscu dla ON
 Megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> Wrote in message:
On 11/30/2013 01:27 AM, "Rafa \"SP\" Gil" wrote:
Ma kto fotki ?

Telewizornia mwi, e na pay dotary do zdjcia pajaca z BMW z nr rej.
"SK 8604V", ktre pokazuj, e dure parkowa na miejscu dla osb
niepenosprawnych. Na googlach tej grafiki znale nie mog ... Ma kto
linka ?

Ja i moja ona czsto stajemy na miejscu dla ON i to rwnie BMW.
I to to czarnym F11 a nie szarym E60.
Tyle, e my akurat mamy orzeczenie, e nasz syn
z chorob noworworow jest osob niepenosprawn.

Nie wy macie tylko syn ma.

A przy okaji, to kiedy jaka kobieta na oko 70 lat na mnie ruszya
z atakiem, e taki mody, to pewnie na babcie zaatwi sobie kwita
dla ON i parkuje/jedzi gdzie chce.

Pozostaje mie nadziej, e to parkowanie miao bezporedni
 zwizek z opiek nad niepenosprawnym synem.

atwo ocenia ludzi nie majc penej informaji. Moe Waciciel
tego SK8604V jest osob niepenosprawn, a akurat w dniu slynnego
zajechania to wnuczek zabra auto dziadkowi?

To i tak uprawnienia dziadka mu nie przysuguj.

--
Jacek Midura

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://www.piaohong.tk/newsgroup

Data: 2013-12-01 20:08:36
Autor: Megrims
On 12/01/2013 09:12 AM, Jacek Midura wrote:
  Megrims<megrimsNOSPAM@interia.pl>  Wrote in message:
On 11/30/2013 01:27 AM, "Rafa³ \"SP\" Gil" wrote:
Ma kto¶ fotki ?

Telewizornia mówi, ¿e na pa³y dotar³y do zdjêcia pajaca z BMW z nr rej.
"SK 8604V", które pokazuj±, ¿e dureñ parkowa³ na miejscu dla osób
niepe³nosprawnych. Na googlach tej grafiki znale¼æ nie mogê ... Ma kto¶
linka ?

Ja i moja ¿ona czêsto stajemy na miejscu dla ON i to równie¿ BMW.
I to to czarnym F11 a nie szarym E60.
Tyle, ¿e my akurat mamy orzeczenie, ¿e nasz syn
z chorob± noworworow± jest osob± niepe³nosprawn±.

Nie wy macie tylko syn ma.

Zanim zaczniesz zabierać głos na ten temat,
pt poczytaj przepisy. Nie życzę Tobie, aby Twój
syn miał taką kartę.

A przy okaji, to kiedy¶ jaka¶ kobieta na oko 70 lat na mnie ruszy³a
z atakiem, ¿e taki m³ody, to pewnie na babcie za³atwi³ sobie kwita
dla ON i parkuje/je¼dzi gdzie chce.

Pozostaje mieæ nadziejê, ¿e to parkowanie mia³o bezpo¶redni
  zwi±zek z opiek± nad niepe³nosprawnym synem.
Oczywiście, że tak właśnie było.

Data: 2013-12-01 09:17:24
Autor: WOJO
[...]
Nie sposób się z Tobą nie zgodzić, ale Polacy już tak mają...
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-12-01 19:21:42
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-12-01 09:17, WOJO pisze:
[...]

LOL - ja najwyżej mogę stwierdzić, że niektórzy tak mają, w
szczególności na pms. Widzisz gdzieś wyłożona kartę parkingową?
Za naszą "lepszą" granicą długo by nie postał na takim miejscu
i szukałby samochodu na parkingu policyjnym. Rzekomy wnusio by
samochodu na drugi raz nie dostał...

Data: 2013-12-01 10:34:11
Autor: Budzik
"SK 8604V" - wieniak w wymuszajcym BMW sparkowany na miejscu dla ON
Osobnik posiadajcy mail megrimsNOSPAM@interia.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

[...]

hmm, ale rozumiem, ze parkujecie, jak jedziecie z synem?

atwo ocenia ludzi nie majc penej informaji. Moe Waciciel
tego SK8604V jest osob niepenosprawn, a akurat w dniu slynnego
zajechania to wnuczek zabra auto dziadkowi?

W sumie po zachowaniu mozna rzeczywicie domniemywa, ze by moe jest osoba niepenosprawn. Ale nie ruchowo...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")

Data: 2013-12-01 20:10:21
Autor: Megrims
On 12/01/2013 11:34 AM, Budzik wrote:
[...]

Nie wiesz, e nie powinno si kusi losu i nie jedzi z tak
kart, jak si nie ma uprawnie? Mnie sta na parkowanie
w miejsach do tego przeznaczonych.

[...]

chodzio i o zaparkowanie na miejscu dla niepenosprawnych. Co do zajechania
to nie ma wtpliwoci adnych.

Data: 2013-12-01 18:55:24
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2013-12-01 07:50, Megrims pisze:

Ja i moja żona często stajemy na miejscu dla ON i to również BMW.
I to to czarnym F11 a nie szarym E60.
Tyle, że my akurat mamy orzeczenie, że nasz syn
z chorobą noworworową jest osobą niepełnosprawną.

W sumie nie bez powodu - masz to orzeczenie już nie ważne.
Aktualnie niebieska karta tylko na niepełnosprawność narządu ruchu.

A przy okaji, to kiedyś jakaś kobieta na oko 70 lat na mnie ruszyła
z atakiem, że taki młody, to pewnie na babcie załatwił sobie kwita
dla ON i parkuje/jeździ gdzie chce.

Jeśli choroba nie dotyczy narządu ruchu - w pełni ją rozumiem.

Łatwo oceniać ludzi nie mając pełnej informaji.

Sam chcesz poddać coś ocenie, a nie przedstawiasz tego rzetelnie. Więc w czym rzecz ?

Może Właściciel
tego SK8604V jest osobą niepełnosprawną\\\\

Której w dniu zajścia ktoś zajebał samochód. Jasne.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2013-12-01 19:15:36
Autor: Artur Maśląg
[...]

Do parkowania na takich miejscach nie upoważnia orzeczenie o
niepełnosprawności, tylko wydana karta parkingowa w związku
z obniżoną sprawnością ruchową.

(...)
Łatwo oceniać ludzi nie mając pełnej informaji. Może Właściciel
tego SK8604V jest osobą niepełnosprawną, a akurat w dniu slynnego
zajechania to wnuczek zabrał auto dziadkowi?

Pierdu, pierdu - gdzie wyłożona karta parkingowa?

"SK 8604V" - wieśniak w wymuszającym BM W sparkowany na miejscu dla ON